Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunan oveen on ilmestynyt pääkallon kuva (näkyy kun lasi höyryyntyy)

Vierailija
03.03.2022 |

Istuin saunassa ja ihmettelin maailmanmenoa ja omaa elämääni. Ykskaks säikähdin kun saunan oveen ilmestyi pääkallo. Hieno pääkallo onkin, tarkan näköinen, jolla symmetriset tyhjät silmänaukot kuten kuvissa. Tarkka ja hyvin tehty.

Mutta miten hemmetissä?

Olen tässä nähnyt kyllä muutenkin painajaisia kuolemasta ja tässä jotenkin jo päätynyt siihen tulokseen, että eiköhän tässä olla loppusuoralla kaikki. Masennus vallannut.

Pitäiskö tuota pääkalloa nyt analysoida sen kummemmin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku piirtänyt rasvaisilla sormilla ikkunaan?

Vierailija
2/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on piirtänyt sen vesihöyryyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi analysoida, että tarvitsee pestä lasit ja  kuivata tasaisesti.

Vierailija
4/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ne lääkkeet.

Vierailija
5/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suihkukaapin oviin ilmestyy ilo- ja suruhymiöitä. Johtuu siitä, että olen niitä siihen piirrellyt ovien ollessa märkiä :D

Vierailija
6/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamulla paahtoleivässä ihan selvä Jeesuksen kuva.

Vierailija
7/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pesin suihkuhuoneen ja siinä samalla saunanoven viikko sitten. Molemminpuolin pesuaineella, taikasienellä ja vedellä huuhtelin.

Olin itse piirtänyt siihen aikaisemmin tylsistyneenä itseni surullisena (surunaaman) kun olin saunassa joten pitihän se hinkata pois samalla kun pesin pesuhuoneen. Se oma piirros oli eri kohdassa kun tuo pääkallo.

Puhtaaksi tuli.

Kaksi iltaa sitten näin tuon pääkallon, se on todella hieno ja selkeä. En usko, että kukaan täällä osaa piirtää. Eikä täällä ole lisäkseni kukaan muu kuin mies ollut viikon aikana.

Ei osaa piirtää kovin tarkkaan eikä tiennyt mistä tullut. Se on myös melko alhaalla lasiovessa ja itse näin sen koska välillä menen alalauteille istumaan kun tulee liian kuuma.

ps. tiedän, että on lapsellisesta piirrellä ikkunoihin tai lasioviin, en vain siinä tylsyyden ja masennuksen aikana keksinyt muutakaan iloa siinä istuskellessa.

Ap

Vierailija
8/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUTIN!! SUOMI VAARASSA!

Vierailija
9/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pesin suihkuhuoneen ja siinä samalla saunanoven viikko sitten. Molemminpuolin pesuaineella, taikasienellä ja vedellä huuhtelin.

Olin itse piirtänyt siihen aikaisemmin tylsistyneenä itseni surullisena (surunaaman) kun olin saunassa joten pitihän se hinkata pois samalla kun pesin pesuhuoneen. Se oma piirros oli eri kohdassa kun tuo pääkallo.

Puhtaaksi tuli.

Kaksi iltaa sitten näin tuon pääkallon, se on todella hieno ja selkeä. En usko, että kukaan täällä osaa piirtää. Eikä täällä ole lisäkseni kukaan muu kuin mies ollut viikon aikana.

Ei osaa piirtää kovin tarkkaan eikä tiennyt mistä tullut. Se on myös melko alhaalla lasiovessa ja itse näin sen koska välillä menen alalauteille istumaan kun tulee liian kuuma.

ps. tiedän, että on lapsellisesta piirrellä ikkunoihin tai lasioviin, en vain siinä tylsyyden ja masennuksen aikana keksinyt muutakaan iloa siinä istuskellessa.

Ap

On muuten vähemmän fiksua hangata lasia taikasienellä.

Vierailija
10/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus vääristää ajatteluasi. Ja jos haluat uskoa johonkin "yliluonnolliseen", niin alitajuntasi tai jokin minuutesi osa on sen siihen manifestoinut (vähintäänkin tulkinnan muodossa).

Onko hoitokontaktia?

Vierailija
11/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilikaapun peiliin ilmesty kerran kirkkovene

Olen jatkanut perinnettä kaikkiin huuruisiin peileihin

Vierailija
12/12 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus vääristää ajatteluasi. Ja jos haluat uskoa johonkin "yliluonnolliseen", niin alitajuntasi tai jokin minuutesi osa on sen siihen manifestoinut (vähintäänkin tulkinnan muodossa).

Onko hoitokontaktia?

On kontakteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä