Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

soititko mtt:lle, erään ketjun 3?

Vierailija
29.07.2015 |

Miten menee, saitko apua? Olen ajatellut sua tässä päivän mittaan T. Tsemppari :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, satuin huomaamaan viestin. Kiitos, no, katsoin netistä, olisi pitänyt ottaa tk:een yhteys täällä. 

Puhuin miehen kanssa ja toistaiseksi ajatuksena on edetä tämän uuden oivalluksen kanssa, siis se oikeasti muutti ajatuksiani tämä harhaluuloisuus-juttu ja uskon selviäväni arjessa itseni kanssa taas vähän paremmin. 

Haluaisin kaikkein mieluiten kunnolla narsismiin (vanhempi-lapsi -suhteessa) perehtyneen auttajan. Todella taitavan. En halua kuluttaa omaa enkä muiden aikaa tavallaan vähäpätöisempään, kuin niiden syiden etsintään, miksi minusta tuli tällainen. Vain siten (uskon) voin saada apua arjen ongelmiini. Olen tavallaan tällainen Jekyll ja Hyde persoona(?). Toisaalta minussa on ihan terve ja ok-voivakin puoli, mutta sitten on se pimeys. Jos ei olisi haastavaa lastenarkiemäntilannetta, voi olla, ettei pimeys näkyisi ollenkaan. Jos olisin vaikkapa sinkku tms. Haastetta itseeni on tuonut perhe. Siksi näitä mörköjä on noussut esille. Pelkään, että auttajat sekaantuvat arkeemme ja lasten kanssa olemiseen, jos menen valittamaan asioitani. Mies kuitenkin hoitaa sen puolen, joten sitä että tarttis siihen puuttua, en näe. 

Sitten taas pelkään, että he ihmettelee, miksi menen edes sinne. Jos kerran pärjäämme. Jne. Mutta en ole asiaa todellakaan haudannut! Aion pitää sitä aivan aktiivisesti mielessä, että miten ja mistä apua. Vai pitääkö maksaa pitkä penni yksityisellä iyse, siihen mulla on just nyt hiukan liian tiukkaa. Mutta oli kiva ja tärkeää saada apua eilen, kiitos edelleen, ja yp oli poistanut ketjun...

Vierailija
2/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin etsiä sitä ketjua, mutten löytänyt. Kiva, että sulla on kuitenkin alkaneet ajatukset selkeytyä ja oot jutellut puolison kanssa. Kuulostaa hyvältä. Varmasti jo tuo auttaa, että sulla on itsetuntemus alkanut lisääntyä ja oman käytöksen syyt selvitä. Toivotan sulke paljon voimia edelleen! Oliko miehes rohkaiseva, kun kerroit uusista oivalluksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:54"]

Koitin etsiä sitä ketjua, mutten löytänyt. Kiva, että sulla on kuitenkin alkaneet ajatukset selkeytyä ja oot jutellut puolison kanssa. Kuulostaa hyvältä. Varmasti jo tuo auttaa, että sulla on itsetuntemus alkanut lisääntyä ja oman käytöksen syyt selvitä. Toivotan sulke paljon voimia edelleen! Oliko miehes rohkaiseva, kun kerroit uusista oivalluksista?

[/quote]

Joo, kyllä hän oli ihan, ja hauskinta on, että nyt hänen ei tarvitse enää mun mielessä olla niin "superjee", (vaan normaali rauhallinen reagointi riittää) koska ymmärrän, että harhaluuloisuuteni siitä, että hän suhtautuisi minuun (muka) negatiivisesti sai mut kuvittelemaan että ei häntä kiinnosta :) Nyt siis pystyin "kuulemaan" aidommin häntäkin, että kun hän sanoo jotain niin se varmaan on ihan niin ja hälventelin omia jankkauksiani päästäni, jotka ovat tiedostamattani kertoneet mulle, että ehkä se mielessään on ihan että wtf (vaikka oonkin tienny ettei oo). Olipa sekavasti selitetty! 

Mutta siis juu, tunsin, että tukea sain ja tulin ihan ymmärretyksi asian kanssa. Jännää tässä on se, että mies on elänyt isossa perheessä skitsofreenisen äidin kanssa, mutta hänestä on silti tullut tosi tasapainoinen tyyppi. Eli noi harhaluulot on silleen enemmänkin kuin tuttuja :D Toki skitsofreenikoilla ne ovat ihan eri laatuisia, siis todella hulluja, mutta kuitenkin. Mies on kaikkea nähnyt. 

