Immos-kohu alkaa saada huvittavia mittasuhteita
Kommentit (29)
Jokaisella on siihen mielipide ja se pitää saada julistetuksi.
Onneksi suomalaiset lopultakin näkevät minkälaisia nuo sisun tyypit oikeasti ovat ja mitä tavoittelevat. Kun persutkaan ei kerran asiaa tuomitse niin puolueesta voidaan vetää kyllä samat päätökset.
Mua ärsyttää, kun aikajanastani facebookissa on tullut poliittisten kommenttien julkaisukenttä. Mä en halua propagandaa puolelta enkä toiselta. Piilotan kaikki poliittiset julkaisut, niin puolesta kuin vastaan. Monen fiksuksi luulemani tyypin kommentit on nyt piilotettu.
En vaan halua lukea poliittisia manifesteja omalta aikajanaltani.
Tää juttu alkaa fanaattisuudessaan muistuttaa jo ekan kierroksen "Tahdon" kampanjaa. Joka tuutista taukoamatta toitotetaan kuinka minä olen suvaitsevainen. Järjestetään marssit ja mielenosoitukset, kohta varmaan tulee joku monikulttuurisuus fb profiilikuva jne.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:33"]
varmaan tulee joku monikulttuurisuus fb profiilikuva jne.
[/quote]
Niillä on jo... "minulla on unelma"-unikupla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:36"]Onko se jo saikulla?
[/quote]
Ai meinaat, että noudattaisi Teukan ja Toimin perinteitä?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:36"]
Onko se jo saikulla?
[/quote]
Varmaan taas selkä petti, kun pitäisi töitäkin tehdä.
Lapin piirin puheenjohtaja Jyrki Savikujan mukaan kirjoittelu mahtuu kuitenkin puolueen linjan sisälle.
– Ei siinä kiihotettu ketään vastaan, vaan todettiin tiukka kansallismielinen linja.
Immosen vaalipiiriin kuuluvan Pohjois-Pohjanmaan piirin puheenjohtaja Jari-Pekka Teurajärvi korostaa, että kansanedustajalla on linjansa perusteella äänillä ansaittu mandaatti.
– Sehän olisi takinkääntö Ollilta, jos hän ei noudattaisi äänestäjille kertomaansa omaa linjaansa politiikassa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:36"]
Onko se jo saikulla?
[/quote]
eikun se lähtee kuulemma etelänlomalle.
En kyllä tiedä miten se siellä pärjää, raukka joutuu kulttuurikylpyyn.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:26"]Onneksi suomalaiset lopultakin näkevät minkälaisia nuo sisun tyypit oikeasti ovat ja mitä tavoittelevat. Kun persutkaan ei kerran asiaa tuomitse niin puolueesta voidaan vetää kyllä samat päätökset.
[/quote] Leppoisia ovat. Ja oikealla asialla.
Kyllä on niin naurettava kohu, ihan juuri äskenhän monen maan päämies totesi, että monikulttuuri on täydellisesti epäonnistunut, ei sopeuduta uuden maan tapoihin jne. Onhan Suomessakin ollut kaikki typerät suvivirsijutut jne. Kyllä se nyt vaan on niin, että maahantulijan sopeuduttava, etenkin jos vielä elää meidän verorahoilla. Mielenosoitus DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:50"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:36"]
Onko se jo saikulla?
[/quote]
eikun se lähtee kuulemma etelänlomalle.
En kyllä tiedä miten se siellä pärjää, raukka joutuu kulttuurikylpyyn.
[/quote]
Sillä menee vatta sekaisin.
Vertaappa mitä työväenlauluissa hoilataan joka vappu. Siinä sotaa kerrakseen ja saa ympäri katuja laulaa. Immosella on oikeus mielipiteeseensä. Tässä on jotenkin "tahallaan" tehty kohu!
Eikös siinä ollut ongelmana se että maahanmuuttajat eivät edes yritä sopeutua suomen sääntöihin, eikä niinkään se että maahanmuuttajia tulee suomeen?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 11:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:33"]
Tää juttu alkaa fanaattisuudessaan muistuttaa jo ekan kierroksen "Tahdon" kampanjaa. Joka tuutista taukoamatta toitotetaan kuinka minä olen suvaitsevainen. Järjestetään marssit ja mielenosoitukset, kohta varmaan tulee joku monikulttuurisuus fb profiilikuva jne.
[/quote]No persut puhuvat yhtä mutta tekevät toista. Onko tämä retoriikkaa? :
Abdirahim Husu Hussein 19 hrs · Edited ·
Petri Saarinen kirjoittaa minulle yksityisviestinä näin.
"Painu vittuun täältä meidän Suomesta saatanan SIAN VITTU NEEKERI"..
Jani Välimäki kijroittaa minusta "Kuolis pois tuokin apina"
Manu P Nieminen kirjoittaa " Sompansseilla on lähes poikkeuksetta pieni pää! Joten niitä kutsutaan kissanpää neekereiksi."
Mico Wikström kirjoittaa "Maamme ylimielisin somputtaja vauhdissa. Luuleeko tuo hännätön apina olevansa jotenkin hauska?"
Että tälläisille ihmisille Immonen antaa syytä riehua!!
Eilisessä keskustelussa Immosen viesti oli vain väärin ymmärrettyä retoriikkaa ja maahanmuuttovastaisuutta ilmenee kuulemma vain ylemmällä tasolla kun puhutaan sosiaaliturvasta ja integraatiosta. Ulkokultaista paskapuhetta sanon minä.
[/quote]
Eli potentiaalisia palstapersuja on Jani Välimäki, Manu Nieminen, Mico Wikström ja Perri Saarinen.