Sinkkunainen, MIKSI otat koiran?
Mahdollisuutesi löytää sitoutumishaluinen mies vähenee noin 50%.
Kommentit (59)
Koska pidän koirista. Elämäntehtävänäni ei ole miehen löytäminen, voin aivan hyvin elää loppuikäni sen koiran kanssa kahdestaan.
Jaaha :D olen koiran myötä tutustunut moniin eläinrakkaisiin miehiin joilla selvästi haaveena oma perhe ja lemmikit (mahdollisesti minun kanssani...). Hyviä miehiä, harmi kun en vaan itse halua sitoutua ;D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:56"]
[/quote]
Amen.
t. koiria inhoava mies
Ja MIKSI sä kuvittelet, että kaikkien sinkkunaisten toiveena on löytää sitoutumishaluinen mies? Ei mun ainakaan ole. Ennemminkin toivon, etten vain löytäisi.
Eiköhän koirista pitävä nainen halua miehen joka pitää koirista, eikä suinkaan miestä joka inhoaa koiria. :D
Koirapuistot ja koiratapahtumat on hyviä paikkoja tavata myös sinkkumiehiä. Koiran kanssa vaan mejäkurssille ja metsään rämpimään jonkun kurssin miessinkun kanssa. Siinä sitä tutustuu.
[/quote]
Miten ihmeessä se voi vähetä 50% kun ei niitä sitoutumishaluisia miehiä ole näkynyt ennen koiraakaan?
[/quote]
Miten joku asia mitä ei ole ennenkään ollut voi vähetä vielä puolet? Ei ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:56"]Mahdollisuutesi löytää sitoutumishaluinen mies vähenee noin 50%.
[/quote] Hyvä vaan, että karsiutuu koiran inhoajat heti kättelyssä :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:00"]
[/quote]
Amen.
t. koiria inhoava mies
[/quote]Hyvä, että mielipide selviää heti, eikä vasta sitten kun ollaan muutettu yhteen ja haluaisin koiran.
Otin koiran heti kun muutin lapsuudenkodista 19-vuotiaana. 21-vuotiaana toisen. Nyt olen 26 ja naimisissa. Nauramme päivittäin mieheni kanssa koiriemme hauskoja edesottamuksia ja temppuiluja :D Tietenkin koirat tuovat myös surua ja murhetta - toisella koirallamme on paljon terveysongelmia ja se on ajoittain raskasta. Siltikään en antaisi koiriani pois mistään hinnasta. Ja sellaista miestä en todellakaan ottaisi, joka ei pidä koirista. Lähes kaikilla ystäväpariskunnillammekin on koira.
Miehet, jotka eivät pidä koirista ovat laiskoja, eivätkä jaksa herätä aamulla käyttämään sitä ulkona.
Sinkkumies vastaa. Otin koiran koska pystyin siihen.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:57"]
Se tuntuu hyvälle, kun iso koira nuolee pimppaa...
[/quote]
ja persettä!
[/quote]
Siis mistä ihmeestä johtuu tuo käsitys, ettei sinkkunaisella ole kuin seksi/pimppi/perse asiassa kuin asiassa? Että sinkkunaisen elämä pyörii 24/7 seksin/pimpin/perseen ympärillä ja siksi se sinkkunainen on pelkkä sopiva reikä miehille, jota voi käydä panemassa kun siltä tuntuu? Kiitos vaan, k*sipäät, teidän takia mä enää ainoastaan vihaan seksiä.
Miksi sinkkumiehet ottaa koiran? Minä en halua miestä, jolla on koira.
Itse sinkkumiehenä, ja ajoittain koiran kanssa liikkuvana, haluaisin tietää miten näitä (usein äärimmäisen hyvännäköisiä) sinkkukoiranaisia olisi järkevää jututtaa?
Jos koirani haistelee heti toisen takapuolta, onko se sellaista josta voi heittää mukavaa läppää?
No sehän on hyvä vaan, niin vähenee huonot miesehdokkaat "koiran takia" pois!
Jo lapsuudenkodissani oli koiria, ja olenkin aina ollut koiraihminen. En osaisi kuvitella kotia ilman koiraa ja muitakin lemmikkejä.
Olen myös huomannut tuon, että kumppaniehdokkaat vähenevät, ehkä osa miehistä kokee, että joutuu kilpailemaan huomiosta koiran kanssa. Monen on myös vaikea hyväksyä sitä, että lemmikkiin sitoutuu loppuelämäksi, eikä aina voi tehdä spontaaneja ex tempore -lähtöjä, koska pitää järjestää eläimen hoito siksi aikaa.
En kuitenkaan haluaisi kumppanikseni miestä, joka ei ole eläinrakas. Siinä menisi maailmankuvat jo niin perusteellisesti ristiin, että ongelmia tulisi varmasti. Lisäksi monesti se, miten kohtelee eläimiä, kertoo ihmisestä paljon. Esimerkiksi kyky ottaa vastuuta, tuntea empatiaa..
Seurakoiran hankkiminen on jatketta nukeilla leikkimiselle.
[/quote]
Mitä väliä?