Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiaet viipyvät vessassa

Vierailija
29.07.2015 |

Miksi monet naiset ( miehistä
Ei ole tietoa kun en jonota heidön vessoihinsa) kupeksivat vessassa tolkuttoman kauan? Pitkä jono odottaa vuoroaan. Eikö pissaamisesta selviä parissa minuutissa? Ainakin itse käyn nopeasti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:12"]

KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.

[/quote] Millä logiikalla tamponin laittamisesta kuuluu ääniä mutta meikkaamisesta ei :D ?

Vierailija
2/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:25"]

Millä logiikalla tamponin laittamisesta kuuluu ääniä mutta meikkaamisesta ei :D ?

[/quote]

Paperin rapina kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hiljaiset on varmaan näitä, joiden mielestä pissaamisesta ei saa kuulua ääntäkään. Jotain rituaaleja suorittelevat siellä. Ja meneehän siinä jo lähtökohtaisestikin naisilla kauemmin, vaatteiden, istumisen, pyyhkimisen ym. takia. Ja sitten on ne kuukautiset. Mutta miksi kukaan siellä meikkailisi? Vai onko nämä pissan ääntä pelkäävät myös liian ujoja meikkaamaan toisten edessä?

Vierailija
4/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kaivan nenukaa

Vierailija
5/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joskus siellä kopissa, jos koppeja on paljon (etten aiheuta jonoa). En tykkää jos ihmiset katsovat vierestä. 

Vierailija
6/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuukautisetkin niin ei niiden suojuksien vaihtoon ihan tolkuttomasti mene aikaa? Toki jollain nuorella voi mennä jos ovat juuri alkaneet ja häpeää ettei suojapapereiden rapina kuulu....

Vierailija
7/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa pyyhin ensin istuimen vessapaperilla, ettei siinä ole mitään roiskeita. Usein on ainakin vettä roiskunut vessan vetämisestä. Ujo pissa saattaa joskus vaivata, eli pissa ei ihan heti tule, ei nyt kuitenkaan kovin kauaa yleensä tartte odotella. Sitten vaatteiden, kuten sukkahousujen, asettelu vaatii vähän aikaa. Käytän yleensä hametta, joten pakko tarkistaa, että on kohallaan eikä sukkahousujen sisällä tai muuten huonosti. Tässä mun syyt :)

Vierailija
8/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tuunata puutarhaa

Vierailija
9/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on isompi rakko, ne käyttää enemmän vessapaperia ja lopuksi pitää muikistella peilin edessä. T: mies

Vierailija
10/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 14:12"]KUpeksijoiden kopeista ei yleensä kuulu yhtään mitään. Siellä ei toimiteta vessa-asioita, ei pyyhitä, pestä, aseteta tamponia tai pueta, koska niin äänettömästi noita toimintoja ei voi tehdä. Itse veikkaan, että siellä meikataan tai vedetään huumeita.
[/quote]siellä jännitetään että muut lähtee vessasta että voi siveästi pudottaa kakkakikkareen pönttöön laitetulle vessapaperille äänettömästi.

Vierailija
11/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku kertoi täällä, että suihkussa menee pelkän perseen pesemiseen 10 minuuttia, joten voitte kuvitella miten kauan menee pillun pesemiseen/kuivaamiseen joka kerta kun käy kusella.

Vierailija
12/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lääkinnällisiä hoitotoimenpiteitä mitä teen vessassa, niin niissä kestää. Lisäksi normi pissat (mahdollinen kakkakin), siteenvaihto, paperilla vessan suojaus ennen istumista, pyyhkiminen kunnolla(!), sitten minua usein pyörryttää kovasti (sairauksien takia) että en edes pääse ylös pöntöltä :( joskus menee yli puoli tuntia. Anteeksi.

Vierailija
13/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat myös hitaampia liikenteessä, kaupassa asioidessa, urheillessa jne.

Miehet ovat se ripeän toiminnan ja tehokkuuden sukupuoli ja kun tavara on tulossa pöksyyn, se naisten hitaus todella tuntu hitaalta odottavasta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
14/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samoja syitä kuin edellä jo mainittu:

- hankalia vaatteita (sukkahousut, korsetti, body, tiukat housut, paljon hakasia jne, joita on erityisen vaikea kiskoa päälle pienessä tilassa ja ehkä tanssimisesta tms. hikisenä

- kuukautissuojat ja tarvittaessa alapesu (ja vielä enemmän aikaa menee, kun yrittää toimia hiljaa etteivät kaikki kuule mitä siellä tapahtuu)

- pytyn vuoraaminen paperilla

- ujo pissa, kaikkein pahinta on jos tuntuu että mahassa on ilmaa ja oven takana ihmiset odottavat täysin hiljaa

- vessapaperin kalastelu telineestä (jostain kumman syystä se on aina siellä ihan mahdottoman syvällä kun minä menen julkiseen vessaan!)

Vierailija
15/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt ihan samaa.

Vierailija
16/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:37"]Olen ihmetellyt ihan samaa.
[/quote]

Juu. Kertokaa jotkut vehtaajat että mitä te siellä teette? Ymmärrän kakkimisen vievän aikaa hitusen enemmän mutta normi pissa? Josaain laivalla tms kun on jonoa vaikka kuinka niin ihmisillä menee valehtelematra 5min vähintään siellä. Käsienpesukin ulkopuolella.

Vierailija
17/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt myös tätä. Yleensä mä olen tullut vessasta pois jo eikä mun takana ollut ole päässyt mihinkään vaikka koppeja olisi se kuusi kappaletta

Vierailija
18/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vessaan, laitan oven lukkoon, avaan housut ja vedän alas. Istun pöntölle, pissaan ja pyyhin. Nousen ylös ja vedän housut ylös. Laitan vetoketjun, napin ja vyön kiinni. Avaan oven ja menen pesemään kädet. Poistun vessasta.

Usein joutuu odottamaan että vessa vapautuu. En ole ainoa vessassa kävijä.

Yleensä tulee aika paljon kusta. Se ei tule hetkessä pois.

Että ei tämän kummempaa.

Vierailija
19/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pissaa tulee niin kauan että alkaa itelläkin tulemaan semmonen olo että nyt kestää liikaa :D Ei kai siinä oikeasti silti ratkaisevasti kauemmin mene vaikka rakko olisikin äärirajoillaan.

Tulee kyllä mieleen että naisilla voi useasti olla jotain hankalasti puettavia vaatteita päällään, ylikireät farkut, nappeja ja solkia, jotain jumpsuitteja ja sukkiksia tms. Sitten toki jos on kuukautiset ja joku kuukuppi tyhjennettävänä niin aikaa kuluu.

Mutta en tiedä. Itse yritän olla aina mahdollisimman nopea ja keskittyä ihan asiaan vessakopissa, jotta muiden ei tarttis jonottaa niin tolkuttoman kauan.

Vierailija
20/25 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat pyyhkiä alapäänsä kunnolla, ettei jää kusta housuihin. Jotkut haluavat myös pestä sen alapään. Jos yleisen vessan vessakopissa on käsienpesumahdollisuus, jotkut haluavat pestä kätensä jo siellä kopissa. Jos pesee kädet kunnolla eikä vain heilauta niitä juoksevan veden alla, siihen menee jonkin verran aikaa (ei nyt kuitenkaan minuutteja). Joskus pönttö saattaa olla likainen, jolloin rengas on hyvä puhdistaa tai suojata paperilla. Jotkut vaihtavat siteen tai tamponin vessassa (tai tyhjentävät sen kuukuppinsa). Jotkut myös kohentavat meikkiä vessassa. Siinä nyt muutama syy näin alkuun.

Miehillä on helppoa, kun vehje on hyvin erilainen kuin naisilla, eikä heitä muutenkaan näytä hygienia kiinnostavan. Kusinen kulli vain nopeasti takaisin housuihin, niin ja käsienpesuhan on homojen hommaa tai jotain.