Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naispuoliset kaverit, mikä minussa on vikana?

Vierailija
27.07.2015 |

Enpä nyt parempaakaan otsikkoa keksinyt.

Asiaan. Kyse ei ole varsinaisesti kavereista, vaan tutuista, jotka mies tuntee työn yms kautta. Mies on kertonut että ovat ihan mukavia ihmisiä, vähän samantyylisiä kuin minäkin ja tultais varmaan näiden naisten kanssa hyvin toimeen jos joskus nähtäisiin. Ei mitään sen kummempaa. Mitään kotona ei salailla ja mies kirjoittelee jotain työjuttuja tms näille naisille facebookissa niin että minä olen vieressä enkä muutenkaan epäile miestä mistään. Yhteydenpitokin on suht harvaa. Ihan vaan ettei sitä tarvitse vetää tähän keskusteluun. Yhdessä ollaan oltu 6 vuotta.

Sattumalta tavattiin toinen näistä naisista viikko sitten kahvilassa. Iloisesti moikkasin ja mitä sain vastaukseksi, tympääntyneen mulkaisun! Nainen aloitti puhumaan miehelle ihan kuin minua ei olisikaan, ei siis moikannut tai mitään. Itse olin lähes käsi ojossa esittäytymässä. Lähdettiin sitten siitä liikkeelle aika nopeasti ja asia unohtui.

Kunnes eilen illalla nähtiin miehen toinen naispuoleinen työkaveri lenkillä, huikkaili jo kaukaa miehelle ja kun päästiin kohdalle, sanoin iloisesti hymyillen "moi, me ei ollakaan varmaan tavattu vielä, olen xxxx". Nainen katsoi päästä varpaisiin, sanoi "moro" ja alkoi jutella miehen kanssa jostain työjutusta. Kuuntelin siinä vieressä ja nainen ihan avoimesti kiherteli ja hihitteli mieheni jutuille, siis tiedättekö niiin överisti että paistaa läpi.... jatkoimme sitten matkaa eikä mies ihmettelyt kuin että miksiköhän se zzz ei esitellyt itseään sulle.

Enkä jaksanut sen enempää päätäni asialla vaivata enää sinä iltana, koska ei tässä ole sen kummempaa juttua kuin noiden naisten tympeä käytös minua kohtaan. Miksi? Olen ystävällinen ja ihan normaali kolmekymppinen nainen. Osaako joku täällä valaista? Itse aion jatkossa jos törmätään, olla vaan ihan asiallisen ystävällinen...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Av palsta on paras paikka kysyä aina neuvoa ennenkuin juttelet miehesi kanssa. Huoh.

Vierailija
22/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset ole turkulaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt mietin, niin en kyllä itsekään olisi kovin kiinnostunut miespuolisten työkaverieni vaimoihin tutustumaan. Ei sillä, että olisin niihin miehiin ihastunut, vaan sillä ettei kiinnosta heidän yksityisasiat. Olen niitä vaimoja joskus nähnyt ja sanonut suunnilleen vaan moi. Hoidan työasioita niiden miesten kanssa. Muu ei kiinnosta. T. Insinöörinainen

Vierailija
24/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
25/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]

Kun nyt mietin, niin en kyllä itsekään olisi kovin kiinnostunut miespuolisten työkaverieni vaimoihin tutustumaan. Ei sillä, että olisin niihin miehiin ihastunut, vaan sillä ettei kiinnosta heidän yksityisasiat. Olen niitä vaimoja joskus nähnyt ja sanonut suunnilleen vaan moi. Hoidan työasioita niiden miesten kanssa. Muu ei kiinnosta. T. Insinöörinainen

[/quote]

Toivon kuitenkin, ettet kohdalle osuessa vain mulkaise työkavereiden seuralaista tylysti ja jätä tarttumatta tervehtivään käteen. Tuo on vain moukkamaista käytöstä, eikä mitään muuta.

Vierailija
26/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies on Naistenklinikalla töissä ja ilmeisesti joka toinen potilas rakastuu häneen. Muuten en osaa selittää, että kun ollaan porukalla liikkeellä, miehen ympärille kerääntyy noita naisia sirkuttamaan "moi muistaks mua" ja mulkoilemaan tylysti ystävääni ja joskus jopa mua. Kai he on fantasioineet, että tuo miespuolinen hoitsu muistaa joka römpsän, jonka on nähnyt.

Vierailija
27/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nämä naiset eivät ole ns.kiinnostuneita luomaan kontakteja eteenpäin eli he eivät koe minkäänlaista tarvetta tutustua sinuun. mies ei ehkä ole kertonut sinusta juurikaan töissä. Sinä sen sijaan tiedät miehen kautta enemmän näistä naisista ( siis seurailet heidän viestittelyääm, tiedät heidän harrastuksensa jne) joten siitä voi tulla harhakuvitelma "tuttuudesta" ja tutustumisen tarpeesta, mutta vain sinun puoleltasi. Ja he häkeltyivät innokkuudestasi esittäytyä. Oikeastihan sun miehen pitäisi esitellä teidät toisilleen. Itse jään tollaisissa tilanteissa odottelemaan sitä tai jos mies ei esittele, jään kokonaan taka-alalle. Ellei tämä toinen sitten tee aloitetta esittäytymiseen.

Tai sit ovat vähän ihastuneita, semmosia narttuja. Innokkuuteesi esittäytyä saattaa lisätä näiden naisten keimailua, koska saattavat kokea sinut sen takia jopa vähän epävarmana.

Vierailija
28/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli täkeröitä naisia.
Vaikka olisikin vain työasioita juteltavana kumppanin kanssa niin kyllä sitä nyt hyviin käytöstapoihin kuuluu myös tervehtiä ja esittäytyä.
Itse olen ap samanlainen. Jos on vieraita ihmisiä, jotka mieheni tuntee niin olen joko käsi ojossa tai muuten tervehdin iloisesti ja esittäydyn.
Ole ap jatkossakin tuollainen ihana itsesi! :) On muiden häpeä jos eivät halua / uskalla tutustua sinuun. :)

Vierailija
29/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muorit pyrkivät paalupaikoille seuraavaa kirrätysrundia ajatellen.

Vierailija
30/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin useasti.mies on työnsä puolesta paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja sitten jos on nähty vapaalla jotain miehen mukavaksi js puheliaaksi kehumaa naista niin ovat käyttäytyneet juuri tuolls tavalla.itsekin usein huuli pyöreänä ihmettelee sitä. No aina ei minuakaan huvittais tutustua miehen tuttaviin mutta silti aina olen osoittanut kiinnostusta ja ollut ystävällinen.
Lieneekö sitten ihastuneita mieheesi ja yrittää olla tärkeämpää kuin oikeasti onkaan?ja jotkut naiset vaan ovat toisille inhottavia ihan luonnostaan.

Vierailija
31/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäkohteliasta mieheltäsi olla esittelemättä sua työkavereilleen. Tutustua ei tarvitse, mutta olisi ok edes esitellä oma kumppani.

Vierailija
32/34 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on mustasukkaisia sulle!

Vierailija
33/34 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]

[/quote]

Toivon kuitenkin, ettet kohdalle osuessa vain mulkaise työkavereiden seuralaista tylysti ja jätä tarttumatta tervehtivään käteen. Tuo on vain moukkamaista käytöstä, eikä mitään muuta.
[/quote]

Toki tervehdin ja esittäydyn, mutta siinä kaikki. Ei mulla ole mitään intressiä niihin vaimoihin tutustua. Tosin en viestittele niiden miestenkään kanssa työajan ulkopuolella. Jos jonkun vaimo tulee työpaikalla käymään, olen siellä tekemässä töitä, en tuttavuutta. Jos nähdään vapaa-ajalla ohimennen, niin tuskin siinäkään tulee sen kummempia löpistyä.

Vierailija
34/34 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

Toki tervehdin ja esittäydyn, mutta siinä kaikki. Ei mulla ole mitään intressiä niihin vaimoihin tutustua. Tosin en viestittele niiden miestenkään kanssa työajan ulkopuolella. Jos jonkun vaimo tulee työpaikalla käymään, olen siellä tekemässä töitä, en tuttavuutta. Jos nähdään vapaa-ajalla ohimennen, niin tuskin siinäkään tulee sen kummempia löpistyä.
[/quote]

Suoraan sanoen minusta olisi vähän outoa, jos jonkun työkaverin vaimo olisi kovin innokkaasti tekemässä tuttavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi