Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ryppyinen 41-vuotias yh ja varmaankin yksin lopun ikäni :(

Vierailija
27.07.2015 |

Ja turha kenenkään vinkua miten saisin seksiä tuosta vaan jos haluaisin. Olen elämässäni ihastunut tasan kaksi kertaa ja tarjokkaita on ollut arviolta yli sata. Ja suurin osa aikana jolloin olin vielä nuori ja nätti. Ikinä en tule löytämään miestä, joka kiinnostaisi tarpeeksi että sen kanssa haluaisi suhteen tai edes seksiä. Miksi pitää ihmisen olla näin nirso?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo ryppyisyys liittyy sun nirsouteen? Olen vähän vanhempi kuin sinä, ihastunut myös sen kaksi tai kolme kjertaa, tarjokkaita ei ole ollut kuin muutama enemmän, eli sulla on kyllä paremmat mahdollisuudet kuin mulla!

t. yh-äitinä 12v olleena

Vierailija
2/2 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyisyys vaikuttaa siten, että se varmaan nykyään jo karkottaa paremmannäköiset miehet aika tehokkaasti. Jäljelle jäisi siis ylipainoiset tai muuten epäviehättävät. Sinänsä tämä ei haittaisi, jos mies olisi fiksu, mutta se on aivan liikaa toivottu. Kokemusta on.

Toivoisin läheisyyttä ja elämän jakamista, mutta kun haluaisin myös seksiä, ei mikä tahansa jamppa vaan kelpaa. Olen yrittänyt madaltaa kynnystä, mutta ei sitä voi väkisin tehdä. Jos mies ei sytytä niin se ei sitten sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi