Olisitko valinnut Eurojackpotin 46 miljoonaa vai puolisosi?
Itse olisin valinnut kyllä ne rahat. Kai sitä parempiakin vaimoja jostain ehkä löytyisi.
Kommentit (26)
Akka olisi saanut kenkää samantien, ei olisi tullut ikävä :D
Mun ei tarvi valita. Voin pitää molemmat. Terveisiä Turusta!
Mä ottaisin puolison. Miksi rikkoisin perheeni rahan takia?
Mulle rakkaat ihmiset ovat tärkeämpää kuin raha, joten kyllä mä tuon miehen puoleen kallistuisin.
Ostaisin itseni ulos tästä suhteesta, ei tarviis kahta kertaa miettiä.
Rahat tietysti. Muija olis jo koirankopissa nukkumassa.
Puolison.
Kysyin häneltä saman ja ottaisi kuulemma puolison = minut. Ottaisi mieluummin myös koiransa kuin 46 milj. eurojackpotin
Vastaaja 2 lisää:
Ottaisin myös koirani Mielummin kuin rahat. Mutta sitähän ei kysytty.
Mitä jos puolison olisi kuoltava ehtona rahojen saamiselle?
Ap
Pitäisin mieheni, ei noista rahoista iloa olisi jos ei ketään kenen kanssa jakaa se ilo.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:55"]
Mitä jos puolison olisi kuoltava ehtona rahojen saamiselle? Ap
[/quote]
ei haittaisi, eipä tulisi rAhoista riitaa erossa. Siis ilman muuta ottaisin rahat, ton jälkeen voisi ottaa minkä vaan kivan miehen ja mihin oikeastaan mitään miestä tarvitsisin. Panemiseen ehkä, ok.
Puolison.
Niin tyhmält kun varmaa kuulostaaki, niin en osaisi nauttia rahoista jos tietäisin etten enää ikinä saisi olla puolisoni kanssa.
Ottaisin puolisoni, ehdottomasti! Mutta 2 koiraani voisin kyllä vaihtaa rahoihin.
Kuka pöhkö ottaisi koiran? Ihmisen vielä ymmärrän, mutta koira ei edes elä kovin kauaa...
Rahat! Mutta koiraani en vaihtaisi rahoihin. Ja jos ehtona olisi puolison kuolema rahojen edestä niin sitten en tietty ottais rahoja.
Kyllä mä puolisoni valitsisin. Ei kahta kysymystäkään. Hän on ollut sellainen tuki ja turva, jota mitkään maailman rahat eivät korvaisi.
Rahat olisin ottanut kiljuen :)
N31