olen raskaana ja kissa hyppäsi mahani päälle
Viikkoja on nyt 34+2. makasin sohvalla ja veljeni piteli kissaa sylissään vieressäni. Yhtäkkiä kissa hyppäsi mahani päälle. Istukka on minulla etuseinässä. Ei kai istukka voi tuosta irrota tai muuten vaurioitua?
Kommentit (11)
En itsekään usko, mutta halusin vain varmistaa. Vauva kyllä liikkui heti tuon jälkeen hyvin että ehkä selvisin vain säikähdyksellä?
Ap
Vakio av-vastaus olisi: kissa piikille!
No ei voi! Luuletko että kukaan pieni lapsi ei ole koskaan hypännyt/tuupannut tai osunut odottavan äitinsä mahaan? Jossain oli kielikuva: kuvittele tiivis, ehjä ja paksu muovipussi jonka sisällä on tomaatti. Yritä rikkoa tomaatti; ei onnistu kovin helpolla. Vauva on tosi hyvin suojassa eikä istukkakaan ihan hevillä irtoa.
Jos nyt sattuisi tulemaan kipuja tai vuotoa, sitten välittömästi äitiyspolille.
Saa olla aika pahasti ylipainoinen katti, että saa vahinkoa aikaiseksi. En usko, että aloittajan kissa on kotikissaa ihmeellisempi, vaan tiikerin kanssa sohvalla köllöttelyt jättäisin väliin.
Mun kissa hyppäsi mun mahan päälle viime yönä monta kertaa. Olen varma, että se on joku edesmennyt koulukiusaaja, joka täällä nyt vaeltaa ilkeäm kissan hahmossa. Ei paina kuin 4 kiloa, mutta sen jalat on kuin karttakepit. Ne oikein kaivautuu mahaan, vaikka luulisi, että kissa liikkuu pehmeästi. Katin kontit, sanon minä.
En ole raskaana kuitenkaan.
Et varmaan sitten tapputtele mahaasi?
Vaikka nainen kaatuisi raskausmahansa päälle, niin ei siellä mahassa loiskahdusta kummempaa satu ellei käy erittäin erittäin erittäin huono tuuri. Mahat, kohdut ja sikiöt ovat kestäviä!
Vai että tämmöistä tällä kertaa, johan on paksua, siis todella. Asiaa voisi miettiä minunkin kannaltani. Ylimääräisiä möykkyjä kulkureiteilläni, tuollaisia ihmeellisiä hytkyviä ylämäkiä, hysterisointia ja sitten vielä vihjaillaan ylipainostakin täällä näin palstoilla ja ties missä pihan kulmilla, vaikka antamaasi ravintoa on aina liian vähän ja olet hidas tulemaan kutsusta. Kun haluan ruokaa, se on heti. No anteeksi vaan oikein kovasti!
T. Kissa
Ei voi.