Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoida itsensä timmiksi fitnessmammaksi? Lähtötilanne 101kg ja

Vierailija
02.03.2022 |

laiska ja mukavuudenhaluinen, kuitenkin hirveä kateus fitnesspimuja ja maraton kroppaisia naisia kohtaan.

Olen yrittänyt kävellä 6km päivä ja käydä salilla, en vaan saa siitä mitään kipinää, vain huonon ja väsyneen olon

Mistä saatte voimaa liikkua ja syödä askeettisesti?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan, taas olen itku silmissä tänään instan poistanut, ei jaksa näitä ulkonäköpaineita.

Joo. Lue hei joku hyvä kirja. Se on tod.näk. parasta, mitä voit itsellesi antaa.

Olenkin tänään lukenut Jutan Voima kirjaa, se ei kyllä vie ajatuksia tästä ahdingosta.

Oliko siinä kirjassa mitään selitystä sille miksi Bull Mentulan maha kasvoi niin isoksi?

Vierailija
42/49 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tosiaan, taas olen itku silmissä tänään instan poistanut, ei jaksa näitä ulkonäköpaineita.

Joo. Lue hei joku hyvä kirja. Se on tod.näk. parasta, mitä voit itsellesi antaa.

Olenkin tänään lukenut Jutan Voima kirjaa, se ei kyllä vie ajatuksia tästä ahdingosta.

Oliko siinä kirjassa mitään selitystä sille miksi Bull Mentulan maha kasvoi niin isoksi?

Ei ollut ei. Jutta lähinnä kauhisteli lihavia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mentulan maha puurolla kasvanut.

Vierailija
44/49 |
03.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
45/49 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut ei. Jutta lähinnä kauhisteli lihavia. Ap

Bull Mentulan isoa mahaa ei kuitenkaan kauhistellut ja syitä miksi se kasvoi niin isoksi, ompa rehellisen tuntuinen kirja.

Vierailija
46/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
47/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on liian kova tavoite. Mitä jos nyt ensin alkuun pyrkisit normaalipainoon? Opettele laittamaan terveellisempää ruokaa ja etsi liikuntaharrastus mistä pidät.

Olin tulossa sanomaan samaa.

Sulla on ap ylipainoa niin rutkasti, että fitnesspimuelämä on vielä kaukana. Pudota ensin painoa vaikka 5 kg kerrallaan ja tunnustele sitten fiiliksiä. Liikunta ei tässä vaiheessa auta painonpudotuksessa varsinaisesti, vaikka toki se on muuten terveydelle hyväksi. Keskity ruokavalioon (esim. vhh).

Ja lakkaa seuraamasta instabeibien tilejä. Se tekee tutkitusti hallaa minäkuvalle.

Olen saanut 8 kuukaudessa 5kg pois, sitten kolme takaisin ja taas pois.

Ihan epätoivoista räpeltämistä koko homma.

Ihailen Nanna Karalahtea, Martinaa, Eevi Teittistä ja Janni Jussia. Ahdistaa kovasti, kun ei pääsee idoliensa näköiseksi, vaikka yritys kova.

En ole edes 40v täyttänyt ja näytän 60 vuotiaalta kropan perusteella.

Osa noista äiti ihmisiä, miten? Tuntuu yli-ihmisiltä, kun ovat tuon näköisiä, vaikka raskaana olleet.

Ap

Tuntuu kuin olisin epäonnistunut elämässä. Kun ei näytä oikealta.

Vierailija
48/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Ostat älykellon.

B) Liiku niin, että keskimäärin kulutat 3000 kaloria päivässä. Iha sama käveletkö tai juoksetko, mutta viikossa kulutusta pitäisi olla 21 000 kcal.

C) Syö 2000 kcal päivässä + perjantaina/lauantaina eli herkkupäivänä 3000. Eli yhteensä 15000 viikossa.

D) Voita. Jos noudatat yllä olevaa laihdut varmasti ja ennenkaikkea tehokkaasti, koska syöt edelleen riittävästi, että kroppa ei mene säästöliekille.

Vierailija
49/49 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, vedin kahvit väärään kurkkuun :D 2in1 neuvo: mene uimaan, lähtee läskit, ja tulee käytyä pesulla. Unohda rääkkitreeni ja kävely, lillu altaassa vähintään 3x viikko ja vedä vain nestemäistä ravintoa joka aterialla. Sipsit blenderin kautta Nou.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi