Mitähän noille 20 vuotta vanhoille opiskelumateriaaleille
tekisi? Alkavat olla niin vanhoja ettei roskiinkaan raaskisi laittaa.
Kommentit (11)
Millaista materiaalia? Minä sain isäni vanhoja materiaaleja (kirjoja).
Itselläni on tallessa vielä lukiokirjatkin 90-luvun lopulta . Enkä raski heittää pois, kun sehän voi olla että tässä joutuu vielä opiskelemaan sairaaanhoitajaksi joskus, kun ei omalla alalla oikein töitä ole. Miten sitä sitten pääsykokeisiin valmistautuisi jos ne lukiokirjat heittäisi pois...
peruskoulusta joitakin kirjoja, vihkoja, kokeita yms.
lukiosta ja yliopistosta kaikki, siis ihan kaikki kirjat, kansiot, muistiinpanot, kokeet,
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:54"]tekisi? Alkavat olla niin vanhoja ettei roskiinkaan raaskisi laittaa.
[/quote] minkä alan?
Juuri olen taas osan laittanut pois. Vieläkin on pari hyllyllistä...
Minä säästin joitakin lukion kirjoja niistä aineista, jotka olivat kaikkein mielenkiintoisimpia (uskonto, biologia, äidinkieli, historia, vieraiden kielten kielioppikirjat). Muut heitin menemään. Tänä kesänä tein suursiivouksen ja pläräsin läpi kymmenen kansiollista 20 vuotta vanhoja opiskelukansioita. Kahdeksan meni takkaan, kaksi säästin. Jos en kerran ole niitä muistiinpanoja tarvinnut ja kansioita avannut kahteenkymmeneen vuoteen, en tule niitä tarvitsemaankaan ennen eläköitymistä. Turhaan vievät tuolla tilaa.
Mä poltin kokossa kaikki. Ikinä vilkaissutkaan niitä koulun jälkeen ja nykyään on google.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:54"]tekisi? Alkavat olla niin vanhoja ettei roskiinkaan raaskisi laittaa.
[/quote] minkä alan?
[/quote] kysyn koska saattaisin olla kiinnostunut ottamaan jos erästä tiettyä alaa
Asun maalla ja lukiokirjat ja vihot ja kokeet olen mapittanut ja säästänyt. Joskus olen lukenut jotain uudestaan. Joskus olen lukenut etsien tiettyjä asioita mm. siksi, että olen tännekin kirjoittanut, mitä roskaa koulussa on opetettu. Lähes koskaan siitä ei ole apua, ja te idiootit haluatte uskoa vanhoja lukioaikaisia höpinöitä.
Mulla oli niitä pitkään säästössä isot pinot mutta sitten poltin ja osan heitin vaan roskiin. En ole kaivannut enää!
No roskiin tietysti. Säästä pari arkkia muistoksi ja loput pois.