Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUITA JOTKA OVAT KÄYNEET HEUREKAN PLANETARIOSSA?

Vierailija
28.07.2015 |

Se oli todella upea. Siis sielä mennään sellaisen pallon muotoiseen isoon elokuvateatteriin ja se elokuva on aivan upea se siis on tehty niin, että kuva näkyy katsossakin. Sen takia tuntuu, kuin olisi elokuvan keskellä. Myös siinä esiteltiin jotain avaruusalusta ja sekin näytti, että olisi leijaillut siinä huoneesssa. Myös välillä tuntuu, että se koko elokuva teatteri pyörii ja liikkuu. Ja välillä tuntui kuin olisimme lähteneet kauheata vauhtia peruuttaen taaksepäin ja samalla näkyy avaruusmaisemaa eli tuntuu, kuin liikkuisi avaruudessa, vaikka oikeasti istutaan vain paikoillaan. Aivan upeasti tehty. Onko muita jotka ovat käyneet sielä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus 10-20 vuotta sitten. Siellä pyöri silloin joku leffa vuoristokiipeilijöistä vaativissa olosuhteissa. Kyllä otti vatsanpohjasta kun ylittivät syviä rotkoja tikkaita pitkin. Maisemat oli upeita.

Voisi käydä uudestaankin, kiva kun muistutit. :)

Vierailija
2/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa Heurekassa on aika moni suomalainen käynyt. :D Mut joo, oon siis itse käynyt ja tykännyt. Nää uudemmat planetaario-tyyppiset ohjelmat ei vaan oo niin hyviä kuin ne vanhat eri aiheita käsittelevät jutut. Aikanaan mun suosikkeja oli Majavat ja Serengeti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana! Todella hieno kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi