Säästättekö toisen tiskihanskan jos vaan toinen menee rikki?
Kommentit (10)
Säästää sen esim. lattiakaivon puhdistukseen. Ei sinne viemäriin kahta kättä mahdu, joten tarvitaan vain yksi hanska.
Miksi sellaisia pitäisi käyttää? En ole koskaan käyttänyt enkä tarvinnut.
Juu, kyllä!
Sen takia mulla on perhana varmaan 6 vasemman käden hanskaa kaapissa, kun aina se oikea hajoaa. Kai niille jotain käyttöä jossain vaiheessa tulee, jos vaikka jonain päivänä se vasemman käden hanska hajoaa!
Ja kai niitä ihan hygienia syystäkin kannattaa välillä vaihtaa.
Jos ehjä on oikean käden hanska, alan käyttää sitä wc:n pesemisessä.
Käytän tiskatessa ja muutenkin veden kanssa siivotessa aina tiskihanskoja. En voi sietää vettyneiden ruoantähteiden koskemista paljain käsin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mies ja astianpesukone pesee meillä astiat. En tarvitse tiskihanskoja ;)
Siirtyy vessaan käsikakkahanskaksi.
En käytä tiskihanskoja, mutta eikö vasemman käden hanskasta saa kätevästi oikean käden hanskan, kun sen kääntää nurinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä!
Sen takia mulla on perhana varmaan 6 vasemman käden hanskaa kaapissa, kun aina se oikea hajoaa. Kai niille jotain käyttöä jossain vaiheessa tulee, jos vaikka jonain päivänä se vasemman käden hanska hajoaa!
Ja kai niitä ihan hygienia syystäkin kannattaa välillä vaihtaa.
Sitä vasemman käden hanskaa voi käyttää nurin päin oikeassa kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä!
Ja kai niitä ihan hygienia syystäkin kannattaa välillä vaihtaa.Sitä vasemman käden hanskaa voi käyttää nurin päin oikeassa kädessä.
On kokeiltu, tosi liukas se nurja puoli, multa lipsahti hieno perinneastia sirpaleiksi
Siirtyy wessanpesuhanskaksi