Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako hilseshampoo oikeasti?

Vierailija
19.07.2015 |

Tai siis miten se vaikuttaa? Mietin pitäiskö ostaa kun mulla on ollut jo pidemmän aikaa tosi paljon rasvaista hilsettä. Kun pää alaspäin rapsuttaa päänahkaa niin hilsettä tippuu reilusti :/ Oon kokeillut monta eri shampoota mutta aina lopputulos on sama, hiukset on yhden päivän pesusta hyvän näköset ja sit taas äkkiä rasvaset ja näkyy jo hilsettä. Saakutti! Niin ja vielä jos joku osaisi vinkata jonkun hyväksi havaitun merkin!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio to born. Koita venyttää pesuväliä kuivashampoolla, kyllä ne ajan mittaan tottuu siihen. Ja muista, älä pese hilseshampoolla jokaisella pesukerralla.

Vierailija
2/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KC PROFESSIONAL FOUR REASONS HEALIN REVOLUTIVE SHAMPOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hilseshampoista ole apua, niin kokeile sellaisia päänahkaa/hiuspohjaa kosteuttavia ja hoitavia seerumeita. Isommista apteekeista löytyy useammalta eri merkiltä.

Vierailija
4/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus myös hilsettä melko lailla. Päänahka oikein kuoriutui irti. Ei toiminut mitkään markettien hilseshampoot, pahensivat vain. Sitten mun kampaaja suositteli tätä Bio+ shampoota ja se oli tosi hyvä! Myös mun veljen hilseilevä päänahka parani, hänellä kun atooppisen ihottuman takia lähtee päänahkaa irti paljon. Tuosta taitaa olla myös ns. tujumpikin versio, mutta kokeilisin ensin tätä miedompaa :)

https://verkkokauppa.hiustalo.fi/hiuspohjan-hyvinvointiin/hilse/cutrin-bio-special-shampoo/272

Vierailija
5/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtele huiksia viinietiikkalla pesun jälkeen .siis lisää etiikka veteen ja huuhtele sillä.hilse lähtee

Vierailija
6/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:47"]

Huuhtele huiksia viinietiikkalla pesun jälkeen .siis lisää etiikka veteen ja huuhtele sillä.hilse lähtee

[/quote]

No tää oli uus juttu. Käykö ehkä omenaviinietikka?

Vierailija
7/7 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 00:13"]

Mulla oli joskus myös hilsettä melko lailla. Päänahka oikein kuoriutui irti. Ei toiminut mitkään markettien hilseshampoot, pahensivat vain. Sitten mun kampaaja suositteli tätä Bio+ shampoota ja se oli tosi hyvä! Myös mun veljen hilseilevä päänahka parani, hänellä kun atooppisen ihottuman takia lähtee päänahkaa irti paljon. Tuosta taitaa olla myös ns. tujumpikin versio, mutta kokeilisin ensin tätä miedompaa :)

https://verkkokauppa.hiustalo.fi/hiuspohjan-hyvinvointiin/hilse/cutrin-bio-special-shampoo/272

[/quote]

Bio+ punaisella erikoisshampoolla on hilse pysynyt kurissa viimeiset 10 vuotta. Jos siirryn takaisin Bio+ vihreään niin hilse ryömii hiljakseen takaisin. Tämä toimii. 

Joskus kun atooppisen ihottuman takia tuli todella paha hilsekohtaus pesin pari kertaa Selukosilla. Se hoiti äkillisen ongelman pois ja sitten takaisin punaisen shampoon käyttöön.

Kun sain atooppisen ihottuman kuriin kasvoissa niin hilse väheni rajusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi