Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11v ei muista mikä kuukausi tulee heinäkuun jälkeen.

Vierailija
28.07.2015 |

Pitäisikö olla huolestunut pojan muistista?

Olen muutenkin ollut huolissani siitä, että pojan mieleen ei tunnu painuvan mikään koulussa tai muuten, paitsi jos itse on motivoitunut. Tarkkaavaisuudessa vikaa? Kyllä kuukaudet ovat niin perusasia, että kuudennelle luokalle menevän pitäisi ne osata ulkoa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä muista tuo 44-vuotiaskaan. Sekoittaa myös oikean ja vasemman. Mutta on pirun hyvä paistamaan pihvejä ja loistava siinä yhdessä toisessakin jutussa. En vaihtaisi, vaikka joudunkin välillä kertomaan, mikä kuukausi nyt on ja mikä tulee sen jälkeen, ja että vasemmalle on suhun päin ja oikealle on muhun päin.

Vierailija
2/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan kiusaa sua :) Varmaan muistaa kun oikeesti tarvii. Meillä tyttö heittäytyy välillä ihan pöljäksi kun haluaa ärsyttää vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö. Pyydä uusiin, tarkempiin testeihin.

Vierailija
4/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muista oikeasti! Arvaili kyllä ja yksi arvauksista oli elokuu. Tuo vasen/oikea juttu on neurologinen juttu myös kuten muistaminenkin. Neuropsykologille täytyy ehkä lähteä pojan kanssa.Voisi tehdä jotkut perustestit. Kaverillani jolla on omien sanojensa mukaan adhd on vaikeuksia tunnistaa oikeaa ja vasenta, esimerkiksi ajaessa, sählää, unohtelee, on huolimaton, ei pysty keskittymään kovinkaan hyvin.

Ap

Vierailija
5/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jostain syystä vaivauduin opettelemaan kuukausien järjestyksen ulkoa varmaan vasta aikuisena. Alkupään kyllä muistin, mutta syys-,  loka- ja marraskuun järjestystä piti aina miettiä. Muistini on ihan normaali, jopa hyvä. (Väli-ilmansuunnat opettelin muuten kolmekymppisenä.)

Vierailija
6/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, totta, yhdestä jutusta ei voi tehdä vielä isompia johtopäätöksiä. Mutta pojan tapauksessa muistin hataruutta on ollut muulloinkin ja olen sitä ihmetellyt. Kyllä välillä taas muistaa oikein hyvin, riippuu asiasta ja muista seikoista kai.

ap

Vierailija
7/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia mielessä pyörii vaan kaikki muut jutut. 4-6 luokalla on monella sellaisia ongelmia.

Vierailija
8/8 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisvaiheen dementia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi