Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulvattomimmat työhakemukset, mitä olette nähneet?

Vierailija
28.07.2015 |

Minkälaisia hauskoja työhakemuksia firmaanne on lähetetty?

Listataan hauskimmat pinoon. :-)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes kehtaat? 

Vierailija
2/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan paskaa niskaasi AP, työttömien arvostelu on tabu. Työhakemus on aina itseisarvo jota ei saa kyseenalaistaa, muuten on syyllistäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin huvittavia, mutta huonoja: wordin kuvapankista kuvia hakemuksessa ja teksti tyyliin: "suurin saavutukseni on olla äiti, olen nisu-pekan ja canna-cecilian ylpeä äiti ja asumme omistusasunnossa pihtiputaalla mieheni repen kanssa". Ei sanaakaan miksi hakija sopisi työhön tai mitä työssä tarvittavaa kokemusta löytyy..

Vierailija
4/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:16"]

Tulet saamaan paskaa niskaasi AP, työttömien arvostelu on tabu. Työhakemus on aina itseisarvo jota ei saa kyseenalaistaa, muuten on syyllistäjä.

[/quote]

Haluat arvostella sekä työttömiä että aktiivisia ihmisiä, jotka lähettävät hakemuksia? Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
5/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka niin työttömien arvostelu on tabu? tälläkään palstalla ei mitään muuta tehdä, ja jatkuvasti iltalehdissä otsikoita laiskoista ja tyhmistä työnhakijoista.

Vierailija
6/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työttömyys voi osua sinunkin kohdallesi, aloittaja. Ihan turhaan koet ylemmyyttä.

Vierailija
7/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kauheesti muiden hakemuksia nähnyt mutta oman nykyisen aspa-työpaikkani sain hakemuksella joka oli riimirunomuodossa. Otin riskin ja se kannatti :)

Vierailija
8/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan montaa hakemusta lukenut, mutta yhdessä lukemassani ei vaitiolovelvollisuuden vuoksi voinut kertoa mitä oli aiemmin tehnyt.

Huomattavasti enemmän olen lukenut huonoja työpaikkailmoituksia. Eräässäkin vaadittiin 10 vuoden kokemus asiasta, jota ei ole edes ollut vielä kymmentä vuotta.

Vierailija
9/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työhakemuksia lähettävät eivät ole työttömiä. Olin kerran eräässä firmassa ulkomailla, jonne haki nuori nainen töihin. Hakemuksessa luki, kuinka hän tykkää laittaa itseään ja kuinka hänelle on tärkeää olla hyvin laittautunut, kun lähtee ulos. Ihan kiva, mutta jotain työn kannalta vähän relevantimpaakin olisi voinut kertoa kuin laittautumisrutiineitaan.

Vierailija
10/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV:ssä listatut IT-taidot insinöörillä: Office, Windows ja internet :)

Vierailija
11/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut jotakuinkin tälläinen

"Olen 18 vuotias judoka Espoosta. Voin tulla teille töihin 15.6-30.7.20xx. Tunnen henkilön X"

(työpkallani oli tämänniminen henkilö töissä esimiehenä toisella osastolla.

Eilen näin Facessa ruutupaperille lyijykynällä tehdyn CV:n johon oli piirretty koristossujen kuva. Lisäksi tällä CV:llä työtä hakeva kirjoitti oman alansa nimen väärin.

Vierailija
12/12 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut hakemuksen, jossa oli kirjoitettu paikkakuntien nimet pienellä alkukirjaimella. Yksi paikkasi työkokemuksen puutetta kertomalla interrail-matkastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme