Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kertonut deittikumppanille rehellisen syyn pakeille, kun hän sitä kysyy?

Vierailija
03.03.2022 |

Itse en ole pystynyt. Olen kohteliaasti kiittänyt seurasta ja toivottanut hyvää jatkoa.
Yksikin oli viestien perusteella tosi kiva, ihan ok-näköinen ja nähdessä vastasi kuvaansa. Käytiin lounaalla. Häntä häiritsi suuresti keittiöstä kantautuva ääni, itse en edes huomannut ja ulko-ovesta tuleva veto. Ruuan söi oudosti närppien. Tulkitsin, että hänellä on aistiyliherkkyys tms, eikä siinä mitään, mutta kun valitti koko ajan. Kaikki oli huonosti. Maha tuli ruuasta kipeäksi. Mies oli n. 35v ja ei ollut ikinä vielä löytänyt ketään joka lähtisi toisillekin treffeille. Viestittelyissä kaikki meni aina hyvin, hän on selvästi älykäs ja hyvä huumori, mutta...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sanoin yhdelle, että hän ei selvästi ole vielä päässyt yli exästään ja sitten hän itse asiassa myönsikin sen. En ole kovin monta kertaa pakkeja antanut ja tuon ensin mainitun lisäksi syyt on yleensä olleet esim. huono hygienia, ja sitä en kyllä ole kehdannut syyksi sanoa.

Vierailija
22/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pakkien syy on lihavuus ja eihän sitä kehtaa suoraan sanoa, koska se olisi tietenkin fatfobiaa ja olisin muutenkin ihan paska ihminen kun en väen väkisin kiihotu vartalosta josta en kiihotu.

Et kiihotu niin et kiihotu, se on ihan normaali asia, jokasella on preferenssit. 

Et ole paska ihminen, vaan pelkuri, jos et ole oppinut ilmaisemaan itseäsi ilman että pelkäät mokaavasi. 

Jos olisin se nainen ja sanoisit, että oli aika kiva tavata ja jutella, mutta en valitettavasti pidä ..... / tuntuu vaikealta lähetystyä... jne  Olisin tosi iloinen palautteesta ja sen mukaan toimisin jatkossa.

Jokainen lihava nainen tietää olevansa lihava, mutta monilla lihavilla on myös vientiä ja moni lihava on tyytyväinen omaan vartaloonsa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo riipu siitä, että onko se syy sellainen, että sen voi ääneen sanoa ilman, että loukkaa toista. Esim. jos syy on, että "nyt kun sain tietää tuon lastesi huoltajuusjärjestelyn, jossa lapsesi ovat lähes aina sinulla, niin en ole valmis tähän kuvioon", niin sen voi sanoa ääneen. Mutta jos toinen vaikka haisee pahalle tai on liian lihava tms., niin ei silloin tietenkään sanota totuutta.

Tuo ap:n tilanteen syy on vähän siinä rajalla. Ehkä tuossa tilanteessa voisi olla kilttiä kertoa miehelle, että "huomasitko, että valitit aika monesta asiasta niiden treffien aikana, esim. xxxx. Siitä jäi aika negatiivinen vaikutelma sinusta. Toivoisin vähän iloisempaa ja positiivisempaa kumppania." Tämä on todella rajalla, että onko loukkaava, mutta palveluksen tekisit miehelle, kun kertoisit, että mistä kiikastaa.

Vierailija
24/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aina kiinnostunut tietämään ja saamaan palautetta, mutta ehe, mä oonkin itseni kehittämisen kannalla ja aika hyvä itsetunto, joten en ota henkilökohtaisesti. 

Jokaisella on oma maku, visuaaliset preferenssit jne, ja sitten intuitio myös. Ja niin pitääkin.

Vierailija
25/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä pakkien syy on lihavuus ja eihän sitä kehtaa suoraan sanoa, koska se olisi tietenkin fatfobiaa ja olisin muutenkin ihan paska ihminen kun en väen väkisin kiihotu vartalosta josta en kiihotu.

Et kiihotu niin et kiihotu, se on ihan normaali asia, jokasella on preferenssit. 

Et ole paska ihminen, vaan pelkuri, jos et ole oppinut ilmaisemaan itseäsi ilman että pelkäät mokaavasi. 

Jos olisin se nainen ja sanoisit, että oli aika kiva tavata ja jutella, mutta en valitettavasti pidä ..... / tuntuu vaikealta lähetystyä... jne  Olisin tosi iloinen palautteesta ja sen mukaan toimisin jatkossa.

Jokainen lihava nainen tietää olevansa lihava, mutta monilla lihavilla on myös vientiä ja moni lihava on tyytyväinen omaan vartaloonsa. 

En ymmärtänyt. Siis jos mies sanoisi, että hän ei pidä lihavasta naisesta, niin olisit iloinen ja sen mukaan toimisit jatkossa? Siis laihduttaisit? Vai mitä tarkoitit?

