Saaremaa on kyllä hyvää viinaa, ei tullut krapulaa ollenkaan!
Kommentit (16)
Kaikesta alkoholista tulee krapula jos juo humalaan asti.
Noin siinä käy kun juo liian vähän Saarenmaata. Kannattaako ottaa ollenkaan kun ei ole mitään tehoa?
Jos taas joit liikaa, niin krapula iskee vasta puolen päivän jälkeen. Ja Saarenmaasta erityisen paha.
Paremmin toimii, kun jätät väliin kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nuorella iällä tule.
20v olen kyllä mulle joistain tulee, varsinkin yhdestä halvasta virolaisesta omenaviinasta, hirvee krapula, mutta saarenmaasta mitä eilen join 700 milliä niin ei mitään, ainakaan tähän mennessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Käyttää oikeita aineita niin darraa ei tule edes vanhemmalla iällä. Tyhmät ryyppää ja valittaa aamulla darraa.
Ei tullut A-oluesta, eikä valko- ja punaviinistäkään kun on vieläkin 0,9 promillea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää oikeita aineita niin darraa ei tule edes vanhemmalla iällä. Tyhmät ryyppää ja valittaa aamulla darraa.
Mutta viisaammat eivät juo ollenkaan alkoholia.
En juo kuin viinejä. Eilen pari lasia proseccoa ja punaviiniä. Ei tullut krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
En juo kuin viinejä. Eilen pari lasia proseccoa ja punaviiniä. Ei tullut krapulaa.
Ei minullakaan kun join kaikkea sekaisin. Vieläkin 0,9 promillea.
ps alapeukuttajat imekää persereikää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne aineet ovat laittomia mistä ei tule krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Viru valge on kans hyvää
Kaikki viinat maistuu niin pahalle että niiden maku pitää peittää lantringilla. Eihän sitä viinaa juoda maun vaan vaikutuksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viru valge on kans hyvää
Kaikki viinat maistuu niin pahalle että niiden maku pitää peittää lantringilla. Eihän sitä viinaa juoda maun vaan vaikutuksen takia.
Itse en pysty lantrinkin kanssa juomaan, jotenkin ällöttää, ja kun sitä pitää juoda niin paljon. Shotti vodkaa paljon helpompi, nopeasti naamariin ja sitten jotain hyvää mehua päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viru valge on kans hyvää
Itse en pysty lantrinkin kanssa juomaan, jotenkin ällöttää, ja kun sitä pitää juoda niin paljon. Shotti vodkaa paljon helpompi, nopeasti naamariin ja sitten jotain hyvää mehua päälle.
Purista puolikasta sitruunaa josta vedät nesteet sieraimiin. Sen jälkeen voit juoda mitä tahansa viinaa ilman että maistat mitään. Tuo ohje oli yhdessä kingin kauhukirjassa. Varmasti toimiva keino.
Up