Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäydyttekö ikinä seksistä puolison kanssa?

Vierailija
27.07.2015 |

Uteliaisuudesta kyselen. Kunka yleistä se on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Terveessä parisuhteessa kummallakin on oikeus kieltäytyä, jos ei halua tai jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn, kun minulla on oikea, hyvä syy, esim. olen kipeä.

Vierailija
4/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en paitsi jos on sovittuja menoja ja tiedän että en ehdi tulemaan ja käymään pesulla ennen kuin on mentävä(15-30min +5min suihkuun) olen seurustellut eri pituisia aikoja seitsemän eri naisen kanssa (en harrasta yhden illan juttuja) ja suhteet kestäneet noin puolesta vuodesta lähes kuuteen. Ainoastaan yksi nainen ei koskaan kieltäytynyt kanssani seksistä. Mutta valitettavasti hän ei kieltäytynyt siitä muidenkaan kohdalla, joten homma kaatui. Olenkin oppinut kantapään kautta että nainen joka pitää välillä päänsä ja haluaa kompromisseja seksinkin suhteen on parempi kuin kaltaiseni ylikovalla libidolla varustettu ihminen joka mielellään harrastaisi useamman kerran päivässä

Vierailija
5/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy. Miksi kieltäytyisin? Seksi on ihanaa, rentouttavaa, läheisyyttä lisäävää, antaa energiaa ja tuntuu hyvältä. Mies ei vain ole samaa mieltä :(

Vierailija
6/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:07"]Uteliaisuudesta kyselen. Kunka yleistä se on?

[/quote]

No kyllä mä olen kieltäytynyt aina kun ei ole syystä tai toisestahuvittanut/pystynyt. Syin myös toiselle saman oikeuden. Seksiä on silti aina useamman kerran viikossa.

Vierailija
7/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toistaiseksi ole kieltäytynyt kertaakaan... eikä mieskään.

Vierailija
8/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyn jos ei vaan huvita sillä hetkellä. Kyllä jokainen aikuinen ihminen ymmärtää ettei aina voi tehdä mieli. Jatkuva torjuminen on sitten eri juttu mistä voi tulla ongelmia.

Vierailija
9/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin oikeastaan kieltäydyn, ennen en kieltäytynyt koskaan, mutta sain itse jatkuvasti pakkeja. Mutta en minä montaa yksittäistä kertaa ole joutunut kieltäytymään. En vain pysty yhtäkkiä lämpenemään, kun se mahdollisuus ryhtyä seksiin tulee monien kuukausien väleillä, ehkä vain kerran vuodessa. Mies on alkanut tuntumaan vieraalta ja koen itseni vastenmieliseksi hänen seurassaan, vaikkei minulla muuten ole huono käsitys itsestäni.

Vierailija
10/10 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään. Sitä ennen kieltäydyin vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan