Olenko huonokuntoinen?!?
Jaksan kävellä 15 kilsan lenkkejä suht reippaasti, uida kilsan tunnissa ja pyöräillä 16 km tunnissa. Nämä ei oikeastaan tunnu missään paitsi kävely väsymyksenä jaloissa. Mutta en jaksa juosta kuin pari km semmosta kävelyvauhtia. Saan yhden punnerruksen. En saa yhtään leukaa. Mielipiteitä, kommentteja, kehitysehdotuksia! Olen normaalipainoinen (mutta pömppömaha).
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:48"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:35"] Jaksan kävellä 15 kilsan lenkkejä suht reippaasti, uida kilsan tunnissa ja pyöräillä 16 km tunnissa. Nämä ei oikeastaan tunnu missään paitsi kävely väsymyksenä jaloissa. Mutta en jaksa juosta kuin pari km semmosta kävelyvauhtia. Saan yhden punnerruksen. En saa yhtään leukaa. Mielipiteitä, kommentteja, kehitysehdotuksia! Olen normaalipainoinen (mutta pömppömaha). [/quote] Siis...yhden punnerruksen? Voiko se olla edes mahdollista? :D [/quote] Niin siis oikeita oikeaoppisia aikuisten punnerruksia. [/quote] Minä, ihan normaali naisihminen teen niitä 45 putkeen. [/quote] Yhdysvaltain merivoimien erikoisjoukot vaativat kuntotestissään miehiltä 42. Että anteeksi nyt jos vähän epäilen. Joko et ole ihan "tavallinen naisihminen" tai sitten (todennäköisemmin) tekniikkasi on ihan päin prinkkalaa. [/quote] http://www.100punnerrusta.com/aloitustesti.php
[/quote]
Tässä ei lue kuka on sivun takana, paitsi "Heli". Eli minäkin voisin tehdä tällaisen sivun internetin ihmeelliseen maailmaan.
Varmaan sellaisia lukion liikuntatunnin kuntotestissä hyväksyttäviä punnerruksia voi tehdä tämän ohjelman kanssa, mutta en sitten tiedä menisikö "Helin" punnertaminen läpi esimerkiksi mainitsemassani merivoimien kuntotestissä.
[/quote]
Voi hyvä luoja. Nää mun punnerrukset on tähän asti mennyt läpi ihan jokaiselle, mutta merivoimiin en ole kyllä vielä hakenut ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:35"] Jaksan kävellä 15 kilsan lenkkejä suht reippaasti, uida kilsan tunnissa ja pyöräillä 16 km tunnissa. Nämä ei oikeastaan tunnu missään paitsi kävely väsymyksenä jaloissa. Mutta en jaksa juosta kuin pari km semmosta kävelyvauhtia. Saan yhden punnerruksen. En saa yhtään leukaa. Mielipiteitä, kommentteja, kehitysehdotuksia! Olen normaalipainoinen (mutta pömppömaha). [/quote] Siis...yhden punnerruksen? Voiko se olla edes mahdollista? :D [/quote] Niin siis oikeita oikeaoppisia aikuisten punnerruksia. [/quote] Minä, ihan normaali naisihminen teen niitä 45 putkeen.
[/quote]
Yhdysvaltain merivoimien erikoisjoukot vaativat kuntotestissään miehiltä 42. Että anteeksi nyt jos vähän epäilen. Joko et ole ihan "tavallinen naisihminen" tai sitten (todennäköisemmin) tekniikkasi on ihan päin prinkkalaa.