Puhuimme siitä, että pitää itseni ja hänenkin jos pystyy, huomata niitä kohtia, ja "sanoa hep" missä alan ärtyä ja syynä onkin omat vääristyneet ajatusmallini, ei todellisuuden "vaurioisuus", niin toivon, että se tukisi mua, koska prosessissahan mä ilman muuta oon, ja tämä alkoi vajaat 2 vuotta sitten....

Vierailija
4/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 sulle! Ehkä se mies ei olekaan ihan toivoton, niin kuin et sinäkään. :) Nyt vaikuttaa todella hyvältä! Oot sä fiksu ja rohkea. Ja muista ettei tuo ole sun syytä, vaan sun kokemuksista johtuvaa. Sä et ole paha, vaikka sun kokemukset onkin ollut pahoja. Yhdessä voitte päästä eteenpäin ja sulla varmasti on mahdollisuus päästä harhaluuloista, kun opit tunnistamaan ne. Tai ainakin niiden vaikutusta sun mieleen voi hillitä.

Vierailija
5/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:09"]

<3 sulle! Ehkä se mies ei olekaan ihan toivoton, niin kuin et sinäkään. :) Nyt vaikuttaa todella hyvältä! Oot sä fiksu ja rohkea. Ja muista ettei tuo ole sun syytä, vaan sun kokemuksista johtuvaa. Sä et ole paha, vaikka sun kokemukset onkin ollut pahoja. Yhdessä voitte päästä eteenpäin ja sulla varmasti on mahdollisuus päästä harhaluuloista, kun opit tunnistamaan ne. Tai ainakin niiden vaikutusta sun mieleen voi hillitä.

[/quote]

Kiitos <3 Nii-in... Oon ihan ihmeissäni, kun on joku, joka oikeasti haluaa pysyä mun kanssa ja se taas tekee sen, että alkaa tajuta, ettei kaikkien juttujen (miten koen miehen) tarvitse ratketa päivässä, eli että meillä on aikaa. Aikaa ratkoa asioita, aikaa vaikeisiin asioihin. Se selvittää niitä ihmeesti. Jos toinen ois heti häipymässä, niin kaiken pitäisi olla jotenkin hyvää valmiiksi ja eihän se aina niin ole. 

Ihanaa kun törmäsin suhun, olet oikeasti tukenut mua tosi paljon, vaikka viestejä on ollut näin vähän, varmasti törmäillään täällä av:llä vielä useampaankin otteeseen. Kaikkea hyvää sinulle ja kaikille, keiltä oon saanut erilaistakin tukea. Joskus kun siis myös suorat sanat on sitä!

Vierailija
6/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Ja kiva, että minä ja muut ollaan voitu olla avuksi. Sen haluaisin vielä sanoa, että ole itsellesi armollinen. Sä voi rakastaa ja korjata sitä pientä sinua, joka ei saanut äidiltään sitä, mitä olisi tarvinnut. Ota aikasi. Tee työsi, mutta anna itsesi myös levätä. Älä luovuta, jos ja kun tulee takapakkia, siitä voi ottaa opiksi.

Vierailija
7/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Mä en ole kovin aktiivinen täällä av:lla. Käyn silloin, kun intuitio pakottaa. :) mutta törmätään jos törmätään. Ehkä kävin täällä nyt just sun vuoksi. Aiemmin en ole täällä käynytkään. Kaikkea hyvää!

Vierailija
8/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:31"]

Jatkan vielä. Mä en ole kovin aktiivinen täällä av:lla. Käyn silloin, kun intuitio pakottaa. :) mutta törmätään jos törmätään. Ehkä kävin täällä nyt just sun vuoksi. Aiemmin en ole täällä käynytkään. Kaikkea hyvää!

[/quote]

Ah, no hyvä tietää. Mahtavaa, kun näin kävi. Eikä ollu eka tällainen juttu tän mun prosessin aikana, jolloin apua on vain jostain tullut oikeaan aikaan. 

<3

"3"

Vierailija
9/9 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitiosta vaan, että Esim. tää viestisi oli jo tipahtanut 2-sivulle kun näin sen, en aina selaa sinne saakka, mutta etsin yhtä toista ketjua. Sit katsoin, että ahaa, viestiä siitä eilisestä, ihan kuin joku ois sanonut, että sinne 2-sivulle pitää nyt katsoa.

"3"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän