Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen tukea laihdutukseeni!

28.09.2006 |

Aloitin vastikään laihdutuksen ja ekalla viikolla saldo oli -2.2kg, mikä musta oli suuri ylläri. Nyt on sitten jo kolmessa perättäisessä punnituksessa ollut sama paino ja tällä viikolla itse asiassa jo +100g lisäystä.

Vaatteet väljenee kyllä, mutta pelkkä kiinteytyminen ei mua motivoi, koska painoa on vielä 76kg ja BMI jotain 27.9

Miten ihmeessä saan painon taas laskuun ja motivaation nousuun? Yrittäisin pitää sitä -500g/vko vauhtia enkä haluaisi turvautua mihinkään kaalisoppadieettiin vain sen tähden, että paino pitäisi saada alas :( Mikä neuvoksi?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity esim. sisunaisiin. Sieltä löytyy useampi samassa tilanteessa oleva. Minua ainakin motivoi se, että toiset onnistuvat. Eli itsekin tekee parhaansa, että onnistuu. Toisaalta joukossa on aina niitäkin, joilla kaikki ei mene putkeen. He taas antavat uskoa, että tuo painon putoaminen ole itse asiassa kenelläkään niin helppoa kuin miltä se saattaa vaikuttaa.

Sisunaiset pinoutuvat uusien painojen kera aina maanantaisin (ja siitä eteenpäin pitkin viikkoa, kukin omalla aikataulullaan).

- Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla