Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeillä ihmisillä on ilkeitä lapsia

Vierailija
03.03.2022 |

Tämä on todettu lähipiirissä. Kamalinta on nähdä kuinka ilkimykset nostavat ja kehuvat lapsiaan maasta taivaaseen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä ilkeimmät lapset on niissä perheissä joissa sen oman murun tekemisissä ei nähdä mitään vikaa, aina vaan kehutaan suu vaahdossa että kuinka ihana ja upea lapsi se on.

Lapsi tottuu pienestä asti että saa lyödä ja kiusata, kukaan ei puutu tai sitten se on aina vaan ollut ”vahinko”.

Vierailija
2/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisia, yleensä ovat hoitajia.. huoh.. väärä ala heillä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Luulitko ilkeiden kasvattavan empaattisuuteen?

Vierailija
4/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuttavapiirissä ilkeimmät lapset on niissä perheissä joissa sen oman murun tekemisissä ei nähdä mitään vikaa, aina vaan kehutaan suu vaahdossa että kuinka ihana ja upea lapsi se on.

Lapsi tottuu pienestä asti että saa lyödä ja kiusata, kukaan ei puutu tai sitten se on aina vaan ollut ”vahinko”.

No jep! Ottaa aivoon tällaiset vanhemmat.

Vierailija
5/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai! Luulitko ilkeiden kasvattavan empaattisuuteen?

Toivoisin lasten näkevän ilkeyden.

Vierailija
6/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi äijä tuli konditoroon takki levällään ja isoon ääneen sanoi pojalleen ota mitä haluat. Poika yhtä leveästi kertoi haluavansa tuon hyllyllisen herkkuja, ja myös sai ne. Oksettavaa käytöstä.

Vierailija
7/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulaisperhe on tällainen. Ihan ällöttää olla sukua kun ilkeilevät omille serkuilleen ja muille sukulaisille.

Vierailija
8/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilkeät ihmiset pärjää ainakin näennäisesti paremmin?

Vierailija
9/9 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset sukulaiset jotka hymyilevät päin naamaa, ja juonittelevat selän takana. Eräskin sukulainen on hyvin laskelmoiva. Aina askeleen edellä. Hyi, todella pelottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi