Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esimies pihalla kaikesta

Vierailija
03.03.2022 |

En meinaa pärjätä uuden esimieheni kanssa.

Hän ei käsitä, mikä on kulloinkin käsillä olevan asian keskeinen pointti. Puhelen jostain asiasta hänen kanssaan ja aina hän poimii siitä keskustelusta jonkun epäolennaisen sivuhaaran, mistä alkaa kyselemään. Turhauttavaa alkaa siinä selostamaan pomolle, ettei itseasiassa sillä asialla ole tässä kohtaa väliä, kun kyse oli nyt tästä toisesta asiasta.

Hänen tapansa antaa tehtäviä on raivostuttavaa. Hän kertoo olleensa jossain kokouksessa, jossa tuli ilmi jotain ja jotain pitäis selvitellä, mutta hän ei osaa sitä asiaa briiffata minulle tai vastata minun tarkentaviin kysymyksiin yhtään mitään. Ja sitten pomo vaan kertoo mun kollegan varmaan sitten kertovan myöhemmin tarkemmin, mitä pitää tehdä.

Jos ollaan oltu samassa kokouksessa pomon kanssa, niin turha kuvitella, että meillä olisi yhteinen näkemys siitä, mitä kokouksessa sovittiin tai miten asiaa hoidettiin. Hän on muodostanut ihan toisenlaisen käsityksen asioista.

Ei ole motivoivaa työskennellä, kun tuntuu, että pomo ei ymmärrä mistään mitään ja käsittää asiat ihan väärin. Muun työyhteisön kanssa ei ole tällaista, vaan asiat sujuvat. Esimieheni ei myöskään ole uusi talossa, eli hänen pitäisi kyllä tietää ja osata.

Miten teidän esimiehet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pari vuotta tuollainen esimies. Toivottavasti hän ei siirtynyt sinulle. Työkavereiden kanssa katsottiin välillä ihan ihmeissään sitä touhua. Nyt onneksi siirretty toiseen yksikköön esimieheksi. Ollaan välillä mietitty, että kuinkahan kauan siellä toisessa yksikössä on mahtanut mennä aikaa, kun ovat tajunneet millaisesta henkilöstä on kyse.

Vierailija
2/2 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ulkotöiden esimies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla