Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OON AIKUINEN ENKÄ OSAA KÄYTTÄÄ TULITIKKUJA!

Vierailija
29.07.2015 |

Enkä sytkäriä, kun sormet ja pelkään niitä. Osaan vain käyttää niitä pitkiä takka sytkäreitä joissa on nappi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala! Minä opin käyttämään kaikkia tulentekovälineitä 15 vuotiiana, kun tupakka tuli kuvioihin.

Vierailija
2/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYÖNNÄ LIUKASTETTU MUNAKOISO PERSEESEES JA JÄTÄ ME TIKUT RAUHAAN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan kyllä tikkuja, mutta sytkäri on ihan outo :)

Vierailija
4/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:25"]Voi herranjumala! Minä opin käyttämään kaikkia tulentekovälineitä 15 vuotiiana, kun tupakka tuli kuvioihin.
[/quote]Joko uskallat käyttää veitsiä? Jos vaikka vihannesten pilkkominen tulisi kuvioihin.
Poltin postilaatikoita jo 5 vanhana, kymmenen palaa talouspaperia laatikkoon, loota raolleen kepin avulla, ja palava tikku .perään

Vierailija
5/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäät sormiasi??

Vierailija
6/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:25"]Voi herranjumala! Minä opin käyttämään kaikkia tulentekovälineitä 15 vuotiiana, kun tupakka tuli kuvioihin.
[/quote]
15-vuotiaana :D Noh, monet meistä on onneksi oppinut jo hieman aiemmin nuokin taidot, ei tarvinnut teini-ikään asti odottaa.

Vierailija
7/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minulla oli seiskaluokalla oppilas, joka kieltäytyi kemian tunnilla sytyttämästä kaasupoltinta. "En sytytä, vaikka jälki-istuntoa antaisit". Toki ilman jäki-istuntoa selvisi kuitenkin :)

Vierailija
8/8 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitikut on inhottavia. Ainakun mä yritän sytyttää semmosta nii se katkeaa ja putoaa. (On käynyt niin että sytytin pöytäliinan vahingossa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi