G:Keneltä julkkisnaiselta näytät parhaimmillasi? :)
Itse Anna Abreun ja Victoria Silvstedtin sekoitukselta.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:46"]Eikö nämä haaskat jotka väittää näyttävänsä Jenni Vartiaiselta ymmärrä, että se on pahin loukkaus ihmisen ulkonäköä kohtaan? Ihan kuin sanoisi näyttävänsä norsunvitun ja sarvikuonon peräreiän sekoitukselta. Joten olkaa hiljaa.
[/quote]
Ole itse hiljaa, sinä 120kg ihrakasa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:24"]Siltä OITNB:n Alex Vaunelta, ei paljo naurata. Enkä mitenkään parhaimmillani vaan ilman meikkiä!! Kuulen tästä tosi usein. Jenni Vartiaiselta myös, sanotaan.
[/quote]
se Alex on tosi kuuma kissa ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:46"]Eikö nämä haaskat jotka väittää näyttävänsä Jenni Vartiaiselta ymmärrä, että se on pahin loukkaus ihmisen ulkonäköä kohtaan? Ihan kuin sanoisi näyttävänsä norsunvitun ja sarvikuonon peräreiän sekoitukselta. Joten olkaa hiljaa. [/quote] Ole itse hiljaa, sinä 120kg ihrakasa.
[/quote]
En muuten ole ihrakasa vaan muistutan Anna Abreuta mutta 168cm pituisena.
Kuulemma ruotsin prinsessa Sofialta ja Ashley Menendeziltä.
Mä en näytä keltään julkkikselta :(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:46"]
Eikö nämä haaskat jotka väittää näyttävänsä Jenni Vartiaiselta ymmärrä, että se on pahin loukkaus ihmisen ulkonäköä kohtaan? Ihan kuin sanoisi näyttävänsä norsunvitun ja sarvikuonon peräreiän sekoitukselta. Joten olkaa hiljaa.
[/quote]
No, näytän sitten norsunvitun ja sarvikuonon peräreiän sekoitukselta. Moikkaa kun tulet vastaan!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:14"]Paris Hiltonilta
[/quote]
Alkaaks sun nimi L kirjaimella? ;)
Nuorempana kuulin useinkin näyttäväni Geena Daviesiltä, olen yhtä pitkäkin . :)
Kuulema silti Koston päänäyttelijältä ja ihan ilman meikkiäkin.
Dakota Fanningin ja Scarlett Johanssonin välimuodolta.