Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiaet viipyvät vessassa

Vierailija
29.07.2015 |

Miksi monet naiset ( miehistä
Ei ole tietoa kun en jonota heidön vessoihinsa) kupeksivat vessassa tolkuttoman kauan? Pitkä jono odottaa vuoroaan. Eikö pissaamisesta selviä parissa minuutissa? Ainakin itse käyn nopeasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.

Vierailija
22/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ujo pissa ja saatan joutua sitä pinnistelemään pitkänkin tovin kun tiedän että ulkopuolella on lauma ihmisiä kuulemassa. Pahinta vielä jos on ihan hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten pissa tulee hitaammin

Vierailija
24/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:12"]KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.
[/quote]

Totta.

Vierailija
25/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan missään tuhnuisessa vessakopissa meikkaamaan ala, jos vessaan on jonoa? Sitä varten on ne peilit siinä ulkopuolella lavuaarin päällä.