Ruskea vuoto pari viikkoa kuukautisten jälkeen
Mistähän voisi johtua ruskea niukka vuoto 18 päivää edellisten kuukautisten alkamispäivästä. Olen 27v, koskaan ei ole ollut tämmöistä. Syön minipillereitä, aina ottsnut ne ajallaan. Yksi lapsi on, ei ollut muistaakseni tämmöistä hänen alkuraskaudessaan.
Kommentit (29)
Ja onko tämmöisestä syytä käydä lääkärissä jos ei ole koskaan ollut (12 vuotiaasta alkaen kuukautiset)?
Minulla tuo johtui täysin niistä minipillereistä.
Vierailija kirjoitti:
Ja onko tämmöisestä syytä käydä lääkärissä jos ei ole koskaan ollut (12 vuotiaasta alkaen kuukautiset)?
kannattaa mennä lääkäriin jos jatkuu viel pari päivää
Kuulostaa vaan tavalliselta tiputtelulta/välivuodolta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vaan tavalliselta tiputtelulta/välivuodolta.
Mikä ihme on "tavallinen tiputtelua ja väli vuoto"??? Joku pillerinsyöjien juttuko?
Minun korvaani kuulostaa hyvin epätavalluselta, tosin en ole koskaan käyttänyt hormoniehköisyä..
Multa pääsi tänään pikkuinen ruskea vuoto alkkareihin töissä, mistähän voisi johtua? m31v
Älä vaan mene lääkärille, vauvapalsta etälääkäröi paremmin.
Varmaankin liittyy niihin pillereihin. Mulla oli vastaavaa joskus +30v, ilman ehkäisyä kylläkin. Lääkäri selitti, että liittyi johonkin olisko ollut keltarauhashormonin vähyyteen. Viittasi siihen, etten olisi enää hedelmällisessä iässä. Sain lähetteen ultraankin, jossa tarkistettiin tilanne. Kaikki oli hyvin, mutta käy ihmeessä lääkärin pakeilla.
Voinee olla myös lirunutta ripulikakkaa.
Vanhaa hyytynyttä verta, joka poistuu jälkikäteen.
halavalla kirjoitti:
Älä vaan mene lääkärille, vauvapalsta etälääkäröi paremmin.[/quote
Ajattelin huomenna työterveyteen soitella. Täältä löytyy aina mielipide kaikkeen niin halusin täältäkin kysellä 😃
Ap
Sama täällä mut ikää 47v.
Tutkittu, ultrattu ja ronkittu. Muutama myooma löydöksenä. Hoidoksi suositeltu kierukkaa. Ei kiitos.
Sulla voi olla sukupuolitauti. Mene lääkäriin.
Tuo ei mielestäni ole normaalia
Lääkärille siis!
Mulla sama homma. Ei ehkäisyä. On tutkittu ja papa normaali. Tuntuu jotenkin, että tulee jotain vanhaa verta. En tiedä mistä johtuu. Ei sitä paljoa tule, enkä ole varsinaisesti huolissani. Ja siis on ihan erilaista kuin normaali kuukautisveri. Anteeksi kuvailuni, muistuttaa luumukiisseliä. Tulee noin viikko kuukautisten loppumisen jälkeen ja kestää muutamia päiviä.
N42
Minulla tuli niukkaa ruskeaa vuotoa, kun alkio kiinnittyi kohtuun. Tajusin sen siis myöhemmin, että oli kiinnittymisvuotoa :D
Mä katsoisin, tuleeko seuraavassakin kierrossa. Jos tulis, sit soitteli sun vasta gynelle.
Ovulaatiovuoto? Tai kiinnittymisvuoto?
Tai oletko juuri lopettanut imetyksen?
se on varmaan sitä kuivunutta verta(joka tulee pois valkovuodon kanssa(ehkä))