Olen itse lihava, en kyllä sinkkumarkkinoilla, mutta ei miehen minulle tarvitsisi kertoa, ettei hän pidä lihavista naisista. Ensinnäkin hän olisi erittäin todennäköisesti nähnyt sen jo kuvista joten tuskin olisimme koskaan treffeille edes päätyneet ja toiseksi, eihän se minulle mikään uutinen ole, että harva pitää lihavista.

Eikä todellakaan kenelläkään ole mitään velvollisuutta pitää! Olen tälläkin palstalla todennut monta kertaa, että jokaisella on täysi oikeus etsiä kunnes löytää sellaisen ihmisen, josta aidosti pitää. Preferenssit ovat syvällä, ei niitä kannata yrittää lähteä muuttamaan eikä siihen ole mitään syytä; kukaan ei ole kenellekään velkaa sitä, että pitäisi alkaa deittailla, jos ei huvita.

Vierailija
26/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jos toinen vaikka haisee pahalle tai on liian lihava tms., niin ei silloin tietenkään sanota totuutta."

Voi sanoa ja pitää sanoa. 

Haiseminen on aika helposti korjattu vaikka olisi jostain sairaudesta johtuvaa. Ei ole rakettitiedettä.

Ajattele kun joku vuosia yrittää pariutua ja ihan ientulehduksen takia kiva kaveri jää vaille naista!

Kyse on siitä miten ilmaisee asioita, monia tapoja.

Vierailija
27/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n tilanteen syy on vähän siinä rajalla. Ehkä tuossa tilanteessa voisi olla kilttiä kertoa miehelle, että "huomasitko, että valitit aika monesta asiasta niiden treffien aikana, esim. xxxx. Siitä jäi aika negatiivinen vaikutelma sinusta. Toivoisin vähän iloisempaa ja positiivisempaa kumppania." Tämä on todella rajalla, että onko loukkaava, mutta palveluksen tekisit miehelle, kun kertoisit, että mistä kiikastaa.

Tuo ei ole rajalla, vaan arvokasta palautetta. Monella ihmisellä ei ole läheistä, esim äitiä tai siskoa joka sanoisi suoraan! 

Ei ole loukkaavaa sanoa mitä toivoo. Pitää sanoa.

Vierailija
28/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, tai ainakin joskus. Jokainen ansaitsee rehellisyyttä. 

Mutta pointti on se että MITEN SANOO, miten antaa sitä palautetta. 

Palautetta voi antaa kunnioittavasti, rakastavasti, toista tai itseään loukkaamatta tai alentamatta.

Aiheesta on kursseja, jos haluaa oppia.

Nämä kurssin käyneet ovat pahimpia. He kertovat vuolassanaisesti ystävällisin sanakääntein asiansa, mikä hukkuu täysin sinne ystävällisyyden alle. Jos on asiasta eri mieltä (jossain muussa kontekstissa kuin henkilökohtaisissa mieltymyksissä), nämä palautteenantajat suuttuvat. "Mä sanoin sulle ihan nätisti tän asian!"

Vierailija
29/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos toinen vaikka haisee pahalle tai on liian lihava tms., niin ei silloin tietenkään sanota totuutta."

Voi sanoa ja pitää sanoa. 

Haiseminen on aika helposti korjattu vaikka olisi jostain sairaudesta johtuvaa. Ei ole rakettitiedettä.

Ajattele kun joku vuosia yrittää pariutua ja ihan ientulehduksen takia kiva kaveri jää vaille naista!

Kyse on siitä miten ilmaisee asioita, monia tapoja.

Kyllä se ientulehdus viimeistään vuosittaisella hammaslääkärikäynnillä hoituu. Ja jos on oikeasti niin urpo, että hygienia ei ole kunnossa ellei joku nainen siitä huomauta, niin kyllä sellaisessa ihmisessä on muutakin häikkää.

Vierailija
30/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole rajalla, vaan arvokasta palautetta. Monella ihmisellä ei ole läheistä, esim äitiä tai siskoa joka sanoisi suoraan! 

Joo, nimen omaan on arvokasta ja varsinkin kun hän palautetta pyysi, niin ehkäpä sen ansaitsee. Mutta on tuossa riski, että mies ottaa nokkiinsa, että "sori nyt kauheesti jos en ole mikään tekopirteä...", mutta mitäpä väliä sillä on, kun ei ap sen miehen kanssa mitään suhdetta aio kuitenkaan jatkaa. Ottaisin siis riskin ja kertoisin. Tärkeää, että laitat ne esimerkit, että mies ymmärtää, mistä puhut.

Vierailija
31/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Yksikin oli viestien perusteella tosi kiva, ihan ok-näköinen ja nähdessä vastasi kuvaansa. Käytiin lounaalla. Häntä häiritsi suuresti keittiöstä kantautuva ääni, itse en edes huomannut ja ulko-ovesta tuleva veto. Ruuan söi oudosti närppien. Tulkitsin, että hänellä on aistiyliherkkyys tms, eikä siinä mitään, mutta kun valitti koko ajan. Kaikki oli huonosti. Maha tuli ruuasta kipeäksi. Mies oli n. 35v ja ei ollut ikinä vielä löytänyt ketään joka lähtisi toisillekin treffeille. Viestittelyissä kaikki meni aina hyvin, hän on selvästi älykäs ja hyvä huumori, mutta...

Ja juuri tämän vuoksi en enää viestittele pitkään vaan haluan nähdä pian. Viestit ei anna oikeaa kuvaa ihmisestä.

Vierailija
32/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi mies vaikuttaa siltä, että hänellä on ollut ikäviä kokemuksia ja että hän on ehkä ihan syystäkin kipsissä ja jännittynyt. 

Älä tulkitse, et halua itseäsikään diagnosoitavan!

Parasta hänessä on huumori rehellisyys, jos kertoo ettei "kukaan ole lähtenyt toisille treffeille", niin siellä on myös paljon kypsyyttä sydämessä.

Sanot että mies on älykäs, niin hän ymmärtää kehityskohdat ja helposti saa tuon valittamistaipumuksen kuriin, se EI ole vaikeaa. Vaatii tietoiseksi tulemista ja harjoittelua.

Jos olisin sinä, sanoisin jotenkin näin (sen mukaan minkä ikäisia jne olette) : " minusta olet kiva kaveri, hauska ja fiksu, ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Mutta minusta tuntuu hankalata, koska koin että monissa asioissa oli valittamisen aihetta, niin tulee mieleen että, ehkä valitat minustakin" jne 

Jos ihmisellä on kyky analysoida omaa toimintaansa, hän huomaa kyllä oman valittamisensa itsekin ja tekee asialle jotain. Jos sitä kykyä ei ole, ihan varmasti hän ei muutu ventovieraan kritiikistä vaan suuttuu ja alkaa väittää vastaan. 

Vierailija
33/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä tuosta. Eivät ihmiset reagoi kritiikkiin niin että kuuntelevat, uskovat ja muuttavat käytöstään. Kyllä sieltä tulee puolustusreaktio ja vastaväitteitä. 

Vierailija
34/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä eri mieltä tuosta. Eivät ihmiset reagoi kritiikkiin niin että kuuntelevat, uskovat ja muuttavat käytöstään. Kyllä sieltä tulee puolustusreaktio ja vastaväitteitä. 

Samaa mieltä. Ne ikisinkut, jotka haluaisivat parisuhteen, ja joita täälläkin pyörii, eivät osaa ottaa kritiikkiä vastaan. Eivät ymmärrä, että heissä on se vika, vaan yrittävät syyllistää muita ja jopa kokonaan toisen sukupuolen, että muut ovat nirsoja, kun ei kelpaa.

Vierailija
35/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, kun anatanut syyksi, että kemiat ei omasta mielestä kohdanneet niin nainen on aina vetänyt kilarit.

Itse vedin kilarit, kun mies ilmoitti tuon parin seksikerran jälkeen. Hittoako edes meni sänkyyn kanssani jos koki ettei kemiat kohtaa.

Vierailija
36/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kun anatanut syyksi, että kemiat ei omasta mielestä kohdanneet niin nainen on aina vetänyt kilarit.

Itse vedin kilarit, kun mies ilmoitti tuon parin seksikerran jälkeen. Hittoako edes meni sänkyyn kanssani jos koki ettei kemiat kohtaa.

Siis kemiat eivät kohdanneet sängyssä. Sitähän mies tarkoitti. Ensimmäisellä kerralla varmaan ajatteli, että ”ei ollut kovin hyvää seksiä, mutta ehkä oli vain jännitystä”. Jos ei toinenkaan kerta ollut onnistunut, niin miksi pitäisi jatkaa?

Vierailija
37/37 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kemiat eivät kohdanneet sängyssä. Sitähän mies tarkoitti. Ensimmäisellä kerralla varmaan ajatteli, että ”ei ollut kovin hyvää seksiä, mutta ehkä oli vain jännitystä”. Jos ei toinenkaan kerta ollut onnistunut, niin miksi pitäisi jatkaa?

No varmasti olikin surkeaa, sillä sanotaanko näin, että aiempaa kokemusta minulla ei ihan älyttömästi ollut. Mies kyllä vielä sen tokankin kerran jälkeen sanoi minulle, että haluaa kanssani jatkoa. Ehdotti päivääkin seuraavalle tapaamiselle, mutta kun sen aika koitti ja laitoin viestiä, ilmoittikin että ei ole kemiaa. Että sellaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi