Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuri hampparisotku kääk!

Vierailija
27.07.2015 |

En osaa portugalia yhtään, joten näin kävi minulle tänään hampurilaispaikassa. Minä: "yksi suaccamolee ja iso kokis". Myyjä: "Anteeksi mikä?"  Minä (häkeltyneenä): "yks.. cuakkamoo ja iso kokis". Myyjä katsoo minua ja ympärilleen. Mies takanani kuiskaa: "se on caccamolee-ee". Minä (kovalla äänellä ja selvästi lausuen): "YKSI KAKKAMOLEE-EE JA ISO KOKIS". Myyjä (nuori mies) tajuaa vihdoin mitä haluan, joten voin maksaa. Sitten hän ottaa kaksi pitkää loikkaa ja katoaa pihvinpaisto-osastolle. Odotellessani annosta ja vielä nytkin kotona hmettelen miksi pitää aina olla hamppareilla näitä ihmeellisiä nimiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että sälli loikkasi! :-D

Vierailija
2/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, fish o'file (tai mikä lie) on kans ärsyttävä. Olis vaikka fisuhamppari, kun suomeks sanot kala-ateria, vastaus on aina kana-ateria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut taikasanana avokadoa?

Vierailija
4/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti juu. Ei tullut ihan mieleen sanoa, että tuo kampanjahampurilainen? Tai olisit ihan mennyt osoittamaan sitä kuvaa. Eehh.

Vierailija
5/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin melkein kävi näin, mut sit se kuokkamole näytti niin pieneltä että otinkin kerroksen.

Vierailija
6/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla sanot tavallaan kvuakamole niin pääset helpommalla. Vähän niin kuin englanniksi sanotaan ankan vääkätys, quack quack :D

Vierailija
7/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:52"]

Ensi kerralla sanot tavallaan kvuakamole niin pääset helpommalla. Vähän niin kuin englanniksi sanotaan ankan vääkätys, quack quack :D

[/quote]

tästä lähtien sanon vaan kerroshampurilainen

ap

Vierailija
8/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampanjahampurilainen, tuo millä on hankala nimi, tuo missä on vihreetä mössöö välissä, osoita kuvaa...

Vierailija
9/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:52"]Ensi kerralla sanot tavallaan kvuakamole niin pääset helpommalla. Vähän niin kuin englanniksi sanotaan ankan vääkätys, quack quack :D
[/quote]

Eikö siinä ole gee?

Vierailija
10/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan portugalia eikä myyjä ymmärtänyt, mitä yritin tilata. Kun selvisi, huikkasi keittiön puolelle että yks kuakkamole.