Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkille lähteminen hävettää

Vierailija
28.07.2015 |

Tilanne on typerä, mutta minua hävettää lähteä lenkille. Painoa on tullut reilusti ja haluaisin halvan harrastuksen auttamaan painonpudotuksessa. Käveleminen itsessään ei ole riittävän motivoivaa, juoksu kiinnostaisi. Olen virkeimmilläni päiväsaikaan, joten paras ajankohta lenkille olisi silloin. MUTTA katsovatko ihmiset kieroon, kun tälkainen lihava juoksee? Miten tästä tunteesta pääsee eroon? Vai pitääkö lähteä lenkille vasta pimeän tullen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan!! Kukaan ei katso ja jos katsoo, niin ryhtiä vaan suorempaan. Ei sun lenkit ole kenenkään muun asioita.

Vierailija
2/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei katso! :) sinne vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo XD haha! Lenkkeilijä x""D

Vierailija
4/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan katso! Mua ei ainakaan lenkillä vois vähempää kiinnostaa kenenkään kilot, keskityn omaan suoritukseen.

Vierailija
5/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas katson, että "vähänkö hyvä, kun hän on päättänyt pitää ku7nnostaan huolta".

Vierailija
6/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:08"]

Itse taas katson, että "vähänkö hyvä, kun hän on päättänyt pitää ku7nnostaan huolta".

[/quote]

Näin juuri! Nykyään käyn itsekin lenkillä, juoksen lenkkipolulla. Nyt kesällä kun juostessa ollut vähän pienempää vaatetta päällä niin onhan se vähän ahdistava tilanne juosta hyllyvän takapuolen kanssa vilkkaan autotien varressa... mutta toisaalta mitä sitten!

Vierailija
7/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä niin tyhmä, että kilot ovat päässeet kertymään. Pitkään olin isokokoinen, mutta hyväkuntoinen,pyöräilin ja uin, mutta nyt olen vielä huonokuntoinen. Jos sitä saisi edes osan aiemmasta kunnosta takaisin ja löytäisin liikunnan ilon. Kilot saavat tippua maltillisestikin, kunhan tippuvat, eikä paino nouse. Ruokavaliotakin pakko muuttaa.

Mites sauvakävely kunnon kohottajana? Onko tehokasta? Etsin halpoja liikuntalajeja?

Ap

Vierailija
8/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:08"]

[/quote]

Näin juuri! Nykyään käyn itsekin lenkillä, juoksen lenkkipolulla. Nyt kesällä kun juostessa ollut vähän pienempää vaatetta päällä niin onhan se vähän ahdistava tilanne juosta hyllyvän takapuolen kanssa vilkkaan autotien varressa... mutta toisaalta mitä sitten!
[/quote]

Tämä juuri... lenkkipolkuni kulkee enimmäkseen autotien varressa. Ehkä sitä pitäisi vaan unohtaa kaikki muu ja keskittyä suoritukseen.

Haluan löytää liikunnan ilon, joka minulla oli. Nyt pariin vuoteen sitä ei ole ollut.

Ap

Vierailija
9/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:08"] Itse taas katson, että "vähänkö hyvä, kun hän on päättänyt pitää ku7nnostaan huolta". [/quote] Näin juuri! Nykyään käyn itsekin lenkillä, juoksen lenkkipolulla. Nyt kesällä kun juostessa ollut vähän pienempää vaatetta päällä niin onhan se vähän ahdistava tilanne juosta hyllyvän takapuolen kanssa vilkkaan autotien varressa... mutta toisaalta mitä sitten! [/quote] Tämä juuri... lenkkipolkuni kulkee enimmäkseen autotien varressa. Ehkä sitä pitäisi vaan unohtaa kaikki muu ja keskittyä suoritukseen. Haluan löytää liikunnan ilon, joka minulla oli. Nyt pariin vuoteen sitä ei ole ollut. Ap

[/quote]

Sitä hyllyvää pyllyähän siinä ollaankin muokkaamassa. Tai löysät housut jalkaan jos ahdistaa :)

Ota jonkun juoksukoulun ohjema mitä seuraat niin sujuu juoksu pian hyvinkin. mm. porin juoksukoulu, mutta myös puhelimeen on eri ohjelmia, itselläni on Asics run.

Vierailija
10/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällähän me muut ollaan TÖISSÄ eikä katselemassa kuka sieltä tulee.

