Te, joilla 2 tytärtä (tai enemmän nimenomaan vain tyttöjä)
Oletteko tyytyväisiä vai kaiveleeko, että josko vielä yksi lapsi? Tarkoitan onko teillä pojan "kaipuu"? Minulla 2 tyttöä ja olen tyytyväinen :)
Kommentit (47)
Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[/quote]
Toivotaan samaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[/quote]
Sama täällä. Kääntäen joillekin kaksi tyttöä voi myös tuoda helpotusta siten, ettei tarvitse olla roolimalli eli voi olla itse kädetön tai vähemmän-alfa-uros kun ei ole huolta, että poika ottaisi mallia. Tuli vain tässä lennosta mieleen.
Ei kaivele kun sain kuudentena ihanan pojan ja sille on jo viisi hoitajaa tosin kovin nuoria, mutta vahimmat ovat oppineet lapsia hoitamaan jo ennen kouluikää ja ovat nyt riemuissaan kun saavat vihdoin hoitaa oikeaa poikalasta.
T lestaäiti 25 v
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[/quote]
Sama täällä. Kääntäen joillekin kaksi tyttöä voi myös tuoda helpotusta siten, ettei tarvitse olla roolimalli eli voi olla itse kädetön tai vähemmän-alfa-uros kun ei ole huolta, että poika ottaisi mallia. Tuli vain tässä lennosta mieleen.
[/quote]
Meillä taas poika ja juuri tästä syystä olenkin todella tyytyväinen, että mun ei tartte toimia roolimallina hänelle. ;-) Sorry, vastasin vaikka mulla tyttöjä ei ookaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[/quote]
[/quote]
Meillä taas poika ja juuri tästä syystä olenkin todella tyytyväinen, että mun ei tartte toimia roolimallina hänelle. ;-) Sorry, vastasin vaikka mulla tyttöjä ei ookaan.
[/quote]
Ei haittaa..jos minulla olisi 2 poikaa, uskoisin että tilanne olisikin toinen..jos näin aivan rehellisesti sanon :) Ap
Olen aina ollut erittäin ylpeä ja tyytyväinen kahdesta tyttärestäni!
Sama täällä, niin ihania tyttöjä, en vaihtaisi!
No ei ole kaipuuta poikaan! Toisesta lapsesta toivoinkin tyttöä. Kuulostaa tyhmälle, mutta jotenkin tuntui, etten osaisi olla äiti poikalapselle. Ja että lelumäärä tuplaantuisi, kun jossain vaiheessa pitäisi hankkia ns. poikien lelut.
Minulla on 2 ihanaa tyttöä. Olen tällä hetkellä raskaana, enkä tiedä tulokkaan sukupuolta. Tytöt ovat aivan ihania, joten 3. tyttö olisi enemmän kun tervetullut, ja emme ole saaneet vielä kokea, millaista on olla pojan vanhempia, joten poikakin olisi yhtälailla erittäin tervetullut. Toisin sanoen ei harmita, että on ainoastaan tyttöjä, ja tulemme ilahtumaan oli tuleva vauva kumpaa sukupuolta tahansa.
Tytöillä saa poikia ja pojilla tyttöjä. Vai kuinkas se näin tasa-arvon aikana menikään..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:02"]Minulla on 2 ihanaa tyttöä. Olen tällä hetkellä raskaana, enkä tiedä tulokkaan sukupuolta. Tytöt ovat aivan ihania, joten 3. tyttö olisi enemmän kun tervetullut, ja emme ole saaneet vielä kokea, millaista on olla pojan vanhempia, joten poikakin olisi yhtälailla erittäin tervetullut. Toisin sanoen ei harmita, että on ainoastaan tyttöjä, ja tulemme ilahtumaan oli tuleva vauva kumpaa sukupuolta tahansa.
[/quote]
Kerrankin terve ajattelutapa.
Yhdestä putkesta tulee yhden merkkistä tavaraa ;-)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön.
[/quote]
[/quote]
Ei tarvitse olla roolimalli?!
Isän malli on yllätys, yllätys, tärkeämpää ja kohtalokkaampaa nimenomaan tyttären näkökulmasta.
Miten isä suhtautuu tyttäreensä, vaikuttaa paljon myös siihen miten nuori nainen suhtautuu itseensä ja ennenkaikkea, miten antaa itseään kohdella tulevan puolisonsa toimesta ja millaista miehen mallia etsii parisuhteistaan.
Lukekaa psykologiaa hyvät ihmiset.
Tyttöjä 2 kpl.Itse en välttämättä poikaa kaipaa,näin on hyvä.Miehellä tosi paha kriisi asian kanssa,ei osaa iloita tytöistään,vaan vertailee koko ajan tyttöjen ja poikien eroja,ja kuinka hän tule olemaan maatilalla yksin koko loppuelämänsä,ja tyttäret vävyineen hassaavat hänen rahansa.Suuttuu ja raivostuu joka kerta kun kuulee,että jollekkin tutuistamme on syntynyt poika.Suhteemme on huonolla tolalla.
Kaksi tyttöä, ei pojan kaipuuta. Rakastaisin kyllä poikiakin varmasti yhtä paljon
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:25"]
Tyttöjä 2 kpl.Itse en välttämättä poikaa kaipaa,näin on hyvä.Miehellä tosi paha kriisi asian kanssa,ei osaa iloita tytöistään,vaan vertailee koko ajan tyttöjen ja poikien eroja,ja kuinka hän tule olemaan maatilalla yksin koko loppuelämänsä,ja tyttäret vävyineen hassaavat hänen rahansa.Suuttuu ja raivostuu joka kerta kun kuulee,että jollekkin tutuistamme on syntynyt poika.Suhteemme on huonolla tolalla.
[/quote]
Miehesi on siis ehta maalaisjuntti!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:27"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:23"]Ei ole pojan kaipuu. Miehenä asettaisin pojalle enemmän odotuksia kuin tytöille. En kestäisi, jos pojasta tulisi nössö tai kädetön. [/quote] Sama täällä. Kääntäen joillekin kaksi tyttöä voi myös tuoda helpotusta siten, ettei tarvitse olla roolimalli eli voi olla itse kädetön tai vähemmän-alfa-uros kun ei ole huolta, että poika ottaisi mallia. Tuli vain tässä lennosta mieleen. [/quote] Meillä taas poika ja juuri tästä syystä olenkin todella tyytyväinen, että mun ei tartte toimia roolimallina hänelle. ;-) Sorry, vastasin vaikka mulla tyttöjä ei ookaan.
[/quote]
Vahingossa yläpeukku?
Siis mitä hittoa taas?! Te olette kylläkin oman sukupuolennne roolimalleja sille lapselle joka tapauksessa, oli lapsi samaa tai eri sukupuolta kuin te itse. Ei ole mitään syytä nostaa käsiä pystyyn näissä asioissa. Te vaikutatte hyvin paljon lapsenne valintoihin roolimalleina, mm. siihen, millaista parisuhdetta lapsenne tulee hakemaan.
Meillä kaks tyttöä, eikä kummallakaan mitään kaipuuta poikaan, vaikka maatila onkin. Miehen äiti joskus harmittelee, kun ei ole uutta isäntää tiedossa.
Tosin mistä sitä tietää, jos miehellä onkin poikalapsi jossain.
Mut jos olis kaks poikaa, voi olla, että oisin vielä yhtä muksuu ollut tilailemassa.
4 tyttöä ja yhden lapsen vielä haluan. Ja olisi ihanaa, jos kuopus olisi tyttö. Poikakin olisi yhtä ihana.