Naiaet viipyvät vessassa
Miksi monet naiset ( miehistä
Ei ole tietoa kun en jonota heidön vessoihinsa) kupeksivat vessassa tolkuttoman kauan? Pitkä jono odottaa vuoroaan. Eikö pissaamisesta selviä parissa minuutissa? Ainakin itse käyn nopeasti.
Kommentit (25)
Mulla on ujo pissa ja saatan joutua sitä pinnistelemään pitkänkin tovin kun tiedän että ulkopuolella on lauma ihmisiä kuulemassa. Pahinta vielä jos on ihan hiljaista.
Vanhemmiten pissa tulee hitaammin
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:12"]KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.
[/quote]
Totta.
Ei kai kukaan missään tuhnuisessa vessakopissa meikkaamaan ala, jos vessaan on jonoa? Sitä varten on ne peilit siinä ulkopuolella lavuaarin päällä.
KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.