sain selville (oon melko varma) että tinder mieheni on velipuoleni
Joo, kuulostaa uskomattomalta TIIÄN! Viimeset kaks päivää en oo muuta tehnykkää ku miettiny, että voiko näin oikeesti käydä.
Eli: Oon ollu tinderissä nyt vuoden päivät, mätsejä on joitain tullut mutta kunnollisia, saatikka tapaamisiin johtaneita keskusteluita oo ollu.
Olin Äidin, äidin siskon ja hänen lapsien kanssa pariviikkoo sitten Viikonloppu lomalla eräässä suomalaisessa kaupungissa. Semmosessa aika keskikokosesessa nätissä kesäkaupungissa. Ko. kaupunki sijaitsee noin 500km päässä meidän omasta kotikaupungista.
Noh, tietenkin pelasin siellä tinderiä ja aikalailla heti reissun alussa tuli mätsi mielenkiintosen miehen kanssa. Käytiin jopa päiväkaljalla ennenkun meidän perhe lähti kotiin. Tultiin tosi hyvin juttuun ja hiljasta hetkee ei ollu. Ei vielä tällä ekalla tapaamisella vaihettu mitään numeroita/ sen kummempia sukutarinoita.
Vajaa pariviikkoo jatkettiin juttua ihan vaan tinderissä kunnes mies kysy mun numeron ja juttu siirty whatsuppiin.. Tietenkin stalkkasin miehen sukunimen enirosta - joka on sama kun mun. Ei olla facekamuja, koska mies ei käytä facee ja sukunimestä ei tullu aiemin puhetta..
Ei siinä vielä mitään, mutta sitten aloin googlettamaan. Löysin miehen tarkan syntymäajan erään harrastajajoukkeen sivulta.
Eikä tässäkään vielä mitään, mutta joku epäilys mulla heräs. Nimittäin mä ja koko meidän perhe tietä, että mun isällä on lapsi nuoruuden heilansa kanssa. Isä on aikanaan tunnustanu lapsen ja maksanu elaritkin, mutta he ei ole olleet tekemisissä kun muutaman kuukauden lapsen syntymän jälkeen ja naisen uusi mies on kasvattanut pojan "omanaan". Isän mukaan poikakin siis tietää, että biologinen isä on joku muu.
Tää mun tinder mätsi on syntynyt täsmälleen samana vuonna ja samassa kuussa, kun isän ensimmäinen lapsi. Sukunimikin on sama. Päivämäärä näkyy tuolla joukkeen sivulla, mutta isän lapsen päivämäärää mä en tiedä. Kuukausi ja vuosi täsmää. En uskalla mennä isältä kysyy, että "moi mikäs se sun aviottoman pojan tarkka syntymäpäivä on" koska hänestä ei oo mitään meteliä pidetty. On vaan ollu tiedossa että semmonen on ja isä ei hänen elämään kuulu.
Kun juteltiin miehen kanssa, niin hän kerto perheestään että on vanhin lapsi ja porukat asuu yhessä. Hänellä myös kaks pikkusiskoo. Ei alkanu siinä ekalla tapaamisella mainita että "niin muute ei oo se mun isä sit biologinen" kun kuitenin hänet vauvasta asti kasvattanu.
Tiedän myös, että isän ja hänen nuoruudenheilansa asuivat nuorena vajaa 100km tosta kaupungista missä tapasin tän pojan. Oonko mä vaan VAINOHARHANEN, vai voiko mun tinder mätsi OIKEESTI olla mun VELIPUOLI????????? En mä nyt viiti siltä mennä kysymäänkään että onko sun isä sun bioleginen isä, että musta tuntuu että oot mun veli. MITÄ vittua.
En saa nukuttua ku tää asia vaivaa mua! en tiiä mitä teen. Auttakaa.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 01:56"]Saako enirosta myös ulkolaiset numerotiedot? Miksi pojalla on isäsi sukunimi, vaikka eivät ole tekemisissä? [/quote] Eräissä maissa saman sukunimen omaavien avioliittoa pidetään käytännössä sukurutsana, ja nää on just niitä maita jossa muutama yleisin sukunimi kattaa valtaosan väestöstä. Koreassa on noin. Islantilaisilla ei ole edes oikeita sukunimiä ja saari on pieni, siellä on jo puhelinsovellus josta näkee jos treffi tyyppi on sukua. Jos oma sukunimesi ei ole kolmen yleisimmän joukossa,niin unohda suosiolla koko tyyppi, siis seksuaalisessa mielessä voihan sukuun muuten olla väleissä. [/quote] Mun sukunimi on harvinainen mutta niin vaan löysin sattumalta miehen, jolla oli sama sukunimi ilman että ollaan mitään sukua. 54 ihmisellä suomessa on tämä sukunimi, mutta kuitenkin kahdella eri suvulla. Eli ei se sukunimi kerro yhtään mitään.
[/quote]
Mulla samansuuntaista, että 2 suvulla sama sukunimi, eikä olla sukua... Eli ollaankos me sukua? ;)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 01:56"]Saako enirosta myös ulkolaiset numerotiedot? Miksi pojalla on isäsi sukunimi, vaikka eivät ole tekemisissä? [/quote] Eräissä maissa saman sukunimen omaavien avioliittoa pidetään käytännössä sukurutsana, ja nää on just niitä maita jossa muutama yleisin sukunimi kattaa valtaosan väestöstä. Koreassa on noin. Islantilaisilla ei ole edes oikeita sukunimiä ja saari on pieni, siellä on jo puhelinsovellus josta näkee jos treffi tyyppi on sukua. Jos oma sukunimesi ei ole kolmen yleisimmän joukossa,niin unohda suosiolla koko tyyppi, siis seksuaalisessa mielessä voihan sukuun muuten olla väleissä. [/quote] Mun sukunimi on harvinainen mutta niin vaan löysin sattumalta miehen, jolla oli sama sukunimi ilman että ollaan mitään sukua. 54 ihmisellä suomessa on tämä sukunimi, mutta kuitenkin kahdella eri suvulla. Eli ei se sukunimi kerro yhtään mitään.
[/quote]
Mulla samansuuntaista, että 2 suvulla sama sukunimi, eikä olla sukua... Eli ollaankos me sukua? ;)
[/quote]
Ei tadetakaan olla...meidän sukunimeä on enemmän kuin tuo 54...
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 02:44"]En tiedä, on mullakin kaks kaveria tinderissä ja niillä ei ainakaan fbssä mitään näkyvää profiilia oo :D Kai sen sen jotenki saa.
ap
[/quote]
Kiinni jäit.
[/quote]
Mullakin on tinder muttei facebookkia?
Ehkä tää on provo, mutta jos ei olisi, en oikein tajua koko perusongelmaa. Sitä, ettei asiaa muka voi ottaa puheeksi isän eikä tämän miehen kanssa. Sehän olisi vaan jännittävää jos löytäisi velipuolensa/siskopuolensa.
Juota se känniin, pane ja kerro sitten että olet sen sisko.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:57"]
[/quote]
[/quote]
Ei tadetakaan olla...meidän sukunimeä on enemmän kuin tuo 54...
[/quote]
Meilläkin kaksi sukua. Mutta en muista onko 400 vai 700 hlö eli ei ihan noin harvinainen.
Väestörekisterikeskus? Olisiko siitä apua? Siellä on isäsi nimellä varmaan te kaikki hänen lapsensa. Ja siis täsmääkö etunimi? Tai siis kai isäsi sen nyt tietää kuitenkin. Miksi et voi isältäsi kysyä? Olisihan se muutenkin teidän oikeutenne tutustua ja tietää velipuolenne, jo ihan senkin takia, että kun isänne kuolee niin perinnönjakoon tämä lapsi kutsutaan kuitenkin ja tapaatte hänet viim. Silloin
"Ei olla facekamuja, koska mies ei käytä facee"
Ei voi olla mahdollista sillä tinder toimii faceprofiilin kautta.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:00"]
"Ei olla facekamuja, koska mies ei käytä facee"
Ei voi olla mahdollista sillä tinder toimii faceprofiilin kautta.
[/quote]
Ei mullakaan ole pahemmin kavereita facessa, sillä sanon etten käytä sitä. Se on vaan kirppiksiä varten, joten ei se aina tarkota kirjaimellisesti ettei ole. Ja mies sanonut ettei KÄYTÄ facea, ei ole sanonut että EI OLE facea.
Provohan tää nyt sitte ilmeisesti taas oli. :(
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 01:25"]Provohan tää nyt sitte ilmeisesti taas oli. :(
[/quote]
Tosi yllättävää :D herätys haloo!! Annatte näin paljon huomiota typerälle bullshitille.
Sori ap, mutta tämä provo kaatui jo!
Siis miten fb profiilin voi muka piilottaa? Ennenhän sen pystyi piilottaa julkisesta hausta mutta ei nykyään
Tämä lienee provo, en jaksa lukea ketjua. Mutta sanotaan että olisi, en jatkaisi suhdetta. Tällaisten suhteiden lapset voi olla terveitä mutta usein oikeesti tulee vakavia sydänvikoja jne. En ottaisi noin isoa riskiä.
Tää sama tyyppi aloittaa aina näitä: apua olen ravintolassa töissä ja isäni, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä, tuli sinne perheensä kanssa, mitä nyt teen-juttuja. En tiedä mikä fiksaatio, vaiko se, että näihin jaksaa vielä ihmiset innostua.
Aloittaa aina samalla tavalla: nyt TIIÄN että ette usko mut tää on ihan totta! Keksisi edes uuden aloituksen.
Ihmetelkää yhdessä henkkareitanne tms. "Kato millanen kuva mulla on". Siitä sit vilaset infoo.
Jos meette naimisiin, ei ainakaan sukunimiä tarvi vaihella!