Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Afrikkaan tutustumaan blondina suomalaisena

Vierailija
27.07.2015 |

Onko kellään kokemusta Afrikassa kävelemisestä valkoihoisena, tai pikemminkin suomalaisena blondina. Itse olen 23-vuotias suht pitkä +190 mies ja olen todella vaalea hiuksistani ja kalpea iholtani (kulmakarvoja tuskin edes näkyy), niin kuin osa miestä täällä on.

KV-linjalta tarttui pari kaveria Ghanasta ja olisi tarkoitus lähteä heidän kanssaan sinne, kyseiset henkilöt olen tuntenut jo hyvän aikaa. Olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia tästä, aluksi olin hieman skeptinen sinne menemisestä, mutta kerran sitä vain eletään ja kiinnostusta on vaikka muille jakaa.

Huomiota nyt varmaan tulee, mutta mitä lieveilmiöitä sen mukana? + muita kokemuksia.

Kiitos kaikille vastaajille :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos mene porvoossa käymään eikä osaa ruotsia, mut pärjäät kyllä suomellakin

Vierailija
2/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mihin olet afrikassa menossa. Siis mihin maahan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ghana. Ihan sama jos olisit kysynyt, voiko Eurooppaan mennä mustana? Afrikka on vielä isompi kuin Eurooppa!!!!

Vierailija
4/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ghanaan. Humasin juuri.

Vierailija
5/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikka on valtava maanosa, jossa kymmeniä valtioita, joissa jokaisessa oma kulttuurinsa. Eli aivan mahdoton vastata tuohon. Ajattele nyt vaikka Egyptiä, Etelä-Afrikkaa, Keniaa ja Ghanaa. Kaikki ihan erilaisia ja kaikki Afrikassa.

Olen asunut 8 vuotta yhdessä Afrikan maassa, en sano missä (täällä ei ole paljon suomalaisia). Pikkukylissä lapset pelkäävät minua, mutta isoissa kaupungeissa minuun ei kiinnitetä mitään huomiota. Pelkäämään en ole koskaan joutunut. Olen elovena-tyylinen suomalaisnainen.

Vierailija
6/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue My Exploration-blogin vanhoja postauksia, on ollut reppureissulla Ghanassa ja miehensäkin tapasi siellä :) itse olen ollut Keniassa vaihdossa, ihmiset oli tietty kiinnostuneita kun ei siellä kauheasti vaaleaihoisia näkynyt mutta pääosin se oli sellaista positiivista huomiota ja uteliaisuutta. Muutama rahanpyytelijä oli joilla oli ajatuksena länsimaalainen=rikas mutta heistä pääsis eroon kohteliaalla kieltäytymisellä. Tosin Nairobissa ei ollut mitään asiaa ulos ilman paikallisia tuttuja iltaseiskan jälkeen kun tuli pimeää mutta ymmärtääkseni Ghana on ylipäätään hieman turvallisempi maa.

Vierailija
7/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantieteellisen sijainnin perusteella sansin että afrikan turvallisinta seutua juuri nyt.

Vierailija
8/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin, oletko hyvännâköinen vai et. Itse olen todella vaalea mutta helvetin ruma (leuka vinossa, kierot silmät jne) enkä todellakaan saanut ainakaan positiivista huomiota afrikassa käydessäni

Vierailija
9/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupungissa Accrassa saat mennä kuten musta mies meillä Suomessa vaikkapa Turussa tai Helsingissä. Syrjempänä olet kävelevä nähtävyys.

Vierailija
10/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghanassa en ole ollut vaan itäisessä Afrikassa. Hyvin vaalea minäkin. Ei ollut mitään ongelmia. Paljon tuijotusta sain osakseni mutta siihen se lähinnä jäi. Vaikka olin alueilla joissa muita valkoihoisia ei näkynyt mailla eikä halmeilla. Minullakin oli matkakumppaneina paikallisia, jotka tulivat siis kanssani Suomesta lomalle kotimaahansa. He tunsivat alueet ja tavat sun muut, joten tosi helppoa ja turvallista oli matkata.

Vierailija
11/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 alas peukkua jo. Ulkonäköön en ota kantaa, mutta tällaista suomalaista perikateutta et onneksesi tule kohtaamaan. Ovat noin yleensä ottaen todella ystävällistä kansaa.

Vierailija
12/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en menis mistään hinnasta Afrikkaan. Kaikki trooppiset taudit ja loiset joita voi saada ja joita ei saa elimistöstä pois.

Ja ebolahan tappaa vieläkin joka päivä siellä vaikka uutiset on jo unohtaneet koko jutun

Vierailija
13/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:45"]

4 alas peukkua jo. Ulkonäköön en ota kantaa, mutta tällaista suomalaista perikateutta et onneksesi tule kohtaamaan. Ovat noin yleensä ottaen todella ystävällistä kansaa.

[/quote]Kuten viestistä 10 voi todeta

Vierailija
14/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa ei voi kävellä metriäkään ilman, että joku bumsteripummi kiilaa viereen ja kaupittelee jotain. Ovat niin epätoivoisen köyhiä.

Vierailija
15/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina blondit luulee liikoja ittestään. Ootteko sattuneet huomaamaan, että monien ei-mustia tapailevien mustien miesten kumppanit on mustahiuksisia tyyliin kim kardashian ja itäaasialaisia. Ei ne ole mitenkäönnerityisesti blondien perään. 

Vierailija
16/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mistäköhän se johtuisi? Aloittajan omasta asenteesta. "Olen blondi, mustat miehet eivät voi vastustaa minua." Hiukan yksinkertainen ja lapsellinen käsitys ihmisistä. 

Vierailija
17/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalikka kalahti jo vaikka kukaan ei edes puhunut mistään "perään olemisesta". Ei ne kaikki punapää Brititkään ole mitään kummoisen näköisiä, silti herättävät huomiota ja ovat eksoottisia, omalla tavallaan.

Vierailija
18/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:49"]

Kalikka kalahti jo vaikka kukaan ei edes puhunut mistään "perään olemisesta". Ei ne kaikki punapää Brititkään ole mitään kummoisen näköisiä, silti herättävät huomiota ja ovat eksoottisia, omalla tavallaan.

[/quote]

Miksi luulet, että aloittaja korosti viestissään blondiutta. Oon ite puoliks ulkomaalainen ja tummahiuksiset on mun silmään kauniimpia. 

Vierailija
19/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:48"]

[/quote]

Mistäköhän se johtuisi? Aloittajan omasta asenteesta. "Olen blondi, mustat miehet eivät voi vastustaa minua." Hiukan yksinkertainen ja lapsellinen käsitys ihmisistä. 

[/quote]

En ole homo T. AP

Lue seuraavalla kerralla edes ensimmäiset kaksi riviä.

Vierailija
20/24 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun ieletä tollasella hyvin kapeakatseisella ja itsestään liikoja luulevalla asenteella ei tarvi lähteä Afrikkaan tai oikeastaan yhtään mihinkään junttilomakohde Viroa edemmäs. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi