Tämän vuoksi Turkkilan kutsuminen puhujalavalle oli väärin
Siinä rautalankaa tarvitsijoille:
Kommentit (6)
"Tuomalla Turkkilan kaltaisen henkilön lavalle ja antamalla hänelle puhetilaa järjestäjät toivat vihan ja konfliktin mielenosoituksen sisään. Turkkila kun on yksi heistä, joihin henkilöityy perussuomalaisten äärioikeistolaissiiven nousu ja Hommaforumin nettinatseilun leviäminen."
Jep. Onko yllätys, että Suomen rasistisimman nettisivun perustaja ja ylläpitäjä saa buuauksia, kun hän nousee lavalle rasisminvastaisessa mielenosoituksessa?
Minä olen eri mieltä kolumnin kirjoittajan kanssa. Jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä esille eikä se ollut mikään rasisminvastainen mielenosoitus vaan monikulttuurisuuden puolesta ja siihen kuuluvat persutkin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:33"]Vittu te komukat ootte finaalissa
[/quote]
Mitä aiot tehdä, natsi? Lyödä taas?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:36"]
Minä olen eri mieltä kolumnin kirjoittajan kanssa. Jokaisella on oikeus tuoda mielipiteensä esille eikä se ollut mikään rasisminvastainen mielenosoitus vaan monikulttuurisuuden puolesta ja siihen kuuluvat persutkin.
[/quote]
Miten ihmeessä persut kuuluvat "monikulttuurisuuteen", jos he itse kokevat edustavansa sitä yhtä ja ainoaa todellista suomalaista kulttuuria?
"Turkkila on perussuomalaisten lehden päätoimittaja, entinen Jussi Halla-ahon kampanjapäällikkö, entinen Suomen Sisun jäsen ja yksi Hommaforumin perustajista. Näiden poliittisten projektien lisäksi hänet tunnetaan esimerkiksi maahanmuuttajapojista kertovasta runostaan."