Vierailija
11/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely voi tuntua tylsältä, mutta voisi olla parempi vaihtoehto alussa. Onko lähettyvillä puistoa/metsää missä voisi kävellä vaihtelevassa maastossa, mäkien nousua ja laskua. Ja tiedän niin ap sun tunteen, olen itsekin vielä ylipainoinen, mutta käynyt jonkin aikaa salilla ja voittanut tuon pelon "mitä muut minusta ajattelevat".

Vierailija
12/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:30"]Kävely voi tuntua tylsältä, mutta voisi olla parempi vaihtoehto alussa. Onko lähettyvillä puistoa/metsää missä voisi kävellä vaihtelevassa maastossa, mäkien nousua ja laskua. Ja tiedän niin ap sun tunteen, olen itsekin vielä ylipainoinen, mutta käynyt jonkin aikaa salilla ja voittanut tuon pelon "mitä muut minusta ajattelevat".
[/quote]

Koko alue on mäkistä, joten taatusti tulee ylämäkeä lenkkipolun varrelle :) Entä kävelyn ja juoksun yhdistäminen? Toimiiko?

Ap

Vierailija
13/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:26"]Päivällähän me muut ollaan TÖISSÄ eikä katselemassa kuka sieltä tulee.
[/quote]

Kesäloma? Työttömyys? Vuorotyö? Pätkätyöt? Lapsen kanssa kotona?

Tässä vain pari syytä, miksi on kotona päiväsaikaan. Itsellä syynä toinen ja viimeinen. Varmasti työpaikan saatuani lenkkeilenkin eri aikaan.

Ap

Vierailija
14/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lippis päähän ja kuulokkeet korville - spotify-soittolistaan jotain hyvää musiikkia. Kun pääset omaan juoksumaailmaasi, muiden katseet eivät enää kiinnosta.

Vierailija
15/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos katsookin? Älä valita muiden katseista ja ajatuksista, ole oman elämäsi herra. Elä itseäsi ja läheisiäsi varten.

Vierailija
16/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:35"]Laita lippis päähän ja kuulokkeet korville - spotify-soittolistaan jotain hyvää musiikkia. Kun pääset omaan juoksumaailmaasi, muiden katseet eivät enää kiinnosta.
[/quote]

Näin teen :) pitää katsoa nyt jotain hyvää musiikkia "lenkkikaveriksi".

Vierailija
17/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajattelen ylipainoisista urheilevista ihmisistä, että hyvä kun on tahtoa ja intoa tehdä asialle jotain :)

Vierailija
18/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vain! Mä juoksahtelin huono kuntoisena ja lihavana ja naama järkyttävän punaisena. Ihmiset oikeasti tuijottivat. Ovat aina tuijottaneet, kun mä olen kuntoillut. Mun naama punottaa silloin äärimmäisen paljon, koko helvetin naama hehkuvan punaisena ja muutama valkoinen läikkä seassa. Vituttaa oikeasti se ihmisten tölläys, tekis mieli näyttää keskisormea ja kysyä vittuako tuijotat.
No, joka tapauksessa olen päättänyt etteivät muut ihmiset estä mun kuntoilua. Mä asun sellaisessa paikassa, että valitettavasti lenkin varrella on paikan ainoat ruokakaupat, kirjasto, ruokaravintola ja pubi. Nosta itsesi kaikkien yläpuolelle lenkillä äläkä välitä, jos joku tuijottaa.
Ja jos esim. mä sattuisin sun lenkin varrelle, katsoisin sua vain sen takia, kun miettisin kuinka makeaa on, että sä juokset. Mun mielestä se on hyvännäköistä, oli juoksija minkä kokoinen tai näköinen tahansa.

Vierailija
19/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se juoksukoulu aloiteta nimenomaan kävely-juoksu-yhdistelmällä, tai kannata aloittaa, jos on huono kunto? Minulla ei paikat kestäneet aiemmin juoksua, nyt kun paino on laskenut ja lihakset vahvistuneet voisi itsekin juoksua aloitella. Ja tuo kuulokkeet korvilla hyvää musaa toimii!! T.se kävelyä suositellut

Vierailija
20/21 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että mäkin mietin kehtaanko mennä lenkille ja töllääkö ihmiset lenkkeilijää. Mutta sitten kun itse näen lenkkeilijän, en ajattele juuri muuta kuin " kas, hyvä kun hoitaa kuntoaan". Todella hassua!

Ja olen vielä ihan normi painoinen.

Eli sinne vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan