Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset on todella hyväosaisia

Vierailija
29.07.2015 |

Eli miehen ex oli siivooja kun erosi miehestään. Olivat aika tyypillisiä huonopalkkaisia n.30 vuotiaita, kahden parivuotiaan lapsen vanhempia. Eron jälkeen naisen vanhemmat kustansivat opiskeluja tyttärelleen ja tämä pääsi parempaan virkaan. Vanhemmat halusivat myös ilmeisesti kostaa eron toista osapuolta niin että ostivat tyttärelleen 200 neliöisen omakotitalon. He myös nostivat omaa elintasoaan rakennuttamalla esim.3 kerroksisen huvilan järven rannalle. Lapsista on kasvanut todella vaativia ja köyhyyttä halveksivia. He ovat siis 11 ja 12 vuotiaita, mutta puhuvat kokoajan rahasta... Heidän lempipuuhaansa tuntuu olevan palkkataulukkojen tarkastelu ja nauraminen huonopalkkaisille. Itse olen kaupassa myyjänä ja tienaan 1600e/kk. Heidän mielestään kaikki alle 4000e/kk tienaavat on säälittäviä. Minua on alkanut todella ahdistaa tilanne että saavat tietää että olen noita luusereita. Varmasti se heille muutamassa vuodessa jo selviää. Olen miettinyt jopa eroa miehestä. Koskaan en ole ennemmin tilannettani pienipalkkaisena ja vuokra.asujana hävennyt. Tunnen itseni täysin luuseriksi :( Niin ja olen jo 43v. Nyt mut sit kivitetään täälä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, elämä on valintoja. Olet valinnut elämäsi, joten ole valinnoistasi ylpeä ja kävele pää pystyssä. Jos puolestaan kärsit suomalaisten kansantaudista, häpeästä, suosittelen tekemään sosioekonomiselle statuksellesi jotain.

Vierailija
2/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:13"]Niin no, elämä on valintoja. Olet valinnut elämäsi, joten ole valinnoistasi ylpeä ja kävele pää pystyssä. Jos puolestaan kärsit suomalaisten kansantaudista, häpeästä, suosittelen tekemään sosioekonomiselle statuksellesi jotain.
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kaupan kanssalla ollaan silloin, kun opiskellaan tai pidetään välivuotta. Ei sinne kuulu jäädä jumittamaan loppuelämäänsä.
Hassua hävetä elämäänsä, jonka on itse valinnut.

Vierailija
4/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:19"]

No siis kaupan kanssalla ollaan silloin, kun opiskellaan tai pidetään välivuotta. Ei sinne kuulu jäädä jumittamaan loppuelämäänsä. Hassua hävetä elämäänsä, jonka on itse valinnut.

[/quote]

Tyhmä kommentti. Kaupan kassoja ja hyviä asiakaspalvelijoita tarvitaan tietysti. Toinen asia on, täyttääkö kyseinen työ sen oman kunnianhimon tarpeen, ja elääkö sillä sellaista elämää kuin haluaa. Ap on kyllä jo sen ikäinen, että elämänura on nyt jo melkein tässä.

Vierailija
5/5 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 13:06"]

Eli miehen ex oli siivooja kun erosi miehestään. Olivat aika tyypillisiä huonopalkkaisia n.30 vuotiaita, kahden parivuotiaan lapsen vanhempia. Eron jälkeen naisen vanhemmat kustansivat opiskeluja tyttärelleen ja tämä pääsi parempaan virkaan. Vanhemmat halusivat myös ilmeisesti kostaa eron toista osapuolta niin että ostivat tyttärelleen 200 neliöisen omakotitalon. He myös nostivat omaa elintasoaan rakennuttamalla esim.3 kerroksisen huvilan järven rannalle. Lapsista on kasvanut todella vaativia ja köyhyyttä halveksivia. He ovat siis 11 ja 12 vuotiaita, mutta puhuvat kokoajan rahasta... Heidän lempipuuhaansa tuntuu olevan palkkataulukkojen tarkastelu ja nauraminen huonopalkkaisille. Itse olen kaupassa myyjänä ja tienaan 1600e/kk. Heidän mielestään kaikki alle 4000e/kk tienaavat on säälittäviä. Minua on alkanut todella ahdistaa tilanne että saavat tietää että olen noita luusereita. Varmasti se heille muutamassa vuodessa jo selviää. Olen miettinyt jopa eroa miehestä. Koskaan en ole ennemmin tilannettani pienipalkkaisena ja vuokra.asujana hävennyt. Tunnen itseni täysin luuseriksi :( Niin ja olen jo 43v. Nyt mut sit kivitetään täälä.

[/quote]

Vanhemmat halusivat varmaankin lapselleen ja lapsenlapsilleen kelvollisen asunnon ja tuollaisen nyt oli varaa. Mitä kostamista siinä on?? Hämmentävänä pitäisin jos ex-appi ostaisi ex-vävylleen 200m2 ja jätäisi oman lapsen ilman....

Se että lapsille ei ole opetettu käytöstapoja on myös osin miehesi vika, hänellä kuitenkin myös on kasvatusvastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän