Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää köyhänä varata yksityiselle aikaa

Vierailija
28.07.2015 |

Olen pelkän toimeentulon varassa, mutta en saa kunnollista hoitoa julkiselta joten olen harkinnut panostavani yksityiselle, vaikka ei jäisikään enää rahaa ruokaan. Sen verran tärkeä asia. Olen saanut yksityiseltä aikaisemmin hoitoa, mutta jäi parin yksityislääkärin jälkeen sellainen fiilis, kuin "en olisi kuulunut sinne". Tai he itsekin olivat kait hämmentyneitä. Viimeisin jopa yrittii passittaa minua takaisin julkiselle. Siitä on nyt muutama vuosi aikaa. Syy miksi jouduin paljastamaan elämäntilanteeni oli se että olin siellä mt.ongelmien vuoksi. Nyt vähän aristaa varata aikaa yksityiseltä, vaikka pitäisi heti.Hmm...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se yksityinen sun rahatilanteesi tietää?

Vierailija
2/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:09"]

Mistä se yksityinen sun rahatilanteesi tietää?

[/quote]

Ihan vaivauduin kirjoittamaankin ja silti täytyy kysyä: Syy miksi jouduin paljastamaan elämäntilanteeni oli se että olin siellä mt.ongelmien vuoksi.

Eli voidaakseni pukata diagnoosia ym. täytyy aikalailla kertoa elämästään ja tilanteestaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he olivat vain huolissaan siitä, että menetät paljon rahaa käymällä yksityisellä, eli olivan ihan sinun puolellasi. Eli ehkä heidän hämmennyksensä ei ollut sinua kohtaan tuomitsevaa, eikä sinun tarvitsisi nolostella asiaa. Mene jos sinun tarvitsee mennä. Vaikka eihän tuo mikään toimiva yhtälö ole, että ei jää rahaa ruokaan, kuten sanot. Eikö julkiselta puolelta ole mahdollista saada kunnon apua? Työkaverini, joka on ollut useampaan kertaan psyk. sairaalassa, on ihan tyytyväinen julkiseen sektoriin.

Vierailija
4/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lääkärit rahatilanteisiin puutu.

Vierailija
5/5 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 10:22"]

Ehkä he olivat vain huolissaan siitä, että menetät paljon rahaa käymällä yksityisellä, eli olivan ihan sinun puolellasi. Eli ehkä heidän hämmennyksensä ei ollut sinua kohtaan tuomitsevaa, eikä sinun tarvitsisi nolostella asiaa. Mene jos sinun tarvitsee mennä. Vaikka eihän tuo mikään toimiva yhtälö ole, että ei jää rahaa ruokaan, kuten sanot. Eikö julkiselta puolelta ole mahdollista saada kunnon apua? Työkaverini, joka on ollut useampaan kertaan psyk. sairaalassa, on ihan tyytyväinen julkiseen sektoriin.

[/quote]

Ei ainakaan minun kohdalla, liian pitkä jono ja tarjotaan yksipuolisia hoitovaihtoehtoja eli käytännössä pelkkä lääkitys siihen asti kunnes tai jos edes pääsen psykalle. Kyllä sekin varmaan pitää paikkansa että nämä yksityiset  ajattelivat minun rahatilannettani, mutta tuolloin minulla oli hieman extraa säästössä. Silti jostain tämä tunne vain pukkaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi