Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi bussikuskeja ärsyttää

Vierailija
29.07.2015 |

Napin painaminen? Ja miksi monet kuskit on niin helvetin äreitä? Kertokaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:46"]Eräs bussikuski sai raivokohtauksen kun vein hesburger-aterian(ihan pakkauksessa) bussiin, se huusi mulle että "te saatanan kakarat sotkette ikkunat hampurilaisilla ja penkit on täynnä majoneesia, se ruoka jää ulos tai et pääse kyytiin!!"
Kysyin että soitanko pomollesi? Ruoka ja minä pääsimmekin matkustamaan. Ja olin tilanteen sattuessa 32v
[/quote]

Kannattaa ensi kerralla laittaa ne eväät johonkin toiseen pussiin tai laukkuun. Ei se kuski voi tietää syötkö sä ne siellä bussissa jossa se on kielletty.

Vierailija
22/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:46"]

Eräs bussikuski sai raivokohtauksen kun vein hesburger-aterian(ihan pakkauksessa) bussiin, se huusi mulle että "te saatanan kakarat sotkette ikkunat hampurilaisilla ja penkit on täynnä majoneesia, se ruoka jää ulos tai et pääse kyytiin!!" Kysyin että soitanko pomollesi? Ruoka ja minä pääsimmekin matkustamaan. Ja olin tilanteen sattuessa 32v

[/quote]Bussiin ei saa viedä ruokaa. Se pitäisi ymmärätää, kun ihan kuvin kerrottu.

ei bussikuski
[/quote]Entäs kun melkein jokainen käy ruokakaupassa bussireissulla kaupunkiin ja takaisin? Voisi olla asiakkaat vähissä jos ei saisi ruokaa kuljettaa.
[/quote]

Hehheh, ootpa nokkela. Harvemmin kukaan alkaa kauppakassista ruokaa syömään, toisin kuin hesen pussista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoasema-Itäkeskus väliä suhaavalla 519 linjalla on yksi aivan älyttömän ihana vanhempi herrasmies kuskina joka jokaiselle matkustajalle sanoo reippaasti päivää ja kiitos kun korttia näyttää lukijaan :) Aina hymyilee eikä ole lannistunut vaikka jotkut yrmyt eivät hänelle tervehdykseen vastaakkaan. Aivan ihana ja hyväntuulinen herra! Laitoinpa kerran HSL:lle hänestä palautteenkin. <3

Offtopic mutta tuli mieleen. :)

Vierailija
24/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en paina nappia koska se ärsyttää kuskia, kävelen liikkuvassa bussissa kohti kuskia, koputan olkapäälle, ja huudan kuskin korvaan: PYSÄYTÄ SEURAAVALLA PYSÄKILLÄ KUSIAIVO!!, Näin kuski ei ärsyynny.

Vierailija
25/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus bussissa joka kuljetti lähinnä koululaisia koulusta kotiin kuski alkoi raivoamaan että ei hän jokaisella pysäkillä todellakaan aio pysähtyä. Maaseudulla tapahtui, aina pysäkkien välissä väh. pari km

Vierailija
26/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:46"]

Eräs bussikuski sai raivokohtauksen kun vein hesburger-aterian(ihan pakkauksessa) bussiin, se huusi mulle että "te saatanan kakarat sotkette ikkunat hampurilaisilla ja penkit on täynnä majoneesia, se ruoka jää ulos tai et pääse kyytiin!!" Kysyin että soitanko pomollesi? Ruoka ja minä pääsimmekin matkustamaan. Ja olin tilanteen sattuessa 32v

[/quote]Bussiin ei saa viedä ruokaa. Se pitäisi ymmärätää, kun ihan kuvin kerrottu.

ei bussikuski
[/quote]
Saa viedä muttei saa syödä
Ex bussikuski

Vierailija
27/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:46"]

ei bussikuski
[/quote]Entäs kun melkein jokainen käy ruokakaupassa bussireissulla kaupunkiin ja takaisin? Voisi olla asiakkaat vähissä jos ei saisi ruokaa kuljettaa.
[/quote]

Hehheh, ootpa nokkela. Harvemmin kukaan alkaa kauppakassista ruokaa syömään, toisin kuin hesen pussista.
[/quote]Niin olenkin nokkela, heseruoat on mukava syödä hesessä, tai kotona, ei kai kukaan pässi ala syömään epämukavasti bussissa? Ja kyllä sieltä ruokakassistakin voi alkaa lapioimaan naamaan valmisruokaa.

Vierailija
28/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoja sitten muistan kuskin hermostuneen koululaisille kun painelivat stoppia ja aina kuului kilahdus. Huusi heille hetken ja laittoi koko napin pois päältä. Enemmän luulisi ärsyttävän kun kaikki varmistelee onko bussi varmasti pysähtymässä seuraavalle pysäkille tai kun pahimmillaan ajaa iloisesti kaasutellen koko pysäkin ohi ja asiakkaat on äkäisinä?

Ap

Vierailija
29/29 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä olen havainnut äreyttä ko. ammattikunnan keskuudessa. Tampereella todella harvoin on ollut äreää kuskia ja useimmat vähintään tervehtivät.