Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Afrikkaan tutustumaan blondina suomalaisena

Vierailija
27.07.2015 |

Onko kellään kokemusta Afrikassa kävelemisestä valkoihoisena, tai pikemminkin suomalaisena blondina. Itse olen 23-vuotias suht pitkä +190 mies ja olen todella vaalea hiuksistani ja kalpea iholtani (kulmakarvoja tuskin edes näkyy), niin kuin osa miestä täällä on.

KV-linjalta tarttui pari kaveria Ghanasta ja olisi tarkoitus lähteä heidän kanssaan sinne, kyseiset henkilöt olen tuntenut jo hyvän aikaa. Olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia tästä, aluksi olin hieman skeptinen sinne menemisestä, mutta kerran sitä vain eletään ja kiinnostusta on vaikka muille jakaa.

Huomiota nyt varmaan tulee, mutta mitä lieveilmiöitä sen mukana? + muita kokemuksia.

Kiitos kaikille vastaajille :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies vitun idiootti.

Vierailija
22/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin kerran TV-ohjelmaa, jossa kaksi nuorta huonokäytöksistä brittiä, tyttö ja poika, lähetettiin viikoksi toiseen perheen kaitsettavaksi Keniaan. Siellä se perheenäiti, kenialainen nainen sanoi sille brittipojalle, että sun täytyy ottaa pois kaikki nuo päälläsi olevat korut, koska muuten miehet luulevat täällä sinua homoksi ja jos olet kaupungilla, saat sen vuoksi kaiken maailman miespuoliset ahdistelijat perääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:58"]

Itse katsoin kerran TV-ohjelmaa, jossa kaksi nuorta huonokäytöksistä brittiä, tyttö ja poika, lähetettiin viikoksi toiseen perheen kaitsettavaksi Keniaan. Siellä se perheenäiti, kenialainen nainen sanoi sille brittipojalle, että sun täytyy ottaa pois kaikki nuo päälläsi olevat korut, koska muuten miehet luulevat täällä sinua homoksi ja jos olet kaupungilla, saat sen vuoksi kaiken maailman miespuoliset ahdistelijat perääsi.

[/quote]Voi helvetti mikä junttila

Vierailija
24/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:58"]

[/quote]Voi helvetti mikä junttila

[/quote]

Siis: terveitä arvoja kunnioittava Afrikan maa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi