Voiko Kansalaistorin mielenosoitukseen tulla koiran kanssa?
Sekarotuinen koirani vastustaa rasismia ja haluaa marssia rasismia vastaan. Muita kiinnostaa ensisijaisesti koiran rotu, vaikka koira on koira rotuun katsomatta. Ennakkoluulot roduttomuutta kohtaan saavat koirani surulliseksi.
Kommentit (11)
Minun minipossuni haluaa myös marssimaan, vaikka taitaakin olla ihan puhdasrotuinen. Pitäisiköhän se varmuuden vuoksi kuitenkin opettaa sanomaan vaikka "miau" ennen marssin alkua?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"]
Minun minipossuni haluaa myös marssimaan, vaikka taitaakin olla ihan puhdasrotuinen. Pitäisiköhän se varmuuden vuoksi kuitenkin opettaa sanomaan vaikka "miau" ennen marssin alkua?
[/quote]
:'D
Kunniakansalaisten uskonnon mukaan koira on saastainen eläin, joten jätä tuomatta, jotta et loukkaisi heitä. Jos tuot koiran, olte rasisti!
Jos koira on tottunut väkijoukkoihin ja osaa käyttäytyä, niin ota.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"]Minun minipossuni haluaa myös marssimaan, vaikka taitaakin olla ihan puhdasrotuinen. Pitäisiköhän se varmuuden vuoksi kuitenkin opettaa sanomaan vaikka "miau" ennen marssin alkua?
[/quote]
Kyllä, ihan liian monOkulttuurista jos sika röhkii.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:38"]Jos koira on tottunut väkijoukkoihin ja osaa käyttäytyä, niin ota.
[/quote]
On varmasti tuosta roskasakista käytöstavoiltaan top10:ssä
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"]Minun minipossuni haluaa myös marssimaan, vaikka taitaakin olla ihan puhdasrotuinen. Pitäisiköhän se varmuuden vuoksi kuitenkin opettaa sanomaan vaikka "miau" ennen marssin alkua? [/quote] Kyllä, ihan liian monOkulttuurista jos sika röhkii.
[/quote]
Totta. Possu sylissä saisi myös kivasti tilaa ympärilleen. Ja ap:n koirakin voi olla aika tehokas siinä hommassa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:38"]Jos koira on tottunut väkijoukkoihin ja osaa käyttäytyä, niin ota. [/quote] On varmasti tuosta roskasakista käytöstavoiltaan top10:ssä
[/quote]
Sii huomattavasti emäntäänsä parempikäytöksinen ja fiksumpi?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:38"]Jos koira on tottunut väkijoukkoihin ja osaa käyttäytyä, niin ota. [/quote] On varmasti tuosta roskasakista käytöstavoiltaan top10:ssä
[/quote]
Sii huomattavasti emäntäänsä parempikäytöksinen ja fiksumpi?
[/quote]juuri näin
Miksi ne piskit täytyy tuoda joka paikkaan?
Minä näin aikoinaan kultaisennoutajan jollain Jeesusmarssilla, siellä se porhalsi tarmokkaan näköisenä keltainen "Jeesus pelastaa"-liivi päällään.