Ulkomailla majoitun vain 5:n tähden hotelleissä
Kommentit (13)
Miksi sä tykkäät pokkuroinnista? Minusta se on kiusallista tasa-arvoisessa maailmassa.
Minä en. Olen reppureissaaja ja yövyn ystävien luona tai mahdollisimman edullisissa, mutta turvallisissa majapaikoissa. Seikkailijana en osaa arvostaa 5 tähden hotellia, elämykseni saan aivan muista asioista. Suomessa voin sitten joskus mennä hyvään hotellin, hemmottelulomalle. Kulttuurin ei pääse sisälle katsomalla sieltä norsunluutornista alas.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:21"]
Miksi sä tykkäät pokkuroinnista? Minusta se on kiusallista tasa-arvoisessa maailmassa.
[/quote]
Onko maailma tasa-arvoinen? :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:23"]
Minä en. Olen reppureissaaja ja yövyn ystävien luona tai mahdollisimman edullisissa, mutta turvallisissa majapaikoissa. Seikkailijana en osaa arvostaa 5 tähden hotellia, elämykseni saan aivan muista asioista. Suomessa voin sitten joskus mennä hyvään hotellin, hemmottelulomalle. Kulttuurin ei pääse sisälle katsomalla sieltä norsunluutornista alas.
[/quote]
Suomessa hotelliin hemmottelulomalle
Luokitusvaatimuksena viiteen tähteen on mm. oma parturi-kampaamo. Saa näet hiukset laitatettua järjestykseen illalliselle.
Minä lähinnä nukun hotellissa. Vältän hotellien ravintoloita, jos vain lähettyvillä on muuta tarjontaa. En oikein voi kuvitella tilannetta, että käyttäisin esimerkiksi tuota hotellin omaa parturia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:21"]Miksi sä tykkäät pokkuroinnista? Minusta se on kiusallista tasa-arvoisessa maailmassa.
[/quote]
Heh heh
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:23"]Minä en. Olen reppureissaaja ja yövyn ystävien luona tai mahdollisimman edullisissa, mutta turvallisissa majapaikoissa. Seikkailijana en osaa arvostaa 5 tähden hotellia, elämykseni saan aivan muista asioista. Suomessa voin sitten joskus mennä hyvään hotellin, hemmottelulomalle. Kulttuurin ei pääse sisälle katsomalla sieltä norsunluutornista alas.
[/quote]
Reppureissaajat on kyl vitun raskasta porukkaa
Mä yövynkin väin kyyden tähden hötelleissä ja syön oikein hyvää ryökää. Jökä yö ön tyynykin tösi hyvin. Käyn ylkömäillä äikä ysein kyn se ön niin kivää.
Mä yövyn usein oikeasti viiden tähden hotelleissa, eikä se henkilökunta kyllä mitenkään pokkuroi.
Melkolailla samanlaista palvelua, viiden tähden hotellia erottaa lähinnä mahdollisuus saada palveluita, esim. joskus on oma butler ja vastaavaa.
Ehkä jopa sanoisin, että parhaissa hotelleissa se henkilökunta ei tosiaankaan matele, vaan se on sellaista viileän asiallista palvelua ja ehkä ne tietää paremmin pitää sellaisen tietynlaisen etäisyyden.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:19"]Koska henkilökunta pokkuroi tosissaan
[/quote]
Oot kyllä nolo, jos vain nuo 5 tähden hotellit kelpaa, mutta et niitä, joilla tähtiä on enemmänkin.
Se onkin ainoa hyöty lisätähdistä.