Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut omistaa yli 20 paria kenkiä??

Vierailija
03.03.2022 |

Kun about viidellä parilla pärjäisi

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on kenkäfetissi.

Niin on. Mulla on muutama pari talvi ja kesäkenkiä + yhdet saappaat. Uusia ostan tarpeen mukaan. Eräällä naisella oli oman arvionsa mukaan 60-70 kenkäparia ja puolusteli että on antanut osan pois. Kysyin monetko ostit pois annettujen tilalle? Huonoa kiemurtelua johon en saanut vastausta.

Älyttömin vastaus mitä olen naisilta kuullut oli tämä. Ei niitä voi pitää kun vähän kun ne sattuu. Mutta ne on niin ihanat kengät. Ehkä joku ymmärtää, mä en ymmärrä.

Vierailija
22/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä menee samoilla lenkkareilla tmv. kesät-talvet, niin arjessa kuin juhlissa.

Itse olen hankkinut eri tilanteisiin sopivat kengät. Jonkun verran liikaa tilaa nuo eteisestä vievät, mutta en ole keksinyt mistä voisin karsia pois. On kesä- ja talvilenkkarit, koville pakkasille superlämpimät talvinkengät, ja saapikkaat, maiharit ja ns. välikausikengät. Tennarit ja ballerinat sekä parit sandaalit kesään +muutamat juhlakengät, ja kumisaappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvinilkkurit kaupunkikäyttöön, talvikävelykengät, vaelluskengät, monot, saappaat, kahdet lenkkarit (juoksuun ja kävelyyn), sisäpelikengät, sandaalit, kolmet korkokengät, matalat juhlakengät, välikauden kävelykengät, crocsit, työkengät. Yhteensä 16 paria. Omistin enemmänkin mutta kun muutettiin puoli vuotta sitten niin useampi vähän käytetty pari meni kiertoon, nää on minimi millä tulee toimeen tilanteessa kuin tilanteessa. Kesällä varmaan tulee hankittua kesäkenkiä lisää.

Vierailija
24/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolmet kengät. En tosiaan tajua mihin tarvitsee noin monia.

Vierailija
25/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä sitä 😁

Vierailija
26/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan lähemmäs sadat kengät, jatkuvassa käytössä noin 10 paria. Toki korona-ajan olisi pärjännyt pelkillä lenkkareilla mutta ennen sitä kengät asun ja tilanteen mukaan usein 3 paria päivän aikana..

T: muodin parissa työskentelevä

Vierailija
27/27 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imelda Marcosilta kannattaisi kysäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän