Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valinnut Eurojackpotin 46 miljoonaa vai puolisosi?

Vierailija
27.07.2015 |

Itse olisin valinnut kyllä ne rahat. Kai sitä parempiakin vaimoja jostain ehkä löytyisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Money money money, not honey. Ainii eihä mul ees ollu semmosta, mut kyl mä kaikki eksät olisin pistäny suhteen aikana kierrätykseen ja jotkut ongelmajätteeseen ja ne ongelmajätteet voisin poistattaa lopullisesti maapallolta jos saisin sellasen kasan. Tosin monesti tommoset rahat on kääntyny huonoks asiaks niille, jotka miljoonat on voittanu. Kaikki käyttää hyväks eikä tiedä enää onko kukaan ystävä kun kaikilla dollarinkuvat vaan silmissä. Siks tiedän jo etten kertois ees omalle ahneelle äitille jos voittaisin. Lähtisin vaan tyttären kaa kiertää maailmaa yksityiskonella ja kerron äitelle et oon ostanu jonkun vuosikortin säästöillä jne :D

Vierailija
22/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison ottaisin. Rahaa en tarvitse kuin välttämättömään. Mutta toi mies on korvaamaton. ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:48"]Itse olisin valinnut kyllä ne rahat. Kai sitä parempiakin vaimoja jostain ehkä löytyisi.
[/quote]
ehdottomasti rahat.

Vierailija
24/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison, jos hänen muuten olisi kuoltava. Tai näin myös, jos emme olisi voineet muuten koskaan tavata. Mutta jos NYT voisin vaihtaa ja mies saisi olla elossa, ottaisin rahat. 

Vierailija
25/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin erota sovussa, ja tietenkin. toinen pysyisi elossa, niin en osaa valita. En oikeasti osaa. Rakastan puolisoani mutta olen ihastunut myös muihin. Ja raha kelpaisi ihan hemmetin hyvin.....

Vierailija
26/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison