Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin lomapaikkaan menisit uudelleen?

Vierailija
03.03.2022 |

Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan - keskustelusta inspiroituneena, minne lomapaikkaan sinä menisit uudelleen?

Haluaisin erityisesti kuulla teidän hyviä kokemuksia Kreikan, Espanjan ja Turkin eri lomakohteista. Egypti myös kiinnostaa.

Itse olen käynyt nyt viisi kertaa Kreetalla ja aivan uskomattoman hyvää ruokaa, paikalliset ystävällisiä ja todella kauniit maisemat. Suosittelen auton vuokrausta ja poistumaan turistirysästä, niin ei tarvitse valittaa tekemisenpuutetta. Oma suosikkikohteeni Kreetalla on Agia Marina, hotelli Ninemia Beach aivan parhaalla sijainnilla ja hyvä hiekkaranta!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Italiassa, Norjassa, Virossa, Ruotsissa, Kreikassa, Turkissa ja Suomenkin olen kiertänyt....noista paikoista uudelleen ehdottomasti Kreikkaan.

Vierailija
22/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin Tokioon ja myös muihin kaupunkeihin. Oli niin paljon nähtävää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta,Haniaan varattu matka syyskuulle.

Vierailija
24/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puerto Rico, Gran Canaria. Mesta itsessään perus turistirysä, mutta lähimaasto suorastaan huutaa omatoimiseen sunnuntaipatikointiin mielettömän upeine merimaisemineen.

Patikoinnin lisäksi itse Puerto Ricon ranta-alue todella hyvä lapsia ajatellen.

Vierailija
25/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puotinharjun ostoskeskukseen

Kontulan ostoskeskus.

Vierailija
26/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna ja siellä Nordic Hotel Forum. Loistava sijainti ja ihana rentoutumiskeskus. Aamiaisbuffet todella kattava.

https://www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/tallinna/hotellit/nordic-hotel-f…

Tallinnaan on niin parasta lähteä viikonloppureissulle, autolla laivaan ja menoks.

Vierailija
27/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York.

Vierailija
28/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan Puerto Ricoon, Kanarialle. Kahden vuoren väliin rakennettu turistirysä jossa ilma ei vaihdu yhtään. Viikko siellä oli sellainen kärsimys että jäi ikuiset kauhut. En lähde Kanarialle ollenkaan, ikinä.

Vierailija
29/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ischia

Vierailija
30/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienelle Koh Phayamin saarelle Thaimaassa. Viidakkoa ja erilaisia eläimiä. Lähes autiot paratiisirannat.

Vierailija
31/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseen, elämänmakuinen kaupunki. Ja loputtomasti näkemistä ja tekemistä. Rantalomat eivät oikein innosta.

Vierailija
32/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkustan uudestaan Ibizalle ja sieltä botskilla Formenteran pienelle paratiisisaarelle.  Ibiza on hieno kohde ihmiselle, jota huvittaa bailata iltaisin, öisin ja aamuisin. Vuorokauden kuumimman ajan eli päiväsajan voikin sitten nukkua.  Itse en käynyt suurimmissa diskoissa, koska en ole teknon enkä trancen ystävä mutta löysin mm. hyvin epävirallisen Hard Rock Cafen San Antonion bilekaupungista ja tutustuin siellä ERITTÄIN perusteellisesti tummaan Warsteineriin useana iltana.  Itlapäivät Hotel Garbin (Playa den Bossalla) allasbaarilla menivätkin bloody maryjen parissa.

Ibizan syrjäisemmillä kolkilla riittää koluamista ja aionkin seuraavalla kerralla keskittyä enemmänlon hippimäiseen meininkiin kuin rillutteluun.

Formentera on pieni saari, jossa voi rauhassa leikkiä nudistia.  Se on todella vapauttavaa.  Rannat ovat turkoosinsiniset ja todella puhtaat.  Siellä voisin viihtyä vaikka pari viikkoa chillaillen rannoilla, rantabaareissa ja fillaroiden.  Terv. m58v.

Vierailija
33/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kai noin 30 maassa, joissakin useamminkin. Menisin ilomielin uudestaan mihin vain niistä paitsi Transnistriaan ja Jamaikalle.

Kreikka, erityisesti Kreeta ja Naksos, ja Italia ja siellä Venetsia ovat suosikkejani.

Vierailija
34/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos oli tosi kiva. Paljon tekemistä ja nähtävää.

Rodos kelpaa aina.

Kypros loistava kohde kun haluaa kunnolla lämpöä, aurinkoa ja kirkkaan meren

Vierailija
35/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti ♥️

Vierailija
36/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma, mutta viileämpänä aikana kuin mitä elokuussa silloin oli. Lontoo, Dublin ja Tukholma. 

Vierailija
37/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playa del Inglesiin

Vierailija
38/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubliniin,ihana paikka.

Vierailija
39/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorrento

Vierailija
40/47 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa Karpathos ja Santorini ovat suosikkejani.