Pc-pelaajat!
Suosittele tälle herkkikselle peliä, jossa ei ole liian voimakasta väkivaltaa tai joka ei muuten ole kovin ahdistava. Tykkään pelata strategia- ja simulaatiopelejä. Ihan aikuinen olen, en vain tykkää pelottavista tai rajuista peleistä. :D Kyllästyttää, kun en löydä uusia pelejä sitten millään. Kiitos!
Kommentit (19)
Don't starve ihan sika hyvä peli!! :) minecraft myös
Noi sims pelit on hyviä, ja sitte myös tää pikkulasten peliksi haukuttu minecraft, mutta sitä se ei ole. On mukavaa että haluut pelata jotain muuta kuin verensekaista tappelupeliä.
Olen kyllä pc-pelaaja mutta ei taida mun pelit sua kiinnostaa, minä rakastan nimenomaan mätkintäpelejä. Tällä hetkellä Witcher 3:ssa monstereita hävittämässä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:31"]
[/quote]
En nyt edes kutsuisi Minecraftia peliksi.
Ei hyviä väkivallattomia pelejä oikein ole, paitsi ehkä jotkut simsit.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:26"]
Suosittele tälle herkkikselle peliä, jossa ei ole liian voimakasta väkivaltaa tai joka ei muuten ole kovin ahdistava. Tykkään pelata strategia- ja simulaatiopelejä. Ihan aikuinen olen, en vain tykkää pelottavista tai rajuista peleistä. :D Kyllästyttää, kun en löydä uusia pelejä sitten millään. Kiitos!
[/quote]
Olet varmasti pelannut kaikki yleiset pelit puhki? Eli Sid Meier`s Civilization, Simcity jne.....
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:44"]
Prison Architect. Saa Steamistä.
[/quote]
Siinäkin on ihan kamalaa väkivaltaa! :)
kerbal space program, saa steamista
Portalit on tosiaan hyviä, itsekin pidän pelaamisesta mutta ahdistun herkästi niin kaikki mätkintäpelit on poissa laskuista :D myös esim. Psychonauts ja vaikka Machinaerium lukeutuu lempipeleihin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:31"]
[/quote]
En nyt edes kutsuisi Minecraftia peliksi.
[/quote]
....................../´¯/)
....................,/¯../
.................../..../
............./´¯/'...'/´¯¯`·¸
........../'/.../..../......./¨¯\
........('(...´...´.... ¯~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...