Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua löytämään Ruuvit löysällä-sarjan sketsi!

Vierailija
27.07.2015 |

Muistaakseni siis se on ruuvit löysällä-sarjassa (fast show). Se oli pidempien sketsien välissä välillä tullut  pikkupätkä jossa on perhe jolla on aina kiire jonnekin, ne juoksevat kadulla, lentokentällä tms. Isä edellä, huutelee hurry! perässä tulevalle perheelle. Muistaako kukaan oliko kyseessä Ruuvit löysällä ja voiskohan sitä löytää jostain. Youtubea kokeilin mutta en löytänyt. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fast Show

Vierailija
2/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen siis esim youtube-pätkän siitä sketsistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletitko the fast show running family? Heti tuli you tubeakin, mulla vaan ei jostain syystä nyt aukee.

Vierailija
5/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:52"]

Fast show competitive dad on oikea hakusana, sieltä sitten etsimään oikea sketsi. Tuossa nyt pari. 

[/quote]

Ei ole competetive dad, vaan kyseessä on tuo running family. En vaan ole löytänyt siitä pätkää mistään. Olen kokeillut hakuun myös family in a hurry yms, mutta ei onnaa. Mikä tahansa running family sketsi käy. 
[/quote]

Oletteko lähdössä perheen kanssa lomalle ja haluat laittaa hupaissn sketsin Facebookkiin kuvaamaan teidän lomailuanne?

Vierailija
7/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:52"]

Fast show competitive dad on oikea hakusana, sieltä sitten etsimään oikea sketsi. Tuossa nyt pari.  [/quote] Ei ole competetive dad, vaan kyseessä on tuo running family. En vaan ole löytänyt siitä pätkää mistään. Olen kokeillut hakuun myös family in a hurry yms, mutta ei onnaa. Mikä tahansa running family sketsi käy.  [/quote] Oletteko lähdössä perheen kanssa lomalle ja haluat laittaa hupaissn sketsin Facebookkiin kuvaamaan teidän lomailuanne?

[/quote]

En ole facessa eikä ole lapsiakaan. Mut syyt. 

Vierailija
8/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:01"]

Fast show competitive dad on oikea hakusana, sieltä sitten etsimään oikea sketsi. Tuossa nyt pari.  [/quote] Ei ole competetive dad, vaan kyseessä on tuo running family. En vaan ole löytänyt siitä pätkää mistään. Olen kokeillut hakuun myös family in a hurry yms, mutta ei onnaa. Mikä tahansa running family sketsi käy.  [/quote] Oletteko lähdössä perheen kanssa lomalle ja haluat laittaa hupaissn sketsin Facebookkiin kuvaamaan teidän lomailuanne?

[/quote]

En ole facessa eikä ole lapsiakaan. Mut syyt. 

[/quote]

Muut syyt, siis. Sorry typo.

Vierailija
9/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

The hurried poor -nimellä on listattu ainakin Wikipediassa. Youtube ei antanut tuolla nimellä kuin jonkun käyttäjän koosteen parhaimmista sketseistä, mut jos joku toinen löytäisi paremmin...

Vierailija
10/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löydä Fast Showssa mielestäni aivan varmasti ollutta sketsiä, jossa kaksi miestä muhii sohvalla ähkien, miten heillä on "comfy" olla siinä ja toisen miehen vaimo passaa heitä. Olikohan tämä sit kuitenkin saman näyttelijäporukan jossain toisessa sarjassa?

Vierailija
11/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:18"]

The hurried poor -nimellä on listattu ainakin Wikipediassa. Youtube ei antanut tuolla nimellä kuin jonkun käyttäjän koosteen parhaimmista sketseistä, mut jos joku toinen löytäisi paremmin...

[/quote]

Ok, kiitos kokeilen tuolla hakea

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]Mä en löydä Fast Showssa mielestäni aivan varmasti ollutta sketsiä, jossa kaksi miestä muhii sohvalla ähkien, miten heillä on "comfy" olla siinä ja toisen miehen vaimo passaa heitä. Olikohan tämä sit kuitenkin saman näyttelijäporukan jossain toisessa sarjassa?
[/quote]

Ei ollut Sohvaperunat, siis se brittikomedia...?

Vierailija
13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:23"]Mä en löydä Fast Showssa mielestäni aivan varmasti ollutta sketsiä, jossa kaksi miestä muhii sohvalla ähkien, miten heillä on "comfy" olla siinä ja toisen miehen vaimo passaa heitä. Olikohan tämä sit kuitenkin saman näyttelijäporukan jossain toisessa sarjassa?
[/quote]

Ei ollut Sohvaperunat, siis se brittikomedia...?
[/quote]

Anteeksi, siis Sohvanvaltaajat ja muistin enkunkielisen nimenkin, The Royle Family.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme