Mitä ihmettä täällä tähän aikaan jaaritellaan?!?!?
Kommentit (16)
Olen töissä, joten nukun huomenna...
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:14"]Koululaisilla on kesäloma
[/quote]
Ja yötyöläisillä vapaayö... :) kyllä nyt hymy irtoo herkästi kun saa valvoa ihan laiskoitellen
Minä paistan kinkkua ja työttömänä voin valita nukunko yöllä vai päivällä. Suviyöt ovat joskus mystisiä ja nyt kun päädyin ryyppäämään kahvia pitkästä aikaa niin mielelläni kirjoittelen.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:15"]
Minä paistan kinkkua ja työttömänä voin valita nukunko yöllä vai päivällä. Suviyöt ovat joskus mystisiä ja nyt kun päädyin ryyppäämään kahvia pitkästä aikaa niin mielelläni kirjoittelen.
Juha.
[/quote]
Paistat kinkkua?
Kun tuliskin uni. Aamulla pitää herätä 6.30. Kyllä valitan väsymystä!
Voihan Juha, minne katosit.
Olin juuri päättänyt lähteä kanssasi treffeille, koska kiinnostuin keskellä kesää kinkkua paistavasta miehestä.
Vaan nyt joudun itse menemään nukkumaan ja näin tämäkin orastava romanssi hiipui heti alkuunsa.
Höh sanon minä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:24"]
Olin juuri päättänyt lähteä kanssasi treffeille, koska kiinnostuin keskellä kesää kinkkua paistavasta miehestä.
Vaan nyt joudun itse menemään nukkumaan ja näin tämäkin orastava romanssi hiipui heti alkuunsa.
Höh sanon minä.
[/quote]
Itse en usko parisuhteisiin koska pohjimmiltaan siinä on vain kyse riippuvuudesta. Seksi on oiva vaihdannan väline. En kuitenkaan antaisi joulun jälkeen 70% alennuksessa ostamaani kinkkua sinulle seksiä vastaan, sen sijaan suostuisin tilanteeseen jossa vuorotellen toinen saa tehdä mitä haluaa. Riippuu myös hyvin paljon ulkonäöstäsi suostuisinko sellaiseen kanssasi. Käytännössä olen nainut 50v naista 200e ja jos sen summan jakaa jokaiselle naintikerralle niin se tekee viis kymppiä laaki ja sellaiseen sinulla pitäisi olla varaa. En kaipaa naista riesakseni, ellei kyseessä ole todella uniikki tapaus joka ymmärtää elämästä ja maailmasta asioita, eikä vain hoe suvaitsevaisuudesta vaikka ei tajua koko asiasta yhtään mitään.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 02:24"]
Höh sanon minä.
[/quote]
Itse en usko parisuhteisiin koska pohjimmiltaan siinä on vain kyse riippuvuudesta. Seksi on oiva vaihdannan väline. En kuitenkaan antaisi joulun jälkeen 70% alennuksessa ostamaani kinkkua sinulle seksiä vastaan, sen sijaan suostuisin tilanteeseen jossa vuorotellen toinen saa tehdä mitä haluaa. Riippuu myös hyvin paljon ulkonäöstäsi suostuisinko sellaiseen kanssasi. Käytännössä olen nainut 50v naista 200e ja jos sen summan jakaa jokaiselle naintikerralle niin se tekee viis kymppiä laaki ja sellaiseen sinulla pitäisi olla varaa. En kaipaa naista riesakseni, ellei kyseessä ole todella uniikki tapaus joka ymmärtää elämästä ja maailmasta asioita, eikä vain hoe suvaitsevaisuudesta vaikka ei tajua koko asiasta yhtään mitään.
Juha.
[/quote]
Voi Juha, minäkään en kaipaa miestä riesakseni, treffeistä vain puhuin...ainakin aluksi.
Kinkusta en juurikaan tykkää.
MIten määrittelet sen, milloin nainen on sinulle riittävän uniikki ja ymmärtää elämästä ja maailmasta asioita?
Nyt alan toivoa, että olet oikeasti olemassa.
Toisaalta...määrittelet ihmisen "kelvollisuuden" ulkonäon kautta ja samalla naisen pitäisi ymmärtää jotain suvaitsevaisuudesta. Ettei tässä nyt olisi pieni ristiriita, oi Juha?
Ja minun tosiaan pitäisi olla jo nukkumassa, koska aamulla tapahtuu asioita, jotka vaativat pientä etukäteistyöstöä ja ihan omin pienin voimineni joudun projektista suoriutumaan.
Minä määrittelen sen omalla tavallani. En voisi kelpuuttaa esim rölliä seksiin, vaikka hän olisi kuinka mukava ja ainutlaatuinen, koska minulla ei vain seiso sellaisen kanssa joka ei kiihoita minua. En myöskään pidä seksiä niin tärkeänä että alkaisin väkisin panemaan. Lihava nainen on harvoin eroottinen.
Juha.
Ja kumpi sitten lopulta merkitsee enemmän, elämästä ja maailmasta ymmärtäminen vai seksi?
Mutta nyt menen rakastelemaan kinkkuani.
Juha.
Ihan alkaa naurattamaan kuinka joku käytti nimimerkkiäni ja luuli että se haittaisi minua. Palataan kuitenkin seksiiin. Elämästä ja maailmasta ymmärtäminen avaa tien keskustelulle ja sitä kautta sosiaaliseen toimintaan. Hyvännäköiset pakarat taas on hetken hurmaa ja hetken päästä puen jo vaatteet ja häivyn. Käytännössä yökerhoelämässä seksi on jonkinlainen saavutus kun tuhannen kännissä ja oksennus kurkussa onnistuu työntämään siitintään jonkun kännisen naaraan sisään jota hänen aviomiehensä on pannut myöskin paljaalla kuusituntia aiemmin ja naaras makaa kännisen varastomiehen kanssa vain kostoksi.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 03:20"]
Ihan alkaa naurattamaan kuinka joku käytti nimimerkkiäni ja luuli että se haittaisi minua. Palataan kuitenkin seksiiin. Elämästä ja maailmasta ymmärtäminen avaa tien keskustelulle ja sitä kautta sosiaaliseen toimintaan. Hyvännäköiset pakarat taas on hetken hurmaa ja hetken päästä puen jo vaatteet ja häivyn. Käytännössä yökerhoelämässä seksi on jonkinlainen saavutus kun tuhannen kännissä ja oksennus kurkussa onnistuu työntämään siitintään jonkun kännisen naaraan sisään jota hänen aviomiehensä on pannut myöskin paljaalla kuusituntia aiemmin ja naaras makaa kännisen varastomiehen kanssa vain kostoksi.
Juha.
[/quote]
Olen ollut siinä uskossa että tuo lihavoitu kohta on yleisin soidinmeno mitä tässä maassa harrastetaan ja jonka pohjalta suhteet alkavat.
Koululaisilla on kesäloma