Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukea laihdutukseen, please!

Vierailija
28.09.2006 |

Aloitin vastikään laihdutuksen ja ekalla viikolla saldo oli -2.2kg, mikä musta oli suuri ylläri. Nyt on sitten jo kolmessa perättäisessä punnituksessa ollut sama paino ja tällä viikolla itse asiassa jo +100g lisäystä.

Vaatteet väljenee kyllä, mutta pelkkä kiinteytyminen ei mua motivoi, koska painoa on vielä 76kg ja BMI jotain 27.9

Miten ihmeessä saan painon taas laskuun ja motivaation nousuun? Yrittäisin pitää sitä -500g/vko vauhtia enkä haluaisi turvautua mihinkään kaalisoppadieettiin vain sen tähden, että paino pitäisi saada alas :( Mikä neuvoksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino saattaa välissä pysyä samoilla nurkilla pidempäänkin ja sitten taas tipahtaa. Mittaa itseäsi kerran viikossa, kyllä sekin kummasti motivoi, kun lähtee sentti tai kaksi vyötäröltä/lantiolta..

Vierailija
2/3 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs juomapuoli? Juoda pitää. Lautasmalli on hyvä ohjenuora laihduttajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entäs juomapuoli? Juoda pitää. Lautasmalli on hyvä ohjenuora laihduttajalle.

Juomista olen yrittänyt lisätä, joskin se ei aina luonnistu. Vaikeaa juoda, jos ei tippaakaan janottaisi.

Lautasmalli on ollut käytössä jo pitkään. Viikkoliikuntaohjelmani on 1-2krt bodystep, 1 krt muokkaus/muu painoharjoittelu, 1krt venyttelyä, 1-2 krt sauvakävelyä väh. 1h kerrallaan.

En ole niin " läski" kuin luvut ehkä kertoisi, sillä olen harrastanut voimaliikuntaa ikäni ja mm. jaloissa on isot lihakset. Silti en ole tyytyväinen itseeni ja kun ruokakin on melko tasapainoista ja kevyttä - syömme paljon mm. sosekeittoja yms - niin mikä ihme näitä kiloja ylläpitää :(( Sain ne aikanaan, kun unettomuuteeni jouduin syömään Remeronia. Unettomuus parani, mutta kiloja tuli ja ne myös jäi.