Vihaatko työtäsi?
Kommentit (11)
Ennen vihasin todella! Olin kaupan kassa. Aspa on niin syvältä. Nykyään onnellisesti raksalla :)
En vihaa työtäni, vaan yritystä jossa työskentelen. Perjantaina viimeinen työpäivä, luojan kiitos! Ja olen myyjä.
En. On siinä huonoja puolia, mutten silti vihaa työtäni. T. Kioskimyyjä
Olen yläkoulussa aineenopettajana. En vihaa työtäni. Aiemmin vihasin, mutta sitten armahdin itseni ja päätin, että minähän en voi tehdä tästä hommasta kuin puolet. Toinen puoli kuuluu oppilaalle itselleen ja hänen huoltajalleen, ja jos heitä ei kiinnosta tehdä osuuttaan, se ei kuulu minulle. Edestään löytävät jne. Nykyisin jätän tyystin huomiotta ne, joilla ei ole motivaatiota edes yrittää tai jotka keskittyvät lähinnä häiriköimään, ja olen oikein tyytyväinen elämääni ja työhöni.
IlkeätIja kierot pomotphoitotyössä, eli vihaan olen sh.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:30"]JEP! Ammattina osastonhoitaja.
[/quote]Paulako siellä itkee?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:30"]JEP! Ammattina osastonhoitaja.
[/quote]Paulako siellä itkee?
[/quote]Terhikö siellä itkee?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:27"]En vihaa työtäni, vaan yritystä jossa työskentelen. Perjantaina viimeinen työpäivä, luojan kiitos! Ja olen myyjä.
[/quote]
Mikä yritys? :)
En, tykkään todella paljon, niin työstä kuin työpaikasta.
Lähihoitaja olen, valmistunut 40v, kymmenen vuotta sitten ja olen ehtinyt sitä ennen tehdä montaa työtä joista yhdestäkään en erityisemmin pitänyt.
Vihaan! Ja olen sairaanhoitaja.