Transnaisten erilaiset vartalot
Itse tykkään sellaisista joukosta joilla kaunis lantio ja luonnolliset hornooneilla kasvaneet pienet rinnat. Pitkät blondit hiukset ja kauniit kasvot. Sellainen sirorakenteinen on paras.
Kommentit (67)
Smalltitted tgirl jerking her hard nob
Tuossa on niin kiihottava transtyttö että multa lentäis sperma pelkästään kun nuolisin hänen täydellistä pyllynreikäänsä. Aaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!
Kaikki transnaiset tavallaan kiihottaa. Tottakai pylly ja pyllynreikä on se kaikista tärkein. Sinne ne haluaa munaa.
No transtyttöset on erittäin ihania. Oma on Espajasta ja on seksiä ja rakkautta.
Varmaan onkin erilainen vartalo kun kalu roikkuu haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
https://scrolller.com/r/dickgirls?filter=pictures
Uuuuhhhh.... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuhhhh.... ;)
Aika nami 😛
Jotenkin tuntuis oudolta, jos "tyttöystävällä" olis isompi kuin itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuis oudolta, jos "tyttöystävällä" olis isompi kuin itsellä.
Ei se haittaa jos sinulla on hyvä itsetunto ja olet aikuinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuhhhh.... ;)
Kauniita!
Putte on äkäinen koska sillä on sukupuolenvaihtoleikkaukset ja hormoonihoidot vaiheessa. Iskeny pahat vaihdevuosioireet ja vilutta. Siksi se reuhaa siellä Mikrainassa
Vierailija kirjoitti:
Mun transvaimolla on isompi kuin mulla, mutta se ei häntä itseään haittaa ja nauttii ihan aidosti kun olen se top-osapuoli. Tottakai häntä saan imeä, koska se tuottaa nautintoa ja rakastamme toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun transvaimolla on isompi kuin mulla, mutta se ei häntä itseään haittaa ja nauttii ihan aidosti kun olen se top-osapuoli. Tottakai häntä saan imeä, koska se tuottaa nautintoa ja rakastamme toisiamme.
Vau 😊 Toivon teille kaikkea hyvää, ja toivon käyttäväni itselleni sellaisen vaimon vielä.
Jos leffatähdistä puhutaan, on oma suosikkini Yasmin Lee. Jotain vain hänen hymyssään ja katseessaan, joka saa sellaisen wau efektin. Vaikka hän on top ja tehnyt kauan työtään, vaikuttaa haastattelujen perusteella todella hyväsydämelliseltä ja kivalta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuhhhh.... ;)
Kauniita!
Totta! Aivan ihania ovat!
Transnaisessa kiihottaa just se seksikäs naisellinen pylly, mutta silti näkyy kun pallit roikkuu pyllistäessä aaaahhhhh! Ei ole homoa koska käytös ja ääni heillä on naisellinen. Jopa naisellisempi kuin monella "oikealla" naisella.
Vierailija kirjoitti:
Transnaisessa kiihottaa just se seksikäs naisellinen pylly, mutta silti näkyy kun pallit roikkuu pyllistäessä aaaahhhhh! Ei ole homoa koska käytös ja ääni heillä on naisellinen. Jopa naisellisempi kuin monella "oikealla" naisella.
Totta. Monet heistä ovat paljon naisellisempia kuin cis naiset.
Googlettakaa Alisia Rae TS
Luonnollisen kaunis, pienitissinen ja ihanan hoikka. Nuolisin hänet päästä varpaisiin, aaaahhhh 😋
Vierailija kirjoitti:
Jos leffatähdistä puhutaan, on oma suosikkini Yasmin Lee. Jotain vain hänen hymyssään ja katseessaan, joka saa sellaisen wau efektin. Vaikka hän on top ja tehnyt kauan työtään, vaikuttaa haastattelujen perusteella todella hyväsydämelliseltä ja kivalta ihmiseltä.
Sen transnaisen käsissä olisi mies kuin mies sulaa vahaa :D 😊
Vierailija kirjoitti:
Putte on äkäinen koska sillä on sukupuolenvaihtoleikkaukset ja hormoonihoidot vaiheessa. Iskeny pahat vaihdevuosioireet ja vilutta. Siksi se reuhaa siellä Mikrainassa
Viluttaa vai vituttaa?
Kyllä. Se voihke on ihanaa. Haluaisin naida sellaista kylpyammeessa joskus. Edestäpäin ja sen sääret levällään, toinen jalka seinää vasten ja toinen mun rintaa vasten. Katsoa kun se voihkii nautinnosta.