Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen raskaana ja kissa hyppäsi mahani päälle

Vierailija
27.07.2015 |

Viikkoja on nyt 34+2. makasin sohvalla ja veljeni piteli kissaa sylissään vieressäni. Yhtäkkiä kissa hyppäsi mahani päälle. Istukka on minulla etuseinässä. Ei kai istukka voi tuosta irrota tai muuten vaurioitua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
2/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika söpö juttu :)

Vierailija
4/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään usko, mutta halusin vain varmistaa. Vauva kyllä liikkui heti tuon jälkeen hyvin että ehkä selvisin vain säikähdyksellä?

Ap

Vierailija
5/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakio av-vastaus olisi: kissa piikille!

Vierailija
6/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi! Luuletko että kukaan pieni lapsi ei ole koskaan hypännyt/tuupannut tai osunut odottavan äitinsä mahaan? Jossain oli kielikuva: kuvittele tiivis, ehjä ja paksu muovipussi jonka sisällä on tomaatti. Yritä rikkoa tomaatti; ei onnistu kovin helpolla. Vauva on tosi hyvin suojassa eikä istukkakaan ihan hevillä irtoa.

Jos nyt sattuisi tulemaan kipuja tai vuotoa, sitten välittömästi äitiyspolille.

Vierailija
7/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika pahasti ylipainoinen katti, että saa vahinkoa aikaiseksi. En usko, että aloittajan kissa on kotikissaa ihmeellisempi, vaan tiikerin kanssa sohvalla köllöttelyt jättäisin väliin.

Vierailija
8/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa hyppäsi mun mahan päälle viime yönä monta kertaa. Olen varma, että se on joku edesmennyt koulukiusaaja, joka täällä nyt vaeltaa ilkeäm kissan hahmossa. Ei paina kuin 4 kiloa, mutta sen jalat on kuin karttakepit. Ne oikein kaivautuu mahaan, vaikka luulisi, että kissa liikkuu pehmeästi. Katin kontit, sanon minä.

En ole raskaana kuitenkaan.

Vierailija
9/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan sitten tapputtele mahaasi? 

Vierailija
10/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen kaatuisi raskausmahansa päälle, niin ei siellä mahassa loiskahdusta kummempaa satu ellei käy erittäin erittäin erittäin huono tuuri. Mahat, kohdut ja sikiöt ovat kestäviä!

Vierailija
11/11 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tämmöistä tällä kertaa, johan on paksua, siis todella. Asiaa voisi miettiä minunkin kannaltani. Ylimääräisiä möykkyjä kulkureiteilläni, tuollaisia ihmeellisiä hytkyviä ylämäkiä, hysterisointia ja sitten vielä vihjaillaan ylipainostakin täällä näin palstoilla ja ties missä pihan kulmilla, vaikka antamaasi ravintoa on aina liian vähän ja olet hidas tulemaan kutsusta. Kun haluan ruokaa, se on heti. No anteeksi vaan oikein kovasti!

T. Kissa