Keräys on luvaton ja laiton
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:14"]No nyt on laillista kun myydään sädetarroja ja paitoja
[/quote]
Eihän tää oo totta, eihän! Ei pitkiin aikoihin oo oksettanu joku tyyppi niin paljon ku nää vanhemmat!
[/quote] on. Se käräväinen on perustanut ryhmän, misssä myydään näitä. Liekö tämän äidin kaveri ja tarrat yms oli jo painettu valmiiksi ennen iltalehden juttua
Voi että mä niin toivon että tää perhe joutuis luopumaan heille lahjoitetuista rahoista eikä saisi vakuutusyhtiöltäkään mitään. Tai mistään muualtakaan. Lisäksi toivon myös voimia selviytyä lapsen menehtymisen aiheuttamasta surusta... Sehän se juttu oli vai?
Luultavasti haki tuolla jutulla vain ja ainoastaan huomiota. Vaikuttaa aika negatiiviseltä ihmiseltä mitä olen kuullut. Monet uskovat, että hakee huomiota vain ei häntä kiinnosta nämä henkilöt vaan käyttää näitä apuna menestyäkseen.
Eikös Sonjalla ole isä Turkista? Jotain sympatiaa koki pitserian omistajiin, mutta ahneus iski lopulta kun yrittikin hyötyäkeräystuotoista itse? En arvosta. Johan tuo diilikäyttäytyminen osoittaa millainen ihminen kyseessä..
Ja Kuula taas otsikoissa, ja kas, TAAS liittyy rahaan!
Vierailija kirjoitti:
Ja Kuula taas otsikoissa, ja kas, TAAS liittyy rahaan!
Aloitus on vuodelta 2015.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:14"]No nyt on laillista kun myydään sädetarroja ja paitoja
[/quote]
Eihän tää oo totta, eihän! Ei pitkiin aikoihin oo oksettanu joku tyyppi niin paljon ku nää vanhemmat!