Tatuointi laskee naisen markkina-arvoa 54,3%
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:08"]Omasta mielestäni laskee paljon enemmän kuin tuon 54,3 %
[/quote]
Ehdottomasti näin. Luku aivan liian maltillinen. Todellinen prosenttiluku jossain 80:n huitteilla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:55"]
31: Johtuisiko siitä, että tämän palstan kirjoittajakunta on lähinnä naisia? Miesvaltaisilla foorumeilla on paljon enemmän valitusta siitä, kun ei ole tyttöystävää. Ja jos olisit lukenut noista ketjuista edes osan, huomaisit, että lähes kaikissa noista valitetaan pääasiassa kavereiden puutteesta ja siitä, ettei jaksa tutustua uusiin ihmisiin.
Toista on ylilaudalla, jonne tulee päivittäin satoja ketjuja siitä, miten jokaista kaupungin naista ollaan yritetty ja keneltäkään ei irtoa edes hetken huomiota.
[/quote]
Mutta eihän nyt ollut kyse siitä kummalla sukupuolella on helpompaa, vaan että nainen saa haluamansa miehen helposti. Oletko sinä sitä mieltä että näin on?
Markkina-arvoa laskee paljon myös se, jos naisella on lapsia tai on yksinhuoltaja (poislukien lesket). Erityisen raju tämä markkina-arvon lasku on tässä tapauksessa nimenomaan nuorilla naisilla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 18:01"]
Mutta eihän nyt ollut kyse siitä kummalla sukupuolella on helpompaa, vaan että nainen saa haluamansa miehen helposti. Oletko sinä sitä mieltä että näin on?
[/quote]
Olen.
Mihin naisten miehensaantimenestystä tulisi verrata, jos ei miesten naisensaantimenestykseen?
Onneksi juurikin nämä "hirveät" tatuoinnit nostavat mm. minun markkina-arvoa, sellaisten ihmisten silmissä, joista itsekin olen kiinnostunut. Jos nyt näin ulkonäöllisten seikkojen perusteella pitäisi valita.
Ihana tietää, että ainakin tuollaiset älykääpiöt pysyvät loitolla :-)
Okei. No onneksi mies ei ottanut avioeroa kun otin tatuoinnin, itse asiassa tykkää siitä oikein kovasti. En tarvitse puolia maailman miehistä, mulle riittää tämä yksi.
Mä en perusta mistään markkina-arvoista, mutta tatuiontia mulla ei ole eikä tule. Sellasia on nykyään kaikilla, paitsi mulla.
Tatuoitu nainen huokuu itseluottamusta. Oli niitä sitten kaksi tai kaksikymmentä. Isoja tai pieniä.. ah ihania
Täällä netissä jostain syystä haukutaan kaikkea, millä saa eniten miehiä. Tatuoinnit, lävistykset, kunnon meikki, ripsienpidennykset, laitetut kynnet, vartaloa nuoleva pukeutuminen, seksin harrastaminen nopeasti... Jopa koiran omistaminen on päässyt mustalle listalle netissä. En tunne ketään, jolla olisi ollut vaikeuksia pariutumisessa tatuointien takia. Päinvastoin tällaisilla naisilla on aina ollut eniten vientiä.
Hahaha näitä on aina niin hauska lukea kuinka tatuoinnit laskee arvostusta ja ovat rumia ja niin edelleen... :D
Tatuoinnit ovat yksi taiteenlaji. Se on sama asia kuin pitäisit jotakin maalausta kotonasi seinällä, mutta tatuointi vaan on sun iholla. Miten sä sitten jaksat kattella sitä taulua päivästä toiseen sielä asuntos seinällä? Sä jaksat, jos sillä on sulle tunnearvoa ihan niinkun tatuoinnillakin. Jos tatuointi on tarkkaan mietitty ja sillä on joku merkitys sulle ja se on oikeasti hyvin tehty - se on kaunis ja hemmetin hyvänäkönen oli ses sitten iso tai pieni tai oli niitä sitten se yksi tai enemmän. Mutta toisaalta tässäkin... joku tykkää toisesta taulusta, toinen toisesta ja joku ei tykkää tauluista ollenkaan ihan niinkun tatuointien kanssa. Taidetta on hyvä ja huonoo ja se on vai makuasia.
Monilla ihmisillä tuntuu olevan se ensimmäinen ajatus tatuoinneista ne vanhat ja huonosti tehdyt esimerkiksi tribaalit, piikkilangat, epäonnistuneet ruusut jnejne. Nykyään sekin taide on jo hyvin kehittynyttä ja monet tatuointiartistit jopa kieltäytyy tekemästä tribaaleja tai piikkilankaa. Ne tietää ittekin mikä on hyvännäköistä ja mikä ei. Ne myös tietää pystyvänsä parempaan kuin johonkin tribaaliin.
Tatuoinnin koko vaikuttaa myös siihen miltä se näyttää. Joo monet tykkää pienistä tatuoinneista, mutta niihin ei pysty tekemään kauniita yksityiskohtia. Hiukan isompiin pystyy luomaan jo esimerkiksi kauniit eloisat silmät eikä ne mene vuosien kuluessa pelkäksi epämääräiseksi töhryksi.
Ja toinen asia tohon roskasakki ja alinkasti kommenttiin... Mielenkiintoinen komentti sinänsä että tatuoinnithan ei ole kovin halpaa huvia (kun puhutaan oikeasti laadukkaista töistä, sillä halpa hinta ja laadukastyöhän eivät yleensä kuulu samaan yhtälöön), joten miten sillä alimmalla kastilla voi olla varaa tehdä sellaisia hankintoja... Lisäks kun verrataan tätä tatuoitua alintakastia olevaa roskasakkia teihin ilman tatuointia kulkevaan ylempiin aatelisiin - on asenteissa iso ero. Tatuoitu ei välitä onko sulla tatuointia vai ei. Se on tatuoidulle ihan sama, ei se tatuoitua yleensä kiinnosta. Kun taas niille, joilla tatuointia ei ole tuntuu se olevan usein elämää suurempi kysymys.
Toiset tykkää toiset ei. Minä kuulun niihin, jotka tykkää mutta vain oikeasti taidokkaista töistä. Itsellä on vain yksi tatuointi, joka peittää toisen olkapään ja olkavarren. Enempää en todennäköisesti edes tule ottamaan, sillä tähän yhteen tatuointiin ja sen pienenpieniin detaljeihin kiteytyy oikeastaan mun koko elämä. Se on täynnä pieniä yksityiskohtia ja kuin valokuva. Niin kaunis ja realistinen se on.
Lisäks kun sä katsot vaikka baarissa tatuoitua naista tai miestä, sä voit oppia siitä ihmisestä jotain. Jokaisella tatuoinnilla on yleensä tarina ja niiden kautta saattaa päästä perille toisen sisimmästä. Itse tiedän joitakin tatuoituja ihmisiä, jotka kertoessaan tatuoinneistaan myös itkevät. Tatuoinnit voi olla täynnä muistoja ja ne on sulla aina mukana kuvan muodossa etkä tule ikinä unohtamaan niitä ja kun sä kuolet... sä kuolet sun tärkeimpie muistojesi kanssa ja viet ne mukanasi.
Ihmisten markkina-arvosta jauhaavat lassukat ovat totaalinen turn off, joten en antaisi niille piparia vaikka olen täysin tatuoimaton. Sensijaan Miehet, jotka kohtelevat minua tasaveroisena kumppanina eikä minään karjana, herättävät kiinnostukseni ja siinä vaiheessa on yksi lysti, onko tällä miehellä tatuointi vai ei.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:14"]Pahinta on alaselässä olevat tribaalit yms ja sitten ne enkelinsiivet selässä.
Voiko rumempaa huorampaa tatuointi edes olla.
Tatuointi naisella on niin turn off-
[/quote]
Huorampaa??
En tiedä muista, mutta itse en sorru laakemaan naisten arvoa kutsumalla huoraksi. Vai että suomi tasa-arvoinen maa..
Idiotismi laskee yksilön markkina-arvoa 98,7 %.
Tosi on.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:07"]
Täällä netissä jostain syystä haukutaan kaikkea, millä saa eniten miehiä. Tatuoinnit, lävistykset, kunnon meikki, ripsienpidennykset, laitetut kynnet, vartaloa nuoleva pukeutuminen, seksin harrastaminen nopeasti... Jopa koiran omistaminen on päässyt mustalle listalle netissä. En tunne ketään, jolla olisi ollut vaikeuksia pariutumisessa tatuointien takia. Päinvastoin tällaisilla naisilla on aina ollut eniten vientiä.
[/quote]
Nuo asiat (koiran omistamista lukuun ottamatta) antaa naisesta helpon vaikutelman. Tietenkin miehet pörrää baarissa tatuoidun wt-bimbon ympärillä, kun tietävät että siltä saa seksiä ilman että tarvitsee sitoutua.
Toisena syynä, miksi miehet lähestyvät tatuoituja naisia on se, että moni mies ei alkaisi seurustella tatuoidun naisen kanssa -tämän vuoksi yhden illan juttua etsivä mies uskaltaa lähestyä naista, koska tietää, että vaikka hänet torjuttaisiin, hän ei menettäisi mitään muuta kuin yhden panon.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:47"]
[/quote]
Nuo asiat (koiran omistamista lukuun ottamatta) antaa naisesta helpon vaikutelman. Tietenkin miehet pörrää baarissa tatuoidun wt-bimbon ympärillä, kun tietävät että siltä saa seksiä ilman että tarvitsee sitoutua.
Toisena syynä, miksi miehet lähestyvät tatuoituja naisia on se, että moni mies ei alkaisi seurustella tatuoidun naisen kanssa -tämän vuoksi yhden illan juttua etsivä mies uskaltaa lähestyä naista, koska tietää, että vaikka hänet torjuttaisiin, hän ei menettäisi mitään muuta kuin yhden panon.
[/quote]
Mites tämä sopii naisiin joiden tatuoinnit eivät näy? Tai jolla on tatuointeja näkyvissä, muttei meikkiä/kevyt meikki jatavalliset vaatteet (tyyliin farkut ja t-paita)?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 17:03"]Tosi on.
[/quote]
Enemmän laskee se mitä kaikkea paskaa pystyt suoltamaan suustasi :D
Mulla ei oo yhtäkään tatuointia. Ja sitten on AP:n kaltaisia neropatteja, joiden mielestä joku kuvio iholla vaikuttaa miehen/naisen loppumielipiteeseen tästä ihmisestä. Niistä tatuoinneista kannattaa aina kysyä eikä vaan olla silleen "mhp siistit leimat".
Joo jos se tatuointi on keskellä otsaa sitten saatan ymmärtää, että häiritsee ja laskee MARKKINA-ARVOA. Mutta 70% ajasta tatuoinnit on kumminki paidan tai housujen peitossa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:47"]
[/quote]
[/quote]
Mites tämä sopii naisiin joiden tatuoinnit eivät näy? Tai jolla on tatuointeja näkyvissä, muttei meikkiä/kevyt meikki jatavalliset vaatteet (tyyliin farkut ja t-paita)?
[/quote]
Jos naisen tatuoinnit eivät ole näkyvällä paikalla, se viestii miehelle että naisen tatuointi on tälle henkilökohtainen eikä julkinen asia, jonka takia naisen tuomitseminen tatuoinnin perusteella olisi moukkamaista (ellei kyseinen tatuointi ole tramp stamp).
Jos tatuointi on näkyvällä paikalla, mutta olemus on muuten säällinen, niin silloin pitää huomioida naisen ikä -jos nainen on yli 25, silloin mies voi olettaa että tatuointi kertoo villistä nuoruudesta, josta nainen on kasvanut yli (asia tarkistetaan naista jututtamalla). Jos taas kyseessä on nuori nainen, silloin miehen kannattaa yhä suhtautua varauksella naiseen.
Aikamoista naisten esineellistämistä koko keskustelu
31: Johtuisiko siitä, että tämän palstan kirjoittajakunta on lähinnä naisia? Miesvaltaisilla foorumeilla on paljon enemmän valitusta siitä, kun ei ole tyttöystävää. Ja jos olisit lukenut noista ketjuista edes osan, huomaisit, että lähes kaikissa noista valitetaan pääasiassa kavereiden puutteesta ja siitä, ettei jaksa tutustua uusiin ihmisiin.
Toista on ylilaudalla, jonne tulee päivittäin satoja ketjuja siitä, miten jokaista kaupungin naista ollaan yritetty ja keneltäkään ei irtoa edes hetken huomiota.